- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Als ik op mijn mobiel bijvoorbeeld bij een regisseur op "stemtabel" druk wil mijn vinger wel eens op "toevoegen aan mijn updates" terechtkomen, er is dan geen weg terug. Ik meen dat je vroeger wel een extra melding kreeg van "weet je zeker dat je deze films aan je updates wil toevoegen?". Zou fijn zijn als die vraag weer terugkomt.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Er is een bug, je kan niet meer stemmen, optie is weg.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Yep, ik heb het ook. Ik kan geen stemmen mee indienen en ik zie de trailers niet verschijnen.
Rodajc
-
- 11537 messages
- 1436 votes
Stemmen is ook voor mij niet mogelijk op dit moment.
hobbix
-
- 2 messages
- 0 votes
Ik zie ineens de score van mm niet meer in het overzicht/beschrijving van afzonderlijke films. Zowel in opera als firefox. Is dat bewust zo? Ik kan er verder niets over vinden.
Warp
-
- 963 messages
- 3047 votes
Ik zie ineens de score van mm niet meer in het overzicht. Zowel in opera als firefox. Is dat bewust zo? Ik kan er verder niets over vinden.
Je bent niet de enige die er last van heeft.
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Hier nog iemand die de score zoekt en kwijt is. Het wordt niet meer weergegeven in Firefox of Safari en ik kan ook niet meer stemmen. Hopelijk is het vlug opgelost. 
scorsese
-
- 13165 messages
- 11077 votes
Same here met internet explorer en chrome.
jazzzz
-
- 579 messages
- 870 votes
In Film > Nieuws > Stemmen:
Waar kan je nu je stem uitbrengen op een film? Zoek me rot, maar kan het nergens vinden...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Wie er echt om verlegen zit kan nog altijd even zoeken naar de film en op de "stemtabel" link klikken. Daar werkt het wel nog.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als ik op mijn mobiel bijvoorbeeld bij een regisseur op "stemtabel" druk wil mijn vinger wel eens op "toevoegen aan mijn updates" terechtkomen, er is dan geen weg terug. Ik meen dat je vroeger wel een extra melding kreeg van "weet je zeker dat je deze films aan je updates wil toevoegen?". Zou fijn zijn als die vraag weer terugkomt.
Ja inderdaad vooral op mobiel is zo'n fout snel gemaakt. Zal daar over een tijdje naar kijken.
Friday the 13 th
-
- 2558 messages
- 2023 votes
Kan iemand mij de link bezorgen naar de nieuwjaarslijst waar we onze beste films van 2016 konden vermelden? Ik heb gestemd, maar kan nergens een resultaat zien.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Kan iemand mij de link bezorgen naar de nieuwjaarslijst waar we onze beste films van 2016 konden vermelden? Ik heb gestemd, maar kan nergens een resultaat zien.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Als je bij een film op "Mijn Films" klikt kun je vervolgens niet meer terug omdat de knop "Sluiten" niet werkt. De andere knop werkt wel. (android/opera).
HernerWerzog
-
- 1 messages
- 200 votes
In De Site > Algemeen > Feedback voor de site:
Ik vroeg mij af of er al een optie is om te zoeken op acteur of componist. Hierdoor zou de zoekfunctie een stuk fijner werken.
Daarnaast zou ik het erg prettig vinden om suggesties te zien bij bijvoorbeeld films, acteurs of regisseurs, is daar een knopje voor?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ik vroeg mij af of er al een optie is om te zoeken op acteur of componist.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Daarnaast zou ik het erg prettig vinden om suggesties te zien bij bijvoorbeeld films, acteurs of regisseurs, is daar een knopje voor?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zoeken op acteur is een beetje verstopt, omdat wij geen compleet overzicht bijhouden van alle acteurs van een film, is dat niet zo'n waardevolle functionaliteit. Informatie over componisten slaan we helemaal niet op bij de films, daar voor kun je denk ik beter naar IMDb.
We hebben in het verleden enkele keren geexperimenteerd met het doen van geautomatiseerde aanbevelingen, maar dat was niet zo'n succes. In de toekomst wil ik dit wellicht nog eens een kans geven, maar andere zaken hebben momenteel prioriteit.
Mr Thee
-
- 1588 messages
- 1198 votes
Onderwerp: een map delen ("mijn films")
Ik heb het vinkje aangevinkt en de wijziging opgeslagen maar toch staat de te delen map niet bij "lijsten". Hoe kan dat? Mis ik iets?
Mr Thee
-
- 1588 messages
- 1198 votes
Is de hoofdmap waaraan het hangt wel gedeeld Mr Thee ?
Edit: never mind. Ik heb hetzelfde probleem
. Ook als de bovenliggende map wordt gedeeld worden de submappen niet getoond...
Ik dacht ook aan zoiets...maar als ik het goed van jou begrijp heb ik toch een verdere tip nodig.
Dank voor het meedenken en uitproberen.
Nb. Voor wie het leest: ik heb een aardige map van 100 films van IFFR 2017 die ik wil delen in dat topic.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Nb. Voor wie het leest: ik heb een aardige map van 100 films van IFFR 2017 die ik wil delen in dat topic.
.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als de bovenliggende map niet publiek is, zijn onderliggende mappen dat ook niet, ongeacht het vinkje
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Als de bovenliggende map niet publiek is, zijn onderliggende mappen dat ook niet, ongeacht het vinkje
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
welke map (bij jou) is onterecht niet zichtbaar?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.