- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Ik dacht al iets te missen, iPhone dus hetzelfde euvel.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je kan bij films geen ster momenteel selecteren om een score te geven/wijzigen, althans, visueel is het niet zichtbaar, wel als je er met de muis overheen gaat.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Iets verwarrends.
Ik heb op 30 nov. 2015 een mening en stem geplaatst op de film: The Dark Lurking. Wanneer ik in mijn filmlog ga kijken bij november 2015 staat hij er niet tussen ( Logboek Kondoro0614 ). Hoe kan dit?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik vermoed dat je stem eerder was, en dat hij wellicht bij die datum staat?
Het is niet ideaal, staat op de wensenlijst om dit te verbeteren
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Nee, nog nooit eerder op gestemd dan die 30ste. Had hem toen toevallig op Netflix langs zien komen en aangezet.
Fransman
-
- 3022 messages
- 2267 votes
Hallo jongens,
Ik durf het bijna niet te vragen, maar ik heb (weer) problemen met mijn zoekfunctie, sinds gisteravond. Als ik een filmtitel of een deel daarvan invoer en hem laat zoeken, dan verschijnt er geen resultaat, maar het uitgebreide zoekveld met alle functies (filmtitel, regisseur, acteur, etc.). Is daar nog wat aan te doen? Zou dat enorm op prijs stellen, want nu kan ik geen reactie op een film geven.
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Yep, heb ik ook last van op m'n IPhone 7s, als ik mp3-bestanden aan het luisteren ben. Komt door bepaalde banners, zou niet weten welke helaas.
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Misschien heb ik iets gemist, maar ik kreeg een melding dat er een nieuwe titel was toegevoegd van een regisseur (Kieslowski). Komt dit omdat ik toevallig de berichten bij deze regisseur volg?
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Klopt het dat je sinds kort niet meer door al je privéberichten kunt zoeken? Alleen per gebruiker?
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Klopt het dat je sinds kort niet meer door al je privéberichten kunt zoeken? Alleen per gebruiker?
Nee dat klopt niet. Niet sinds kort 
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Nee dat klopt niet. Niet sinds kort
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee het is bewust weggehaald omdat het in sommige gevallen te zwaar is voor de site, op de manier zoals het nu gebouwd is. Wellicht kan ik hier in de toekomst iets aan doen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Doneren via Paypal werkt niet?
zou je het nog eens kunnen proberen? bedankt
Fransman
-
- 3022 messages
- 2267 votes
Hallo Jordy,
Weet jij misschien hoe ik mijn zoekfunctie zou kunnen herstellen? Als ik een filmtitel invoer, ontvouwt zich het hele zoekmenu, zonder een resultaat te geven. Als ik echter op regisseur zoek, krijg ik wel een goed zoekresultaat. Weet jij raad?
ElPablo
-
- 124 messages
- 871 votes
Hallo,
In het update overzicht mis ik sinds kort de pop-ups met het genre en de waardering.
Dat heb ik nog wel in de andere overzichten en is voor mij een belangrijke graadmeter of ik een film wel of niet ga bekijken.
Kan dit gefixed worden?
bvd
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hallo,
In het update overzicht mis ik sinds kort de pop-ups met het genre en de waardering.
Dat heb ik nog wel in de andere overzichten en is voor mij een belangrijke graadmeter of ik een film wel of niet ga bekijken.
Kan dit gefixed worden?
bvd
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hallo Jordy,
Weet jij misschien hoe ik mijn zoekfunctie zou kunnen herstellen? Als ik een filmtitel invoer, ontvouwt zich het hele zoekmenu, zonder een resultaat te geven. Als ik echter op regisseur zoek, krijg ik wel een goed zoekresultaat. Weet jij raad?
Helaas geen idee wat dit kan zijn.
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Gelukt, bedankt!
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ik zie nog steeds geen gele M boven aan op de mobiel.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Sowieso die van Wehkamp, lijkt het.
Edit: die is het inderdaad. Keer of vijf op rij net. Zo'n Wehkamp-banner onderlangs.
ElPablo
-
- 124 messages
- 871 votes
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
En de M is weer weg....??
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vervelend, ik heb ze weer uitgeschakeld en ga weer vragen of er naar gekeken kan worden
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.