- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Even een bug te melden, ik had net een bericht gepost in Film >> Filmgames >> Christmas Poster Knock-Out (2015). Ik had hem nog open staan en zag dat er twee nieuwe berichten waren. Toen ik die opende kon ik de berichten van HALVE TAMME. en alexspyforever veranderen. Ik zag namelijk links boven bij het bericht ook bij hun een potloodje staan, om even te checken had ik bij tamme op het potloodje gedrukt en ik kon daadwerkelijk zijn bericht veranderen, dit heb ik uiteraard niet gedaan.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Voorbeeld, nogmaals niks veranderd:
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
En waarom staat in dat overzicht ook 1970, 1980.. de dvd is uitgevonden in 1995.
Dat is een bugje. Bedankt.
We zullen hier naar kijken.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik vind wel een handig overzicht. (Alleen zou het niet ook op alfabet kunnen).
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Als je een alert indient kun je uit vijf opties kiezen:
- spoiler
- bevat gescheld / persoonlijke aanval
- slecht of onleesbaar taalgebruik
- inmiddels overbodig of niet meer van toepassing
- overig
Die vierde begrijp ik trouwens niet, maar ik zou graag de opties 'off topic', 'slow-chat' en 'verkeerde topic/verplaatsen naar ander topic' er bij zetten - nu moet ik steeds overig aanklikken en dan uitleggen hoe of wat. Die drie voorbeelden die ik noem komen in mijn beleving veel vaker voor dan de opties die er nu zijn (behalve wellicht spoiler), maar vooral die laatste is een dagelijks terugkerend fenomeen. Met name bij "Ik zoek een filmtitel...".
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Het editten van berichten blijft bij mijn weer 50% van de keren hangen.
Iemand anders daar ook last van of is de batterij van de WiFi thuis misschien aan het leegraken?? 
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Ik heb net (08.46u) een leeg bericht geplaatst en daarna moeten editen, verbinding haperde idd.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
gaat op de lijst
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Even een bug te melden, ik had net een bericht gepost in Film >> Filmgames >> Christmas Poster Knock-Out (2015). Ik had hem nog open staan en zag dat er twee nieuwe berichten waren. Toen ik die opende kon ik de berichten van HALVE TAMME. en alexspyforever veranderen. Ik zag namelijk links boven bij het bericht ook bij hun een potloodje staan, om even te checken had ik bij tamme op het potloodje gedrukt en ik kon daadwerkelijk zijn bericht veranderen, dit heb ik uiteraard niet gedaan.
Bedankt, je kan niet daadwerkelijk het bericht aanpassen (opslaan zou niet lukken) maar het is inderdaad niet netjes
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
Die vierde begrijp ik trouwens niet, maar ik zou graag de opties 'off topic', 'slow-chat' en 'verkeerde topic/verplaatsen naar ander topic' er bij zetten - nu moet ik steeds overig aanklikken en dan uitleggen hoe of wat.
Helemaal mee eens.
Overigens snap ik niet wanneer je 'slecht of onleesbaar taalgebruik' voor gebruikt? Zijn dyslectische mensen niet welkom om deze site? Nogmaals, ik snap niet waarom deze optie er is en wanneer je het moet gebruiken.
De optie 'bevat gescheld / persoonlijke aanval' is er al en dat kan het niet zijn.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Overigens snap ik niet wanneer je 'slecht of onleesbaar taalgebruik' voor gebruikt? Zijn dyslectische mensen niet welkom om deze site?
Als je niet in staat bent om leesbare berichten te schrijven dan is deze site inderdaad helaas niet geschikt voor jou. Dan heb ik het dus niet over een paar spelfouten.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
de optie "inmiddels overbodig of niet meer van toepassing" kun je bijvoorbeeld gebruiken als je een bericht plaatst als "er staat een fout in de plotomschrijving" of "de releasedatum klopt niet", en dit niet inmiddels gecorrigeerd is.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Overigens snap ik niet wanneer je 'slecht of onleesbaar taalgebruik' voor gebruikt? Zijn dyslectische mensen niet welkom om deze site? Nogmaals, ik snap niet waarom deze optie er is en wanneer je het moet gebruiken.
of zinnen zoals dit: Elk Woord Met Een Hoofdletter Beginnen En Dat Voor Een Paar Alinea's
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Met name bij "Ik zoek een filmtitel...".
Die specifieke topics hoeven overigens niet per se gemeld te worden.
Elk nieuw geopend topic wordt namelijk door de moderators beoordeeld. In onze moderatortool verschijnt het nieuwe topic. Pas als die beoordeeld is gaat die weer weg. Dus dat is in feite ook een automatische alert.
Bij andere topics kan het wel weer meer van nut zijn, als je tip hebt voor verplaatsing of samenvoeging.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik zie weer steeds vaker zo'n icoontje Filmdragers en apparatuur >> Algemeen >> Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3 (wat ik dacht dat het een bug was).
Jullie ook?
("moeten we" dit melden of maar gewoon laten staan)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Van mij mogen er emoji gebruikt worden op het forum. Als je een browser gebruikt die dat nog niet ondersteunt (als je zwarte vakjes ziet) dan moet je maar een andere gebruiken. ??
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er is nog wel een bugje met het bewerken van een bericht met emoji, zie ik nu
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Bij jou zie ik een pandaface, in dat bericht een zwart handje met gebogen vinger op de duim.
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Hoe plaats je zo'n emoticon als ik vragen mag?
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Kan iemand mij helpen met een raar probleem?
Sinds ik vandaag op mijn iPad de 'websitedata' van Safari heb gewist, kom ik via wifi niet meer op deze site (ook niet met mijn iPhone en Windows-laptop). Ik dacht eerst dat MM een storing had, maar als ik de wifi op m'n iPhone uitschakel kom ik er via 4G probleemloos op.
Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Ik heb al de netwerkinstellingen in iOS hersteld en m'n router van de stroom gehad.
Bvd!
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
En nu doet hij het vanuit het niets weer... Never mind dus!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als test zijn we weer eventjes over op https, zodat ik de eventuele problemen die we de vorige keer hadden kan onderzoeken.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik hoor graag als de problemen die we de vorige keer hadden weer terug zijn (bewerken van berichten dat blijft hangen, lege berichten)
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Het is me net tweemaal niet gelukt iets te editen, bleef hangen. Later lukte het wel. Op mijn iPhone was dat - gewoon op 4G.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Na ruim 10 minuten offline van MM wilde ik een bericht posten (crewforum).
"Er is een onbekende fout opgetreden bij het plaatsen van je bericht."
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Heb de site weer even van https gehaald. Het is net wat zwaarder voor de server als de boel op https draait, waardoor het op drukke momenten zoals nu niet goed gaat... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.