• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.157 actors
  • 9.373.511 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

TMP

• 1890 messages
  • 1716 votes

Ik mis sinds een paar dagen enkele forumtopics bij 'Mijn updates'. Als ik die topics via het forum opzoek en open staan deze nog wel aangevinkt als behorend tot 'Mijn updates'. Voor de volledigheid: het zijn wel topics waarin al een paar maanden niets meer is gepost. Is dit iets nieuws?

edit: Dit topic is er nu trouwens wél tussen komen te staan.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Zou voor de mensen met dyslexie onder ons de aanpas periode wellicht iets omhoog mogen? Ik merk bij mijzelf als ik de volgende dag een recensie even terug lees nog wel eens fouten. Maar dan ben ik al te laat met mogen aanpassen. 48 uur aanpas periode wellicht bespreekbaar?

mnrk

• 1876 messages
  • 1733 votes

Het overzicht met "mijn updates / films" is aangepast zie ik ...

Ik zie nu niet meer de "oude"films waar ik op gereageerd heb als laatste. Klopt dit? Of gaat dit aangepast worden...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

TMP wrote:

Ik mis sinds een paar dagen enkele forumtopics bij 'Mijn updates'. Als ik die topics via het forum opzoek en open staan deze nog wel aangevinkt als behorend tot 'Mijn updates'. Voor de volledigheid: het zijn wel topics waarin al een paar maanden niets meer is gepost. Is dit iets nieuws?

edit: Dit topic is er nu trouwens wél tussen komen te staan.

Er is nu een limiet van 30 dagen in de updates, je ziet dus alleen discussies met (enigszins) recente berichten

skinny_tie

• 1227 messages
  • 3648 votes

De pagina met nieuwe toevoegingen van Videoland doet het niet bij mij (Chrome/IE/Firefox), ik zie alleen de twee 'toptoevoegingen' en de halve poster van "The Judge".

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bedankt, zal even kijken

tijs.k

• 139 messages
  • 6 votes

Ik probeer te kijken welke dvd's ik kan kopen in december, maar het overzicht van december geeft de gegevens van november weer, ergens iets omgedraaid denk ik. Dat gebeurt op Koopoverzicht.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

- Als ik in filmlogs op spoilers klik worden ze niet zichtbaar

- Was het voorheen niet zo dat je een bericht nog als mening kon markeren door het bericht te bewerken?

- Zou het niet handig zijn als gebruikers via corrigeren ook trailers kunnen toevoegen/verwijderen? De trailer bij Ben Banks (2012) kan bijvoorbeeld weg

Seam

• 991 messages
  • 2310 votes

Normaal gesproken kon ik altijd zien op welke films ik uit een bepaald jaar had gestemd door Pagina niet gevonden in te voeren, maar dit werkt niet meer. Is dit een bug of moet ik dit nu op een nieuwe manier doen?

Noud

• 545 messages
  • 1157 votes

Dat ranking systeem mag van mij part eruit.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Seam wrote:

Normaal gesproken kon ik altijd zien op welke films ik uit een bepaald jaar had gestemd door Pagina niet gevonden in te voeren, maar dit werkt niet meer. Is dit een bug of moet ik dit nu op een nieuwe manier doen?

Dit moet sinds gisteren weer werken

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Apollinisch wrote:

- Als ik in filmlogs op spoilers klik worden ze niet zichtbaar

Daar zal ik komend weekend even naar kijken

- Was het voorheen niet zo dat je een bericht nog als mening kon markeren door het bericht te bewerken?

Kan me niet herinneren daar iets aan veranderd te hebben, je kunt natuurlijk het sterretje onder je avatar gebruiken

- Zou het niet handig zijn als gebruikers via corrigeren ook trailers kunnen toevoegen/verwijderen? De trailer bij Ben Banks (2012) kan bijvoorbeeld weg

Zolang kappeuter dat nog leuk vindt, houdt hij de trailers bij, en mag je eventuele fouten dus svp in een privebericht aan hem melden

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik heb net een review getypt bij Stardust Memories, maar de film komt niet bij Mijn Updates te staan. Het vinkje bij Discussies waar ik een bericht plaats automatisch toevoegen aan Mijn Updates staat aan trouwens.

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

Hier hetzelfde probleem.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

opgelost

Kondoro

• 11521 messages
  • 2862 votes

Ik kan geen nieuwe toevoegingen meer bekijken?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Kondoro0614

Veel pagina's hebben een nieuwe locatie gekregen. Wellicht had je de oude url gebookmarkt?

https://www.moviemeter.nl/film/additionupdates

Kondoro

• 11521 messages
  • 2862 votes

kappeuter wrote:

Kondoro0614

Veel pagina's hebben een nieuwe locatie gekregen. Wellicht had je de oude url gebookmarkt?

https://www.moviemeter.nl/film/additionupdates

Ik drukte onderaan bij Updates > Toevoegingen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ah ja, ik zie het. Daar staat nog de oude locatie.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Wanneer ik wil inloggen op mijn computer, krijg ik die cookiesscherm. Ik druk op "cookies accepteren" en hij geeft geen sjoege.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8281 votes

Bij mij ook met Mozilla Firefox.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Opgelost

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Kondoro wrote:

(quote)

Ik drukte onderaan bij Updates > Toevoegingen.

ik ga daar even naar kijken!

De filosoof

• 2451 messages
  • 1666 votes

In De Site > Algemeen > Cookie-popup blokkeert toegang tot de site:

Ik maak steeds vaker mee dat ik niet op de website kan omdat ik de popup, die toestemming vraagt om cookies te plaatsen, niet kan wegklikken. Hij reageert dan dus niet als ik op Ik Geef Toestemming klik.

Hebben anderen daar ook last van of ben ik de enige?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Vanmiddag tussen (pakweg) 12 en 3 had iedereen dit.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Als ik bij de film top 250 op stemtabel klik om te zien op welke films ik heb gestemd dan zie ik bij de films waar ik op heb gestemd een score staan, maar bij een aantal geen score in vorm van getal, maar met de tekst ''mijn score''. Technisch foutje?

Nr 13 Scarface is de eerste waar het niet goed gaat, terwijl ik er wel een stem heb staan (nogmaals gecheckt).

Quentin

• 10202 messages
  • 8551 votes

Het 'Regisseurs' tabblad is een lege witte pagina bij mij sinds enkele dagen, zowel desktop als mobiel (Windows Phone).

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Quentin wrote:

Het 'Regisseurs' tabblad is een lege witte pagina bij mij sinds enkele dagen, zowel desktop als mobiel (Windows Phone).

Werkt naar behoren bij mij ... 8.1 of 10?

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Quentin wrote:

Bij mij ook. MacBook

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

regisseursupdates zijn weer terug als het goed is

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.