• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.117 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

only1ELEANOR

• 187 messages
  • 360 votes

Staat bij mij nu wel weer een mooie M op android

Fransman

• 3022 messages
  • 2267 votes

Fransman wrote:

Hallo Jordy,

Weet jij misschien hoe ik mijn zoekfunctie zou kunnen herstellen? Als ik een filmtitel invoer, ontvouwt zich het hele zoekmenu, zonder een resultaat te geven. Als ik echter op regisseur zoek, krijg ik wel een goed zoekresultaat. Weet jij raad?

Hallo Jordy,

Het lijkt erop dat mijn zoekfunctie nu weer naar behoren werkt en daar ben ik erg blij mee. Je tovenaarsstafje gebruikt?

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Jordy wrote:

(quote)
gaat lekker

Hij is inmiddels weer terug. Maar voor hoelang? Haha!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Fransman wrote:

(quote)

Hallo Jordy,

Het lijkt erop dat mijn zoekfunctie nu weer naar behoren werkt en daar ben ik erg blij mee. Je tovenaarsstafje gebruikt?

Nee, niets aan gedaan.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Is het misschien ook een idee om een top 10 / top 5 te maken qua acteur/actrice ?

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

via de top 10 2016 invoer werkt het overzicht van films waar je dit jaar op gestemd hebt (en de fils van 2016 waar je op gestemd hebt) niet bij mij. Je usernummer wordt niet gekoppeld in de link.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Montorsi wrote:

via de top 10 2016 invoer werkt het overzicht van films waar je dit jaar op gestemd hebt (en de fils van 2016 waar je op gestemd hebt) niet bij mij. Je usernummer wordt niet gekoppeld in de link.

bedankt, ga ik naar kijken

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

Bij de film Hachi A dogs tale blijft de pagina klein op de iPad.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Als ik bij videoland bij het overzicht op een bepaald letter druk krijg ik continu de pagina 0-9 te zien. Rest van de letters hebben allemaal de 0-9 pagina!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

bedankt, ga ik naar kijken

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Purmerend wrote:

Bij de film Hachi A dogs tale blijft de pagina klein op de iPad.

kan inderdaad gebeuren als er lange links worden geplaatst, zal op de lijst zetten om daar eens naar te kijken

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

Top!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

In mijn voornemen om de code van de sites op te schonen / te herschrijven, was de afgelopen tijd het plaatsen van berichten aan de beurt.

Mocht je bij het plaatsen, bewerken of quoten van berichten of priveberichten iets fout zien gaan, dan hoor ik het graag.

Tevens is het "noemen" van gebruikers via @gebruikersnaam nu ook beschikbaar op mobiel en tablets, ook daar ben ik benieuwd naar eventuele bevindingen.

Bedankt alvast.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

Dat namen taggen lukt mij niet (iPhone).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hmn, bij mij lijkt dat wel goed te gaan

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Dat namen taggen wil maar niet lukken. Waar is die knop gebleven? Stond naast het emoji.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Die knop staat er weer

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Jordy wrote:

In mijn voornemen om de code van de sites op te schonen / te herschrijven, was de afgelopen tijd het plaatsen van berichten aan de beurt. Mocht je bij het plaatsen, bewerken of quoten van berichten of priveberichten iets fout zien gaan, dan hoor ik het graag.

Ik maakte daarjuist nog een aanpassing aan mijn review van Team Spirit II en moest de checkbox dat dit geen bericht is waarvan de rechten niet bij mij liggen (de melding die je krijgt als je een lap tekst kopieert) aanduiden vooraleer ik mijn wijzigingen kon opslaan.

Bij het effectief kopiëren van zo'n lap tekst krijg ik de melding trouwens niet.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5828 votes

De zoekfunctie op de mobielesite werkt niet goed. Als je een van de zoeksuggesties aanklikt, kom je bij het videoland overzicht uit.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zal kijken naar die copy/paste tekst, die lijkt inderdaad iets te snel naar voren te komen bij het bewerken van een tekst

Dat probleem met zoeke op de mobiele site kan ik helaas nog even niet nabootsen. *edit* lijkt een Android probleem. In welke browser is dat? gaat dat in Chrome op Android ook fout?

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Gaat hier ook fout. Chrome op Android.

GrafGantz

• 197 messages
  • 2736 votes

Zelfde probleem hier met de standaard browser op m'n Android telefoon. Geen idee welke dat is overigens, maar ik gok op Chrome vanwege de Google connectie.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Opera op android gaat ook fout. Je prikt als het ware door de getoonde zoekresultaten heen en komt terecht op wat er achter staat. Zou klikte ik op een film uit de zoekresultaten en kwam uit bij het huurfilmoverzicht.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zouden jullie het nog eens willen proberen?

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Ik prik er nog steeds doorheen, kwam nu uit bij het koopoverzicht.

GrafGantz

• 197 messages
  • 2736 votes

Ik kom uit bij het Videoland overzicht

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Als je bij een lang bericht op voorbeeld drukt dan zie je dat de tekst naar rechts uitloopt. Ook de copyright waarschuwing loopt langer door naar rechts dan de andere berichten.

Verder bleef ik even hangen bij het invoegen van een afbeelding (pop-up die om het adres van de afbeelding vraagt bleef een keer of 4 terugkomen), maar dit gebeurt volstrekt willekeurig en niet altijd, en bij het cursief maken van een woord plaatst het tweemaal de " (i)(/i) ", eenmaal om het geselecteerde woord, en nogmaals helemaal achteraan het bericht dat je aan het typen bent.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Bij de zoekfunctie is er een probleem met het opzoeken met cijfers. Ik werk met Microsoft Edge in Windows 10. Geen idee of nog meer mensen hier last van hebben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.