- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Verder zit in de csv-export van de zoekresultaten een kleine bug: de kopjes van de kolommen "eigen stem" en "gemiddelde" zijn omgedraaid.
Dit krijg ik even niet nagebootst, waar doe je precies welke csv export?
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Is inderdaad gewoon een aflevering uit de reeks "Meurtres à..." dus helaas niet toevoegbaar.
Zie de Franse Wiki-link.
Hoort er inderdaad niet op maar is gewoon toegevoegd Meurtres à Guérande (2015). Is gewoon 1 uit een serie tv-films. Dat kan wel hier TvMeter.nl - De site voor voor liefhebbers van tv-series.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
He he eindelijk nu gelezen dan gisteren?
Eergisteren gelezen. Gisteren beoordeeld.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Prey (2014) is naar het televisie-forum verplaatst, aangezien het een miniserie met vervolgseizoen betreft (minder dan 3 jaar tussen seizoenen).
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Oh zo, eerst overleggen met crew zeker.. 
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Prey (2014) is naar het televisie-forum verplaatst, aangezien het een miniserie met vervolgseizoen betreft (minder dan 3 jaar tussen seizoenen).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik zag al een discussie hierover op TVMeter. Misschien kan "Prey" daar terecht...?
Vast wel. 
Daar ga ik niet over. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14515 messages
- 4513 votes
Jordy. Ik heb nu op deze site ook last van die malafide sites waar ik naar wordt doorgelinkt op de iPhone (heb de meest recente ios). Niet altijd, niet elke pagina, maar zeker meer dan de helft van de pagina's die ik bezoek. Op MuMe was dit al bekend zag ik. Dit doet dat ook in Duitsland trouwens, daar was ik vorige week maar dacht eerst dat het aan het buitenland lag.
Of dit al langer is op MoMe, geen idee, maar gister is m'n jaarabonnement tegen afgelopen tegen reclames (die verleng ik wel weer, dus zal er geen last van houden) dus kan daar ook pas sinds gisteren last van hebben, maar allicht hebben er meer last van?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja het halve internet heeft hier last van. Ik ga kijken of ik hier iets aan kan doen, eventueel bepaalde reclame tijdelijk uitzetten.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bedankt voor de tip!
Ik heb het nu ingevoerd als re-release. Morgen zal de film weer uit de lijst verdwenen zijn.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Jordy. Ik heb nu op deze site ook last van die malafide sites waar ik naar wordt doorgelinkt op de iPhone (heb de meest recente ios)
Mocht dit weer gebeuren, kun je dan vertellen (evt. met een screenshot) waar je naar toe verwezen wordt? Bedankt
mjk87 (moderator films)
-
- 14515 messages
- 4513 votes
Zal ik doen, al zal dat niet meer vanuit deze site zijn maar vanuit musicmeter. Dat geef ik dan wel daar aan.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > spoilers!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Alternatieve schaalverdeling m.b.t. stemmen
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ach ja, niks mis mee met hoe het nu is maar verbeteringen kunnen altijd dacht ik zo. Is dat niet mogelijk, helaas. Op naar het volgende kritiekpunt. (
)
Ja, en dat is het bewaren van allerlei berichten.
Dit is ook wel vaker ter sprake gekomen en het is zeker niet iets van alleen deze site (maar het nadeel van internet). Maar waarom alle informatie, meningen, opmerkingen van jezelf bewaard moeten blijven. Er zou eigenlijk een optie moeten zijn na 4 à 5 jaar, met de keuze moet het bericht bewaard blijven? zo nee dan wordt het verwijderd.
(Rekeningen, belastingdienst, bankafschriften moeten enige tijd bewaard blijven, maar daarna kunnen ze weg. En allerlei documenten, paspoort, rijbewijs zijn ook maar beperkt geldig. Ook archieven worden na zoveel tijd opgeschoond. )
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Momenteel wordt er gewerkt aan een upgrade van de server software.
Mocht de site straks even niet bereikbaar zijn, of mocht je ergens dingen fout zien gaan, dan weet je hoe dat komt 
Moviar
-
- 2 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > pagina vrijkaarten voor Elser werkt niet:
Hoi filmfans,
Ligt het aan mij of werkt de pagina voor de vrijkaartjes voor Elser niet?
Groeten,
MoviAr
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bedankt voor de tip. De toevoeging is verwijderd.
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Ik zie dat jullie de link naar Movieposterdatabase in het toevoegmenu hebben aangepast, de site is er inderdaad niet meer. Het is nu Cinematerial dat alleen overblijft.
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Is er een topic die gaat over 'merchandise' van films, dus niet over de dvd's / bluray's zelf maar echt over 'fan'artikelen ervan?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Hartelijk dank. De zoekfunctie was moeilijk te gebruiken aangezien ik het goede woord even niet zo snel kon bedenken 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.