- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Graag gedaan. 
Ik zie dat jullie de link naar Movieposterdatabase in het toevoegmenu hebben aangepast, de site is er inderdaad niet meer. Het is nu Cinematerial dat alleen overblijft.
Ah, dat laatste wist ik nog niet. 
Wel beter dat er een site is, sloeg nergens op die splitsing.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Maar nu hebben alle posters aldaar een watermark....
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Die gratis previews hebben we nooit gebruikt. Voor ons maakt dat niets uit.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
De docu Terug naar Faro: ‘Beste’ Meneer Schröder duurt volgens de online uitzending maar 44.01 minuten, en voldoet dus helaas niet aan de toevoegeisen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bedankt voor het doorgeven. Ik heb de toevoeging weer verwijderd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Televisie-overzicht
Davido
-
- 184 messages
- 627 votes
Ik vind de site de laatste maand zeer slecht en vooral langzaam werken. Lijkt wel te komen door die grote reclame advertenties. Zeer storend om nu via de site items op de zoeken en te stemmen. Erg jammer. Enig idee hoe dit komt?
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Vind de site op het moment ook aan de trage kant!
Mat_
-
- 737 messages
- 1335 votes
Klopt het dat op het moment je je stem bij een film aanpast, je oorspronkelijke stem ook uit je filmlog wordt verwijderd?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
We waren al enige tijd op zoek naar versterking van het moderatorteam.
We hebben deze nu gevonden in de persoon van Film Pegasus.
Stijn, veel succes en veel plezier met je nieuwe werkzaamheden! 
Stijn was al enige tijd actief binnen de crew voor het bijhouden van het Vlaamse tv-overzicht. Dat blijft hij doen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Klopt het dat op het moment je je stem bij een film aanpast, je oorspronkelijke stem ook uit je filmlog wordt verwijderd?
Mat_
-
- 737 messages
- 1335 votes
Ik neem aan dat het te veel moeite kost om bij te houden wanneer je die oorspronkelijke stem hebt geplaatst? Het is op zich geen groot probleem, maar zo wordt het dan wel lastiger om bij te houden wanneer ik die film heb gezien (in het geval ik mijn stem na een aantal maanden aan pas)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het staat op de wensenlijst om zelf een datum te kunnen koppelen aan een "bericht" in je logboek, al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet verwacht dat dit op korte termijn zal zijn.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Klopt het dat de Messages toplijst automatisch direct update en de andere lijsten niet>?
Mat_
-
- 737 messages
- 1335 votes
Het staat op de wensenlijst om zelf een datum te kunnen koppelen aan een "bericht" in je logboek, al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet verwacht dat dit op korte termijn zal zijn.
OK. Dat is duidelijk. Het is inderdaad niet meteen het allerbelangrijkste. Bedankt alvast.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Deze titels zijn alsnog verwijderd, omdat ze deel uit maken van een reeks tv-films met meer dan 5 delen:
The Dog Who Saved Christmas (2009)
The Dog Who Saved Christmas Vacation (2010)
The Dog Who Saved Halloween (2011)
The Dog Who Saved Easter (2014)
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Waarom loopt de site hier telkens een beetje vast, heeft opeens geen connectie meer en dan is die weer super traag. De rest doet het gewoon zoals behoren!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Deze titels zijn alsnog verwijderd, omdat ze deel uit maken van een reeks tv-films met meer dan 5 delen:
The Dog Who Saved Christmas (2009)
The Dog Who Saved Christmas Vacation (2010)
The Dog Who Saved Halloween (2011)
The Dog Who Saved Easter (2014)
Beetje jammer en zonde.
k.grubs
-
- 180 messages
- 341 votes
Ik vind die intro's op deze site altijd een beetje sneu, er zit altijd wel een fout in. Meestal wel een schrijffout, of de inhoud is nietszeggend. Moest ik even kwijt, vroeg me ook af wat eigenlijk de bedoeling is van deze stukjes.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Intro? Bedoel je de plotomschrijving / synopsis?
De bedoeling (wiki)
Films worden vaak al in een vroeg stadium toegevoegd, als er nog weinig over het plot bekend is.
Later kan dan blijken dat er foutieve informatie in staat.
Het wordt zeer gewaardeerd als je hiervoor een correctie in stuurt. Dit kan via de 'corrigeren' knop die op elke pagina staat.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Is het misschien ook nog een idee om een duidelijk afspraak te maken over die acteurs. Kleine correcties (jaartal, acteurs..) wil ik dan wel blijven insturen.
Mijn mening is dat acteurs die de grootste rol spelen genoemd moeten worden en niet die, die heel bekend zijn maar slechts een klein deel van de film te zien zijn. Enige tijd geleden hebben we hier ook over gesproken.
Dit was n.a.v. het genre (best moeilijk) en acteurs De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic #2
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Die regel is er al: Acteurs - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Die regel is me bekend. Alleen ik kom toch hier en daar films tegen en dan staat een bekende naam tussen die 3 acteurs, bijvoorbeeld omdat zijn/haar naam in grote letters op de poster wordt genoemd maar vervolgens is hij/zij dan een aantal minuten in de film te zien.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja dat komt zeker voor, maar op moment van toevoeging (vaak wanneer film nog niet is uitgekomen) weten we niet met 100 procent zekerheid of bijvoorbeeld een derde naam juist gekozen is.
Dan zal toch eerst iemand de film gezien moeten hebben en kan het gecorrigeerd worden.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Op de filmpagina's een lijstje met de stem van je favoriete users, dát zou ik handig vinden. Zoek ze nu geregeld een voor een op.
Voor zover dat al genoemd wordt in de ideeenlijst, uiteraard..
...maar kan me goed voorstellen dat meer mensen hier geregeld tegenaan lopen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik vind het een goed punt/idee. (Maar denk, vanwege TvMeter, dat het er niet van komt).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
M'n plan om de hele site op https te draaien heb ik even in de ijskast gezet, er zijn diverse problemen waardoor dat even niet gaat lukken. Ik heb nu wel alle account pagina's op https gezet, zodat in ieder geval je wachtwoord niet meer onversleuteld over de lijn gaat.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Op de filmpagina's een lijstje met de stem van je favoriete users, dát zou ik handig vinden. Zoek ze nu geregeld een voor een op.
Ik vind het een heel goed idee om meer te gaan doen met de mensen die je als vriendje hebt gemarkeerd (vandaar dat het inderdaad op de lijst staat) maar ik vind eigenlijk dat er een heel grote verandering nodig is op de Meter sites. Mensen vinden het steeds minder interessant om op internet te discussiëren met vreemden, en zoeken steeds meer hun echte vrienden/kennissen op, op Facebook en Whatsapp. MovieMeter zou hier denk ik ook in moeten voorzien, dat het ook mogelijk moet zijn om hier je eigen bubbeltje te hebben, met je echte vrienden. En dat je dan ook gewoon tegen die vrienden moet kunnen zeggen "haha wat een kutfilm" zonder dat er allerlei mensen komen klagen over slechte onderbouwing of spelfouten. En dat er een hippe app moet zijn waar je even kunt inchecken, en snel even kunt kijken welke films je vrienden op dat moment aan het kijken zijn.
Als ik in die richting ga brainstormen, dan wordt deze koerswijziging in m'n hoofd steeds groter en groter, en dan kom ik elke keer tot de conclusie dat ik hier allemaal absoluut geen tijd voor heb
En dat het wellicht maar beter is om de site gewoon te laten zijn wat het is. Dat weerhoudt me er tot op heden van om wijzigingen in deze richting te doen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.