• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.069 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik vraag me ook af, om terug te gaan naar arno74, of het erg is. Als je dingen gaat op zoeken kan het lastig zijn, bijvoorbeeld als je lijstjes wil maken. Maar louter om te stemmen/mening te plaatsen zal het verder niet zoveel uitmaken dat er dingen fout staan lijkt me.

Boenga

• 2628 messages
  • 1532 votes

Mja, je hebt uiteraard wel een punt, maar toch. Weet je, ik heb een enorme dvd-wantlist, en het merendeel van wat daar op staat, is gebaseerd op wat ik om MM lees - genre, omschrijving, commentaren, sterren... Dat is uiteraard geen garantie om goed te vinden wat ik koop, maar toch. En in dit geval vind ik dus dat ik op het verkeerde been gezet ben, en keek ik met heel andere verwachtingen naar die film. En dat is gewoon jammer, want ik denk zelf dat ik 'm bij een 2de kijkbeurt (zal niet het eerste jaar zijn) een hogere score zal geven. Maar dan ga ik dus wel bewust beginnen kijken naar een fantasy-film.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Is het misschien mogelijk dat je net als met de WhatsApp een groepje van gebruikers kunt samenstellen en daar mee kunt PMen. Het is geen belangrijke kwestie. Maar eens per maand en soms wel vaker met Filmfestivals heb ik de dezelfde vragen voor dezelfde gebruikers. Wellicht een idee.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Kondoro wrote:

Nu ik een berichtje van kappeuter heb gekregen, wat ik goed begrijp, om geen mensen meer te taggen onder een film leek het me misschien wel een leuk idee om een bepaald groep's gesprek te kunnen maken. Dus als je een nieuw bericht maakt dat je bijvoorbeeld ook naar meerdere mensen iets kan sturen.

Dus als ik 606 een berichtje wil sturen van een nieuwe horror film die ik gevonden heb. Maar te gelijke tijd ook naar Halve Tamme en Tattoobob wil sturen dat ik die twee er ook bij kan voegen...

HALVE TAMME. wrote:

Helemaal geen slecht idee, als dat haalbaar zal zijn dan lijkt mij dat zeer leuk .

Terugkoppeling lezen: Druk op de onderstaande link in het bericht van jarno1975.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

jarno1975,

ik kan je niet anders dan gelijk geven (overheen gelezen), bericht aangepast. Merci voor het oplettende oog.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Enkele dingetjes die niet goed werken:

- Snel zoeken op Películas levert de juiste resultaten op, maar uitgebreid zoeken op hetzelfde woord in de titel levert niets op.

- Als je op de mobiele site (met Android/Chrome) snel zoekt en op de resultaten klikt dan reageert de site op wat achter het verschenen pop-up met zoekresultaten zit (bijvoorbeeld de statistiekpagina van een film, alsof je op statistieken gedrukt hebt i.p.v. op het zoekresultaat). Je prikt als het ware door de pop-up met de resultaten heen. Als je uiterst rechts op de regel van het resultaat klikt dan werkt het wel omdat er niets onder zit.

- Als je op de mobiele site (met Android/Chrome) naar "mijn films" gaat en daar een willekeurig lijstje selecteert dan gaat het scrollen door het lijstje moeizaam en uiteindelijk blijft de pagina (en chrome) helemaal hangen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

arno74

Dankjewel voor het melden!

Jordy is momenteel op vakantie. Hij zal er binnenkort naar kijken / het op de lijst zetten om te verbeteren.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

het snelzoeken en dat popupje zal ik naar kijken, bedankt

kan me eigenlijk niet voorstellen dat het probleem met het popupje op alle android toestellen speelt (?) maar kan dat nu even niet testen

Wat betreft het laatste probleem, ik geloof natuurlijk best dat de site op sommige telefoons of android versies minder goed draait dan op anderen, maar ik denk dat ik hier niets aan ga doen verder.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Dank je, het probleem met het popupje had ik al met mijn oude android, nooit anders geweest, maar met de nieuwe speelt het dus ook. Dat van mijn films is niet zo belangrijk inderdaad, gebruik ik eigenlijk nooit met mobiel.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

The Mrs Bradley Mysteries: Speedy Death (1998) is alsnog verwijderd. Het betreft namelijk een tv-serie met meerdere seizoenen.

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Goed bezig

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Kunnen jullie bij 'filmupdates' nog het genre plaatsen i.p.v. dat je met je muis op de film moet gaan staan om het te bekijken? Dat zou helemaal mooi zijn.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Ik wil een film toevoegen uit o.a. Kosovo, maar dit staat nog niet als apart land in de lijst. Wellicht kan Kosovo als land worden toegevoegd?

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Baggerman Het is volgens mij ook geen officieel erkend land.

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Dan is het Servië en die staat wel in het lijstje.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

jarno1975 wrote:

Het is volgens mij ook geen officieel erkend land.

Wel door Nederland. En door IMDB blijkbaar, vandaar dat ik het als land tegenkwam.

mjk87 (moderator films)

• 14516 messages
  • 4514 votes

jarno1975 wrote:

Baggerman Het is volgens mij ook geen officieel erkend land.

Taiwan ook niet, staat ook in de lijst. Kosovo lijkt me als land prima erin passen.

Jordy: Het Romeinse Rijk staat ook nog tussen de landen. Niet dat het in de weg zit, maar die kan weg dunkt me?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

En Ottomaanse Rijk.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De Meter-sites delen momenteel de landenlijst, daarom staan dit soort landen er ook in

De landenlijst is (ooit) gebaseerd op een officiële ISO landenlijst, ik wil me liever niet zelf hoeven te verdiepen in de politieke status van allerlei landen. Er zou eventueel (in samenspraak met de crew) voor een andere lijst gekozen kunnen worden, als er goede argumenten zijn.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De film 7 Days in Hell (2015) is alsnog naar het forum verplaatst, omdat het een film betreft van korter dan 45 minuten:

Film >> Overige films >> 7 Days in Hell (HBO, 2015)

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

kappeuter wrote:

De film 7 Days in Hell (2015) is alsnog naar het forum verplaatst, omdat het een film betreft van korter dan 45 minuten:

Film >> Overige films >> 7 Days in Hell (HBO, 2015)

Waar wordt voor de speelduur vanuit gegaan dan?

De film beleefde zijn première op SXSW en die geven 50min aan.

7 Days In Hell | SXSW 2015 Event Schedule - schedule.sxsw.com

Kan het niet zo zijn dan de HBO tv release korter is?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

jarno1975

Het is een HBO film, dus we gaan uit van de originele vorm op HBO. Jordy heeft de HBO-speelduur 'gemeten'.

Ook meerdere recensies spreken van 41-43 minuten. Het kan dus ook gewoon voorbarige info zijn die ze op SXSW hebben gebruikt die naderhand niet is gecorrigeerd. Ik zie trouwens wel vaker dat korte films in speelduur worden afgerond op ronde getallen.

De film die gebruikers zullen zien zal sowieso die film zijn met speelduur onder de 45 minuten.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Joonnass

• 18 messages
  • 16 votes

Geen idee of het hier moet, maar vroeger kon je toch ook zien welke films er waren op de Belgische tv-zenders?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Joonnass wrote:

Geen idee of het hier moet, maar vroeger kon je toch ook zien welke films er waren op de Belgische tv-zenders?

Nu nog. Zie zwarte balk boven en klik op tv (de vierde van links) dan krijg je dit: Films op tv - vandaag - MovieMeter.nl

Joonnass

• 18 messages
  • 16 votes

Dk2008 wrote:

(quote)

Nu nog. Zie zwarte balk boven en klik op tv (de vierde van links) dan krijg je dit: Films op tv - vandaag - MovieMeter.nl

Oh, nu zie ik het idd ook, was een tijdje weg bij mij. Bedankt

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Bugje. Bij het laden van (>1) nieuwe berichten, wordt enkel het laatste bericht aan de lijst van berichten toegevoegd.

http://i.imgur.com/KwveZy8.png

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

hmn, dat zal waarschijnlijk onder bepaalde omstandigheden gebeuren, maar die kan ik nog even niet nabootsen

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Bij mij gebeurt het in alle gevallen, in dit forumtopic in ieder geval. Misschien dat het bij film comments anders is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.