- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als ik bij de film top 250 op stemtabel klik om te zien op welke films ik heb gestemd dan zie ik bij de films waar ik op heb gestemd een score staan, maar bij een aantal geen score in vorm van getal, maar met de tekst ''mijn score''. Technisch foutje?
Nr 13 Scarface is de eerste waar het niet goed gaat, terwijl ik er wel een stem heb staan (nogmaals gecheckt).
Ik heb dat onlangs aangepast, dus er zou een nieuw foutje in kunnen zitten, ik zal kijken of ik dit kan nabootsen. Gaat het alleen daar fout, of ook als je van andere lijsten een stemtabel maakt?
*edit* opgelost volgens mij
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Het is nu niet meer af en toe dat dit probleem zich voordoet, maar echt bij élk bezoek.
Als ik dan het muziekscherm in iOS 10 naar boven swipe zie ik in plaats van het nummer dat ik luisterde een 'nummer' van 20 seconden met de titel 'http://cdn.videoamp.com/...'
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ik zie nu ook bij meningen , bij elk bericht word je profielfoto geplaatst. Lelijke verandering helaas.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja daar stond altijd de kleine poster he? dat zal ik weer even herstellen
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ja daar stond altijd de kleine poster he? dat zal ik weer even herstellen
Ik zag de avatar van de desbetreffende persoon.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dan begrijp ik je helaas niet helemaal. Dat zie je nu toch ook?
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Dan begrijp ik je helaas niet helemaal. Dat zie je nu toch ook?
Ja daar stond altijd een verkleinende versie van de posters, nu staan de avatars van de desbetreffende persoon er.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee sorry het is een bewuste keuze om het te doen zoals het nu is
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik hoor graag als het nog een keer gebeurt
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Wat is nu de exacte tijd dat je kan aanpassen. 12 uur?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
yup
Op elke tijdsperiode die gekozen wordt valt natuurlijk iets aan te merken, maar het is in ieder geval een afweging tussen dat je nog wel wat tijd hebt om foutjes op te lossen, maar dat er niet oude berichten aangepast (of verwijderd) gaan worden, waarna de rest van de discussie vervolgens nergens meer op slaat
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Ik snap de afweging hoor, alleen als je bij een tekst tikt om 17:00 en je leest volgende ochtend heel even je bericht en je ziet foutjes is het bij mij altijd net jammer dat het zo een korte window is. Maar duidelijk verhaal. Zal ik voortaan binnen 12 uur herlezen.
VonPursie
-
- 1 messages
- 590 votes
Is het nieuw dat je op de "stemmen" pagina de films niet meer kan sorteren op alfabet, maar alleen op beoordeling? Is dit een fout, bewust weggehaald of verplaatst? Weet iemand dit? Ik vind het namelijk altijd leuk om te zien wanneer ik een film gezien/beoordeeld heb. Dat kan nu niet heel makkelijk meer.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Het alfabetsysteem was niet zo handig, maar ik mis dat ook. Nu kun je in de stemmenpagina van het profiel van een andere gebruiker ook niet meer zien of diegene een bepaalde film wel of niet gezien heeft. Tips geven aan elkaar is hierdoor praktisch niet meer mogelijk (bijvoorbeeld voor het super tiptoppertopic). Dit zou opgelost kunnen worden door op die pagina naast de opties 0,5* - 5,0* ook een optie "alle stemmen" te maken waardoor je de volledige lijst te zien krijgt.
In het stemoverzicht bij een film kun je wel op gebruiker zoeken VonPursie, maar dan moet je iets naar beneden gaan. Onder "recente stemmen" vind je "alle stemmen" en daar rechts van een zoekbalk. Als je daar je eigen naam intypt kun je je stem terugvinden. Maar om uit te zoeken of iemand diverse films wel/niet heeft gezien is dit niet werkbaar.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ofwel ben ik ineens gigantisch populair geworden, ofwel is er iets mis gelopen:
http://i.imgur.com/NiJZSkk.png
PS: zie ook mijn avatar niet meer en ook mijn optie om nieuwste bericht eerst te zien bij mijn updates was uitgeschakeld.
edit: lijkt ondertussen al terug opgelost te zijn?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja dit kan soms gebeuren als je de site bezoekt, net op precies het moment dat ik nieuwe wijzigingen doorvoer op de site.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Is er een storing met de stemmen? Op elke film waarop ik heb gestemd staat dat ik niet op de film heb gestemd, terwijl er bij mijn bericht wel een stem staat.
GrafGantz
-
- 197 messages
- 2736 votes
Heb zojuist op een film gestemd en zie in eerste instantie de sterretjes verschijnen, maar als ik naar een nieuwe pagina met berichten ga (of gewoon refresh) verdwijnt m'n stem weer. In m'n profiel zie ik wel gewoon staan dat ik op de film gestemd heb. Had het in eerste instantie niet door, maar ik vroeg me af waarom de spoilers nog altijd niet zichtbaar waren 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, ik merk het ook inderdaad. Zie overal dat de stemmen niet meer zichtbaar zijn.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Op mobiel zie ik de gele letter M boven aan niet meer. Android.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.