- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Sinds vanochtend vroeg lijkt het alsof Tinypic eruit ligt.
Heeft daar nog iemand iets van gemerkt ?
Afbeeldingen die ik gisteravond heb geplaatst op MM zijn niet te zien.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Als ik de Meter-sites met m'n iPhone bezoek (6s, iOS 10.1) wordt m'n muziek vaak onderbroken, volgens mij door die Euro Jackpot-banners.
Edit: Nu gebeurde het ook toen die banner van Lotto verscheen.
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Heb dat inderdaad ook met enige regelmaat. Niet altijd, maar het blijft wel af en toe terugkeren...
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Ook nog iets nieuws tijdens al het opschonen en bugfixen:
Als je een regisseur in je updates hebt staan, krijg je bij nieuw toegevoegde films (van die regisseur) vanaf nu een melding. Dit kun je eventueel uitzetten bij je instellingen.
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Ik had het niet eens gezien, maar dat is idd te gek. Dan ga ik een stuk meer regisseurs even in mijn updates plaatsen nu
Fransman
-
- 3022 messages
- 2267 votes
Wat ik vervelend vind is dat mijn zoekfunctie (weer) niet werkt en bij het toevoegen van films gaat het ook steeds mis: titels die niet goed worden neergezet en de vermelding alternatieve titel pakt hij vaak ook niet. Ik ben een vriendelijk mens hoor, en zeker niet ongeduldig, maar wanneer gaan jullie eens wat aan die server cq. software doen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
As je geen voorbeelden geeft van wat er fout gaat, nooit
Fransman
-
- 3022 messages
- 2267 votes
Oh, en geef ik die hierboven dan niet?
Heb regelmatig dat als ik een filmtitel invul in de zoekmachine, de zoekmachine geen antwoord geeft en blijft steken. Als ik op regisseur zoek en de naam verschijnt en ik naar films laat zoeken er geen vermeldingen verschijnen. Plus de bovengenoemde onplezierigheden.
Vond het overigens nogal een bits antwoord.
Alsof we hier allemaal van die zeurpieten zijn.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Alsof we hier allemaal van die zeurpieten zijn.
Nee hoor niet allemaal. De meeste mensen komen hier met goede opbouwende opmerkingen waarmee ik vervolgens bugs kan oplossen. Geen vage beschrijvingen van problemen, gevolgd door "wanneer gaan jullie eens iets aan de software doen".
Fransman
-
- 3022 messages
- 2267 votes
Oei, op een lang teentje gestaan....
Maar ik zit al een maand met die problemen.
Kijk mijn mailtjes er van oktober maar op na.
Dus zo ongeduldig ben ik niet.
TonKa
-
- 7 messages
- 5 votes
In Film > Toplijsten en favorieten > Toplijst Netflix ?:
Hallo Filmvrienden,
Ik weet niet of iemand anders al op het idee gekomen is maar wordt er al nagedacht voor een toplijst met films die op Netflix geschikbaar zijn? Bij Netflix houden ze ook wel een score per film bij maar die is onbetrouwbaar.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Één optie is om dit bij de zoekopties te doen: Pagina niet gevonden
Dan krijg je de 99 hoogst scorende titels. Mag je ze zelf in de juiste volgorde plaatsen... 
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Een vaste lijst maken lijkt me niet mogelijk, aangezien er constant films verdwijnen en bij komen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vraagje, is het fijn dat de Updates (zowel de normale als Mijn Updates) opgesplitst zijn in films/regisseurs/topics ? Of zou het fijner zijn als deze gecombineerd op 1 pagina zouden staan, dus door elkaar heen gesorteerd op datum
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Zie nu pas dat er onder Updates meer staat dan alleen films... Maar lijkt me ook fijner zo, anders wordt het zo onoverzichtelijk.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
En bij Mijn Updates hetzelfde verhaal? voor de mensen die dat gebruiken
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik kijk heel gericht naar de specifieke updates. Als dat door elkaar komt de staan is het overzicht inderdaad weg.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Okee duidelijk. Ik heb nog steeds een idealbeeld voor me, waarbij je in een soort van Facebook/Twitter achtige feed in een oogopslag al je persoonlijke film/regisseur/forum/gebruikers updates op datum gesorteerd ziet, leuk opgemaakt. Maar dat zou dan eventueel een losse, nieuwe functionaliteit (moeten) zijn.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Als je de feed filterbaar maakt op updatetype dan heb je twee vliegen in één klap. Ik ben er wel voor te vinden trouwens, zeker als er een klein visueel onderscheid komt tussen de verschillende types.
En geen Facebookje doen met één of algoritme dat probeert uit te vogelen wat de meest "interessante" posts zijn 
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Bij Het Tweede Gelaat:
Waarom krijgen we een melding dat deze film toegevoegd is? Betaalt regisseur Jan Verheyen voor de reclame misschien?
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Waarom krijgen we een melding dat deze film toegevoegd is? Betaalt regisseur Jan Verheyen voor de reclame misschien?
Volg je de regisseur op deze site? Ik weet dat Jordy een en ander heeft toegevoegd, dat je van bepaalde regisseurs/artiesten/schrijvers het te weten komt als er een nieuw(e) film/album/boek is.
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Volg je de regisseur op deze site? Ik weet dat Jordy een en ander heeft toegevoegd, dat je van bepaalde regisseurs/artiesten/schrijvers het te weten komt als er een nieuw(e) film/album/boek is.
Ja, blijkbaar wel, maar ik heb niet op een film van hem gestemd. Wel eens iets geplaatst op de regisseurspagina (over een tornado dat over zijn huis trok). Als je een bericht op de regisseurspagina plaatst, volg je blijkbaar de regisseur direct. Ik kreeg ook een melding van de nieuwe Trainspotting, terwijl ik ook daar op de regisseurspagina had gepost. Ik wist niet dat de site deze feature had. Waar kan je zien welke regisseurs je volgt?
TornadoEF5
-
- 5616 messages
- 1726 votes
Gevonden, maar waar kan je veranderen dat als je ergens een bericht plaatst, dit niet automatisch bij je updates wordt geplaatst?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
"Discussies waar ik een bericht plaats automatisch toevoegen aan Mijn Updates"
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.