• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.537 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

Volgens mij doet hij dat stelselmatig wanneer het een erg simpele url betreft? Kan dat?

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

John Milton wrote:

Volgens mij doet hij dat stelselmatig wanneer het een erg simpele url betreft? Kan dat?

Zou goed kunnen, korte Youtube-link in dit geval.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Volgens mij klopt dat inderdaad, pas bij een lange url wordt je om een omschrijving gevraagd. Misschien nog eens naar kijken, is al zeker 10 jaar geleden zo gebouwd.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Quentin wrote:

Ik heb al twee keer een notificatie ontvangen dat iemand mijn bericht leuk vond, zonder link naar het betreffende bericht, film of forumtopic. Ziet uit als:

"[20:40] USER vindt je bericht bij leuk"

Heb je een precies tijdstip/dag van een van deze meldingen? bedankt

Quentin

• 10202 messages
  • 8551 votes

Natuurlijk:

zondag 23 oktober [20:40] jeroentjuhhhhh vindt je bericht bij leuk

zaterdag 22 oktober [14:46] gotti vindt je bericht bij leuk

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Is er probleem voor film toevoegen, na 1 film verstuurt blokkeert, ik heb al derde keer geprobeerd,ook Firefox... Iedere keer opnieuw...

Het doet weer. heb afbeelding kleiner gemaakt, ik denk dat oorzaak is

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Quentin wrote:

Natuurlijk:

zondag 23 oktober [20:40] jeroentjuhhhhh vindt je bericht bij leuk

zaterdag 22 oktober [14:46] gotti vindt je bericht bij leuk

bedankt, ik zie dat het alleen fout lijkt te gaan bij regisseursdiscussies, dus daar zal ik binnenkort even naar kijken

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Als ik bij The Neon Demon (2016) op '39 meningen' klik krijg ik alleen het eerste tabblad met 30 meningen te zien.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ga ik naar kijken

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Erg jammer dat bij filmpagina's alleen nog vermeld wordt welke gebruikers de film in hun top 10 hebben staan, en niet meer op welke plek. Waarom is dat veranderd?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hmn, ik kan me niet herinneren daar iets aan gedaan te hebben.

narva77 (crew films)

• 12726 messages
  • 6540 votes

Jordy

Bij de film Witchfinder General krijg ik maar twee berichten te zien...?!

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Ik ook, hoort dat niet dan?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

opgelost

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zoals gemeld ben ik de afgelopen (en komende) tijd heel veel bezig met het opschonen van de code van de site, dus er zal af en toe nog wel een bugje voorbij komen. In ruil hiervoor krijg ik een makkelijker te onderhouden, beter geprogrammeerde site

bedankt voor jullie geduld en oplettendheid

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Graag gedaan!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik kreeg net een ''like'' bij een filmreview, maar de melding (rood uitroeptekentje) verscheen niet bovenin bij het kopje meldingen, maar werd zichtbaar over mijn avatar. Technisch foutje?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Yup bedankt voor het melden

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

Het rode rondje dat je bij een melding te zien krijgt wil maar niet weggaan, hoe vaak ik de melding ook bekijk/aanklik.

Mac Hammer Fan

• 6026 messages
  • 7446 votes

Hier ook een vaststelling dat de rode rondjes met witte cijfers erin die dienen voor een notificatie sinds gisteren verkeerd staan. In plaats van bij de berichten en de meldingen staan ze nu bij je gebruikerslogo en als je daarop klikt gaan ze niet weg. Als je je berichten en meldingen raadpleegt wel.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Bij Film > Algemeen > Goeie ideeën worden een schaars goed:

Huh? Hoe kan mijn opmerking (nu verwijderd) hier opeens staan in plaats van in het sporttopic? Ik heb dit topic zelfs nog nooit aangeklikt en quote nota bene iemand in dat sporttopic...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Flodder (1986)

Gister mijn stem verhoogd, maar in mijn profiel is er geen wijziging (stem verhoogd van 3,5* naar 4*)

Technische bug?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zwolle84 wrote:

Bij Film > Algemeen > Goeie ideeën worden een schaars goed:

Huh? Hoe kan mijn opmerking (nu verwijderd) hier opeens staan in plaats van in het sporttopic? Ik heb dit topic zelfs nog nooit aangeklikt en quote nota bene iemand in dat sporttopic...

Ja dat komt sinds kort soms voor, het is me helaas nog totaal niet duidelijk hoe dit kan gebeuren

Als er iemand meer kan vertellen over hoe dit gebeurde, dan hoor ik het graag

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

The Oceanic Six wrote:

Flodder (1986)

Gister mijn stem verhoogd, maar in mijn profiel is er geen wijziging (stem verhoogd van 3,5* naar 4*)

Technische bug?

ik denk dat er een tijdelijk probleem was bij het wijzigen van stemmen, nu weer goed?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ook nog iets nieuws tijdens al het opschonen en bugfixen:

Als je een regisseur in je updates hebt staan, krijg je bij nieuw toegevoegde films (van die regisseur) vanaf nu een melding. Dit kun je eventueel uitzetten bij je instellingen.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Leuk! Dan moet ik even wat regisseurs in m'n updates gaan zetten.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jordy wrote:

(quote)

ik denk dat er een tijdelijk probleem was bij het wijzigen van stemmen, nu weer goed?

Zo te zien wel.

Vreemd, ik zag net dat ik op 4* stond voor de film, maar dat je helemaal bovenin bij het overzicht van het gemiddelde cijfer nog altijd mijn 3,5* zag staan. Heb deze weer gewijzigd naar 4* nu en ik zie nu ook dit in de update van mijn profiel.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

(quote)

Ja dat komt sinds kort soms voor, het is me helaas nog totaal niet duidelijk hoe dit kan gebeuren

Als er iemand meer kan vertellen over hoe dit gebeurde, dan hoor ik het graag

Ik kan de logica ook niet ontdekken, het draadje slaapt ook al 12 jaar.

Ik typte in het sporttopic, klikte op bericht plaatsen en toen het beeld ververst was zat ik in dat andere topic.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Film en forumuupdates lijken sinds gisteren veel drukker op de mobiele site (android), simpelere font en kleinere regelafstand alsof er minder formaatregels zijn toegepast. Ook de tekst van berichten (zoals deze) is veel drukker dan gebruikelijk (kan misschien ook door een banner komen?? Zie hieronder)

Verder verschijnt sinds deze ochtend daar rechts van de updates een omringde i die naar reklameregels in het Frans verwijst,en steeds naar een andere updateregel verspringt als je scrollt. Diezelfde i verschijnt nu ook bij dit schrijfveld zodra ik het toetsenbord wegklik. Het verwijst naar Adotmob Privacy Policy - adserver.adotmob.com en ik heb maar meteen op unsubscribe geklikt, maar die i blijft verschijnen, ook bij berichten. Het hoort waarschijnlijk bij deze add van Spotify https://57ebe236bc6623001283a26b.tracker.adotmob.com/track/38c2f3a3-8cd1-4344-a270-8fa8c96e600d__1/57ebe236bc6623001283a26b/click?b=v2CZqZmZmZmek_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-pAgAAAAAAAAAA&c=v2&idfa=undefined&call[0]=http:%2F%2Fbeacon-eu2.rubiconproject.com%2Fbeacon%2Ft%2Fc5055e8f-796b-47e4-9657-8632b5842780%2F&ex=r&offer=57ebe236bc6623001283a26b&r=https:%2F%2Fwww.spotify.com%2Fpremium%3Futm_source%3Dmobile_networks%26utm_medium%3Ddisplay%26utm_campaign%3Dadotmob|es|mobile_30dt_2016q4%26utm_content%3Dbanner_5 die op MM wordt getoond maar de i wordt dus niet bij de banner getoond, maar bij berichten van gebruikers op MM onder de banner. Misschien die banner blokkeren als oplossing?

De banner is trouwens van de Spaanse Spotify, in NL/BE zullen anderen het denk ik niet tegenkomen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Vervelend, maar het gaat me helaas wat te ver om voor mensen in het buitenland individuele advertenties te gaan beheren, daar heb ik helaas echt geen tijd voor / zin in.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.