• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.146 actors
  • 9.373.066 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

12999

• 1 messages
  • 365 votes

bij de zoekresultaten kan ik niet drukken op een volgende pagina bij de pagina selectie bovenaan (id=pages_top).

De

lijkt te breed te zijn en daardoor te verhinderen dat op de pagina's kan worden gedrukt.

Ik gebruik de nieuwste versie van firefox.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

bedankt, ga ik oplossen

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Bij deze regisseur Wim Wenders staat in de kop 'Er staan 39 films van deze regisseur op MovieMeter'. Er staan er echter 'maar' 38 in de opsomming eronder (en wellicht ook op de site). Ra-ra.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Wellicht een stomme vraag maar waarom staat er in je eigen updates bij 'Films', 'Regisseurs' en 'Forum' geen paginanummers zoals bij 'Gebruikers'? Kwam daar toevallig gisteren achter toen ik wou terugbladeren bij 'Films'. Maar dat kan dus niet.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Vind ik ook een gemis Verhoeven, je kunt wel bladeren door in het http-adres achteraan /50 of /100 te typen, dat brengt je naar die tweede resp. derde pagina. Ze bestaan dus wel, maar je ziet de link daarnaar niet.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Thanks, dat wist ik niet!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het idee is / was dat deze pagina's niet verder terug hoeven dan een week. Als je binnen een week meer updates hebt, kun je wel pagineren

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Daniël44 - MovieMeter.nl

Krijg zijn naam niet te zien op zijn profiel?

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Kondoro0614

Dat komt door de umlaut in zijn gebruikersnaam.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

bedankt, ga ik naar kijken

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Bij deze is het ook inderdaad: Rico Rüdiger - MovieMeter.nl

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > mobiele website

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

De film Sint (2010) heeft 63 pagina's met 'recensies'. Dat is wel erg veel, echter de eerste 20 pagina's staan geen recensies op. Ga ik nog verder door de pagina's bladeren dan staan er enkele recensies en verder een hoop forum talk. Bij pagina 26 ongeveer begint het pas.

Misschien tijd voor een schoonmaak actie?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Recensies zijn meningen die aangevinkt zijn. De rest is discussie vooraf en na het zien van de film en daartussen ook recensies van mensen die dat niet aanvinken. Maar dat is altijd zo geweest.

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Klopt maar +-26's pagina forum talk (discussie vooraf) is wel even wat anders dan enkele pagina's.

Wat mij betreft de reacties overhevelen naar het forum.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Vandaar dat we het meningenfilter hebben. Klik op de link 103 MENINGEN

Leuker kunnen we het niet maken.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Zoekmogelijkheden

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ik kreeg van iemand te horen dat die vreemde pop-ups af en toe nog steeds verschijnen. Hij heeft géén account en het gebeurde toen hij van de mobiele versie naar de desktop versie switchte (op een Samsung S4, Chrome). Enig idee...?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja er worden soms door Google verkeerde ads uitgeserveerd, het halve internet heeft hier last van volgens mij, ik zie deze irritaties op tientallen sites gemeld worden. Heb al geprobeerd om bepaalde categorieën en formaten te weren waardoor het vrijwel niet meer voorkomt, volgens mij.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Heb er ook eentje van WhatsApp update, ene olooo.com (iets in die richting), jammer dat het tevoorschijn komt!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zal kijken of ik er nog iets aan kan doen

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Jordy wrote:

Zal kijken of ik er nog iets aan kan doen

Iets in deze richting Waarschuwing oplichting WhatsApp Update – HV-Media - hvmedia.net

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb die WhatsApp meldingen ook gehad op MM mobiel ja. Klik ze weg en herstart de site weer, ben niet zo dom om hier in te trappen. Maar het is wel vervelend.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik ook weer, ook whatsapp melding weer.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik heb die WhatsApp meldingen ook gehad op MM mobiel ja. Klik ze weg en herstart de site weer, ben niet zo dom om hier in te trappen. Maar het is wel vervelend.

Gelukkig zijn wij niet zo 'dom' maar, je kunt het maar beter weg halen want ik weet zeker dat mensen hier wel in gaan trappen. En dan kunnen ze misschien MovieMeter aanwijzen, en we willen uiteraard ook niet dat iemand in de problemen komt!

Sol1

• 581 messages
  • 261 votes

Ik zal waarschijnlijk niet de eerste zijn die het opmerkt, maar het viel me op dat de Russische regisseur Alexander Kott/Aleksandr Kott er dubbel instaat. Eén keer met foto, zonder Ispytanie. Eén keer zonder foto, met Ispytanie. Ik kon me al niet goed voorstellen dat die film nog niet zou zijn toegevoegd.

Overigens een bekend probleem met die spelling van Russische namen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Sol1

Dankjewel voor het melden.

Ik heb de pagina's samengevoegd en de IMDb-spelling aangehouden: Aleksandr Kott

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wederom weer last van die WhatsApp pagina terreur als ik mobiel op MM zit.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Welke pagina zat je?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jordy wrote:

Welke pagina zat je?

Ehm, pfoe. Dat is alweer een uurtje of wat terug. Volgens mij was het de pagina van de nieuwe Star Wars.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.