• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.373.034 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Fortune

• 4315 messages
  • 2772 votes

Ja had ik laatst ook, nog een stuk agressiever dan normaal zelfs waarbij je browser wordt gehijacked en je telefoon blijft trillen. Zeer, zeer irritant. Het maakt verder niet uit maar naive mensen kunnen daar wel intrappen natuurlijk...

Volgens mij raakte ik de knop forum aan en toen begon het maar weet het echt niet 100% zeker.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

Heb het ook gehad, maar weet niet op welke pagina.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Vervelend, het leek een tijdje opgelost.

Jimmiie

• 586 messages
  • 51 votes

Misschien heeft het hier iets mee te maken.

virus?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik schakel op Android alle reclame afkomstig van Google even een tijdje uit, hoor graag als het weer gebeurt

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Waarom kan ik deze gif niet posten ook al gebruik ik de [img] [/img]?

http://www.moviemeter.nl/images/smilies/icon_rofl.gif

Dit werkt ook niet (meer):

Alleen in de oude posts vindt je die nog terug.

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker?

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Jordy wrote:

Ik schakel op Android alle reclame afkomstig van Google even een tijdje uit, hoor graag als het weer gebeurt

Op het moment kom ik hem niet meer tegen. Zal even bericht plaatsen (misschien dat andere me dan voor zijn) als die weer naar voren springt! Erg irritant was het wel.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik gisteren ook weer whatsapp reclame.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

606

Voor of na 22:22 uur?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

kappeuter wrote:

606

Voor of na 22:22 uur?

ik geloof er voor

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Jordy en of kappeuter, wat moet ik verstaan onder 'standaardafwijking' op mijn profiel? Vraag me dit al een tijdje af.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Kondoro wrote:

Jordy en of kappeuter, wat moet ik verstaan onder 'standaardafwijking' op mijn profiel? Vraag me dit al een tijdje af.

Dat wordt bepaald door hoeveel je stemmen afwijken van je gemiddelde. Iemand die een stemgemiddelde van 3,5 heeft op basis van 5 x een stem van 3,0 en 5 x een stem van 4,0, zal een lagere standaardafwijking hebben dan iemand die hetzelfde stemgemiddelde heeft op basis van 5 x een stem van 2,5 en 5 x een stem van 4,5

Boenga

• 2628 messages
  • 1532 votes

O, fijn om weten.

Ik dacht dat het ging om de afwijking van de scores van de films waarop je al gestemd hebt, niet van je eigen stemgemiddelde.

Dus: stel dat er twee films zijn met 3* en twee met 4*. Wanneer je die ook 2 x 3* en 2 x 4* geeft, dan zou je standaardafwijking 0 zijn.

Wanneer je ze alle vier 3,5* geeft, dan zou je standaardafwijking 0,5* zijn.

Daar zit ik al die jaren dat ik op MM zit mee in m'n hoofd. Wrong thinking dus...

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Af en toe krijg ik deze 'fout', je ziet het dan dubbel maar het werkt wel dus er is geen man overboord.

http://i67.tinypic.com/t7y15j.jpg

Ook zou het handiger zijn als je de optie krijgt om foto's direct te kunnen uploaden vanuit je pc. Dit is nu niet mogelijk. Je moet het via een upload site regelen.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Heb ik ook wel eens Alexander1900, maar vind het niet hinderlijk want het werkt nog gewoon als behoren.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Is het een idee om een optioneel veldje "trailer" toe te voegen aan de toevoegpagina van films? Ik vergeet steeds om een link met een HD-trailer in de opmerkingen erbij te plaatsen, zo'n veldje zou uitkomst bieden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Vooralsnog vindt volgens mij kappeuter het nog steeds leuk om de trailers te beheren, en kun je hem dus een PM sturen in dit soort gevallen. Als dat ooit mocht veranderen dan wordt het een corrigeerbaar veld bij de toevoegingen.

Sol1

• 581 messages
  • 261 votes

Alexander1900 wrote:

Ook zou het handiger zijn als je de optie krijgt om foto's direct te kunnen uploaden vanuit je pc. Dit is nu niet mogelijk. Je moet het via een upload site regelen.

Het probleem is daarbij dat die upload sites (soms) last lijken te hebben van malware. Is er ook een veilige upload site voorhanden?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Alexander1900 wrote:

Dat zou inderdaad heel handig zijn, maar mij helaas veel geld kosten (hosting en bandbreedte)

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Wat ik mis is het zoeken in je "mijn films"-lijsten, zoals je wel in je stemmen kunt zoeken (zoeken op de gemiddelde MM-waardering, op genre, e.d.). Vooral een gemis als je (zoals bijna iedereen) een erg lange Nog Zien-lijst hebt. In de export van mijn films mis ik de gemiddelde MM-waardering (en genre(s)) ook. Dat zou voor mij ook een oplossing zijn. Geen idee of zo'n optie in de toekomst aan "mijn films" kan worden toegevoegd, en/of i.i.g. het MM-gemiddelde aan de nachtelijke export van "mijn films" kan worden toegevoegd?

Verder zit in de csv-export van de zoekresultaten een kleine bug: de kopjes van de kolommen "eigen stem" en "gemiddelde" zijn omgedraaid.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De bug zal ik in ieder geval op korte termijn oplossen, de andere wensen zal ik in m'n achterhoofd houden mocht ik ooit nog eens iets aan de csv export doen

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik krijg momenteel af en toe een lege pagina te zien op willekeurige pagina's van MM. Verversen van de pagina helpt wel. Weet niet of dit aan mijn configuratie ligt of dat het een storing is.

Sol1

• 581 messages
  • 261 votes

Had het daarnet ook even, internet maar opnieuw opgestart.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De serie Weissensee is naar het televisie-forum verplaatst, aangezien het een tv-serie is, geen miniserie.

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Meurtres à Guérande (2015)

Collection Meurtres à ? Wikipédia - fr.wikipedia.org

is dit wel toevoegbaar??

Snap niets waarom wel deze film wel goedgekeurd?

kappeuter

Zinema

stinissen (crew films & series)

• 23441 messages
  • 76927 votes

Decec wrote:

Meurtres à Guérande (2015)

Collection Meurtres à ? Wikipédia - fr.wikipedia.org

is dit wel toevoegbaar??

Snap niets waarom wel deze film wel goedgekeurd?

kappeuter

Zinema

Niet alle misdaad films zijn crimi's.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Is inderdaad gewoon een aflevering uit de reeks "Meurtres à..." dus helaas niet toevoegbaar.

Zie de Franse Wiki-link.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.