- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
welke map (bij jou) is onterecht niet zichtbaar?
Ik heb 'm nu wel zichbaar gekregen door aan de hoofdmap een willekeurige film toe te voegen.
Zodra de hoofdmap géén films bevat (wat het geval was) wordt de hoofdmap onzichtbaar en ook de submap, dat is kennelijk de oorzaak.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ik kan bij privéberichten niet meer in 1 keer een heel gesprek verwijderen. Niet via 'verwijder discussie', en ook niet door alle berichten te selecteren en 'verwijder selectie' kiezen. Het lukt alleen door individuele berichten 1 voor 1 te verwijderen. En als je dat hebt gedaan en de pagina vernieuwt krijg je de melding 'Er zijn bij deze regisseur nog geen berichten geplaatst.'
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb veel onderhoud gepleegd op het gebied van de weergave van berichten en discussies. Mocht er ergens iets mis gaan, dan hoor ik het graag.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Kan er bij het uitlichten van films in het tv-overzicht wellicht rekening worden gehouden met de uitzendtijdstippen? The school of rock was vanochtend om 6u op tv, maar is wel de hele dag 1 van de 3 uitgelichte films.
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Ik zie dat de ingevoegde Emoji icoontjes weer niet zichtbaar zijn bij de "Filmlog". Dat was een paar weken geleden nog hersteld, maar nu zie ik ze niet meer.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Kan er bij het uitlichten van films in het tv-overzicht wellicht rekening worden gehouden met de uitzendtijdstippen? The school of rock was vanochtend om 6u op tv, maar is wel de hele dag 1 van de 3 uitgelichte films.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb onderhoud gepleegd op de regisseur-detailpagina's. Mocht er ergens iets mis gaan, of mocht je ergens iets missen, dan hoor ik het graag.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
De rating achter de film is verdwenen?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Er is een vervelende bug bij zowel MM als TM, als je een bericht plaatst dan wordt alles wit, en kan je niet verversen, je moet dus terug gaan, en dan is je bericht wel geplaatst. geldt ook voor mobiel gebruik.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
bedankt voor het melden, zou opgelost moeten zijn
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Is al meer dan een week het geval dat ik helaas mijn stemmen van Moviemeter niet meer kan delen via Facebook? In eerste instantie dacht ik misschien dat de fout bij Facebook zelf lag maar ik heb er met Musicmeter geen problemen mee?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Lukt mij ook niet helaas. Zelfde probleem.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vervelend, bij mij werkt het wel gewoon. Krijgen jullie na het stemmen helemaal geen Facebook popupje te zien? Of staat daar een foutmelding in
-
- 31148 messages
- 5448 votes
De pop-up verschijnt wel, maar met volgende medeling:
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat lijkt een fout aan de kant van facebook
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Raar, omdat het delen van YouTube filmpjes bvb geen enkel probleem geeft.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Raar, omdat het delen van YouTube filmpjes bvb geen enkel probleem geeft.
Klopt, en zoals ik al aangaf ook met Musicmeter zijn er geen problemen. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Tja Facebook zegt in de popup duidelijk dat er bij hun iets fout is, en dat zij het proberen op te lossen. Ik vind het ook vervelend, maar ik geloof niet dat ik er iets aan kan doen.
Eventueel ben ik nog benieuwd naar de volledige url die in de popup geopend wordt, misschien zie ik daar nog iets vreemds.
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Dit is de volledige url in de popup (via de film Dode Hoek):
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bedankt. Gebruik je de instelling: nieuwste bericht eerst? Daar lijkt wellicht toch iets fout te gaan aan de "onze" kant.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Het probleem is alleen als ik een recensie bij de film schrijf valt mij nu op, als ik alleen stem dan heb ik het probleem niet?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Klopt inderdaad. Ik ga er binnenkort even naar kijken
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Twee kleinigheidjes:
Als je in een bericht een smiley invoegt blijft de cursor niet staan en verspringt het daarna naar het einde van het bericht. (I.i.g. op android mobiel/opera browser).
Als iemand bij andermans bericht op het hartje klikt krijg je zelf ook de melding "x vindt je bericht leuk" wanneer je in dat geliked bericht gequote bent, lijkt me niet de bedoeling, of toch wel?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
In ieder geval het tweede gaat op de lijst, bedankt
Ik geloof dat ik de combinatie Android/Opera wat te obscuur vind om actief te ondersteunen. Als het in Chrome op Android wel goed gaat vind ik het even prima.
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Bedankt. Gebruik je de instelling: nieuwste bericht eerst? Daar lijkt wellicht toch iets fout te gaan aan de "onze" kant.
Ik werk met oudste bericht eerst.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.