• 178.028 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.263 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Explorer 11 werkt als een tierelier op mijn computer, Windows op SSD, klik en het is er. Handige is alle iccontjes van de favoriete websites in de adresbalk. Maar ik heb Chrome en Firefox daar ook staan hoor en die worden wel degelijk ook gebruikt. Twijfel wel eens om compleet over te stappen, maar kom in beide andere browsers ook wel eens eigenaardigheden tegen. Mooi plaatje, Film Pegasus.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Opera is ook prima, ben van chrome naar Opera overgestapt, de explorer gebruik ik al 10 jaar niet. Opera onthoudt (meestal) wat je in een tekstveld intypt waardoor als het misgaat je het terug kunt halen door naar de vorige pagina te gaan, zo ook met het plaatsen van berichten op MM. Dat terughalen werkt niet altijd, maar vaak wel.

Wel het proberen waard, is ook net zo snel als Chrome.

calimer@

• 79 messages
  • 0 votes

alexspyforever wrote:

Volgens mij gebruiken sommige mensen Internet Explorer gewoon omdat het standaard is geïnstalleerd. Maarja Microsoft en peilen naar de de klant echt wil daar stokt het wel eens.

Nee hoor ik heb bewust voor IE gekozen. (Ik heb IE 11). Ik vond Chrome en Firefox niet prettig en op de IPad heb ik Safari.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

IE 10 of 11 vind ik prima, maar ouder dan dat kan ik helaas niet meer ondersteunen.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

calimer@ wrote:

(quote)

Nee hoor ik heb bewust voor IE gekozen. (Ik heb IE 11). Ik vond Chrome en Firefox niet prettig en op de IPad heb ik Safari.

Ik spreek dan als mijn ervaring als tester van software. De meeste problemen bij online applicaties komen vooral voor in IE ook in recentere versies. Ik denk wel als je geen speciale dingen wil gaan doen dat IE wel goed is. Van ontwikkelaars hoor ik steeds dat ze IE verschrikkelijk vinden en liever hadden dat iedereen op een andere browser overschakelde, liefst Firefox of Chrome. Maar voor de standaard gebruiker zal IE wellicht goed genoeg zijn.

Ik heb Firefox vooral voor de Add-Ons en de menubalken die ik naar mijn eigen smaak kan inrichten. Zal je bij de andere browsers wellicht ook wel kunnen maar ben tevreden over Firefox.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Google Chrome gebruik ik al een hele lange tijd en ben er nog steeds mee bezig. Bevalt me wel.

vwtune

• 249 messages
  • 1368 votes

Is er een mogelijkheid om te zien welke films ik als laatste heb toegevoegd aan 'mijn films- gezien'

Elke film die ik heb gezien zet ik netjes hier in moviemeter maar nu vragen vrienden mij welke films ik allemaal gezien heb de laatste tijd.... ik zie zoveel (ook niets zeggende films) dat ik ze gewoon vergeet dus zou het makkelijk zijn als ik dat terug kan zien welke ik als laatste heb toegevoegd.

Iemand?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

vwtune wrote:

Is er een mogelijkheid om te zien welke films ik als laatste heb toegevoegd aan 'mijn films- gezien'

Elke film die ik heb gezien zet ik netjes hier in moviemeter maar nu vragen vrienden mij welke films ik allemaal gezien heb de laatste tijd.... ik zie zoveel (ook niets zeggende films) dat ik ze gewoon vergeet dus zou het makkelijk zijn als ik dat terug kan zien welke ik als laatste heb toegevoegd.

Iemand?

Hier kun je dat zien (per maand): Logboek vwtune - MovieMeter.nl. Of bedoel je iets anders?

vwtune

• 249 messages
  • 1368 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

(quote)

Hier kun je dat zien (per maand): Logboek vwtune - MovieMeter.nl. Of bedoel je iets anders?

Ja!!! dat bedoel ik! Mijn dank is groot!

n1d0

• 35 messages
  • 646 votes

In De Site > Gebruikers > Forumactiviteit:

Waarom is in tegenstelling tot het aantal gebruikers van de website de forumactiviteit zo laag? Zijn er leden die zien dat de activiteit is gedaald de laatste maanden?

Ik persoonlijk zie wel wat elitair gedoe (onlangs reageerde ik (ludiek) op een gefrustreerd persoon die een topic opstarte tegen Onderhond z'n voorkeur voor aziatische films, topic werd terecht verwijderd), en het zijn steeds dezelfde groep mensen die actief op het forum de meningen spuien.

Ook de datums van de topics in het forum zijn soms wat verouderd, net zoals de commentaren bij de films. Deze website is zo'n goede informatiebron, ik begrijp niet dat er niet meer actieve gebruikers zijn.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Laatste maanden? Al een hele tijd. De meeste users, stemmen op films en eventueel schrijven ze er nog wat bij. Verder niks. Lijkt me ook het belangrijkste.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Op de gehele site is in de winter veel meer activiteit dan in de lente/zomer, niet alleen het forum.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vind MM toch vrij actief. Neem de nieuwe Mad Max film; na een week of 2, 3 zijn er alweer 49 (!) officieel aangevinkte recensies te lezen.

Op het forum is het wel iets rustiger ja, misschien was dat een paar jaar terug wel drukker, maar nog altijd is er voldoende activiteit. Al zou ik vooral in de Televisie sectie wel meer discussie willen zien in de topics.

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

Het wisselt. Ik zou graag mEEr discussie zien! Maar als ik een topic waar ik af en toe in post opeens 'overgenomen' zie door lui die eigenlijk niet veel te melden hebben, maar dat wel graag continu willen communiceren... Dan hoeft dat voor mij ook weer niet. Er zijn veel verschillende clubjes / type users op MM, en het clubje dat ik het meest tegen kom "laat zich niet graag tot discussie verleiden"... Blijkbaar. Ook ik schrijf niet bij alles wat ik zie een commentaar, dus kan niemand wat verwijten ...maar er moeten ook films gekeken worden natuurlijk!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Het forum is altijd al wat minder actief gebruikt. Als ik de updates van het forum bekijk zie ik eigenlijk niet zoveel verandering in activiteit. Maar de filmpagina's zijn inderdaad favoriet.

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

Valt toch op zich redelijk mee allemaal (alhoewel ik niet vanaf begins af aan op MM zit). Het enige waar écht een beetje de klad in is gekomen zijn de filmgames volgens mij. Wat overigens ook wel logisch is, na meer dan 10 jaar. Bij films zelf wordt, zoals boven mij gezegd, nog steeds aardig wat neergepend.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12838 votes

Als er door de jaren heen iets uit is gegaan zijn het de hoogoplopende discussies. Die zie je steeds minder, vooral ook minder structureel.

Enige wat ik echt jammer vind is dat ik soms films tegenkom waar een stem of 15 staan, maar waar niemand de moeite heeft genomen om er wat bij te pennen. Zeker als er dan ook nog eens een aardig (3.15-3.50) gemiddelde bijstaat.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Dat vind ik ook irritant, Onderhond. Dan heb je een film met 1 stem van 4* (of 1*) zonder enige uitleg. Als iemand de enige (of een van de weinigen) is die de film heeft gezien, kan men toch wel een beetje moeite doen om in een paar zinnen uit te leggen wat men ervan vond.

Als ik ergens (een van) de eerste ben die een mening plaatst, of als mijn mening de eerste afwijkende is van de rest, dan doe ik altijd wat extra moeite om het duidelijk te onderbouwen.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Als het lang geleden is, dus bij een oudere film, is dat lastig. En niet iedereen vindt het leuk om wat neer te pennen. Al vind ik het zelf ook wel vervelend dat ik vaak als eerste wat moet neerschrijven. (Zo gemakkelijk is dat namelijk niet)

Und3rdog

• 104 messages
  • 0 votes

Ik heb wel veel discussies bij films zoals Eyes wide shit en Alien maar er zijn hier wel een hoop mensen die je uit beginnen te schelden en kleineren als ze geen argumenten meer hebben.

Heel zielig gedrag waar veel harder tegen op getreden zou moeten worden......

ik snap dat je fan bent van bepaalde films maar dan hoef je nog niet zo dom te reageren??

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Inderdaad Und3rdog. En op het forum is dat niet veel anders.

Neem bijvoorbeeld deze opmerking:

Und3rdog wrote:

Als volwassen man of vrouw naar tekenfilms kijken is zowiezo nogal treurig. Die mensen willen dan kennelijk niet volwassen worden maar hun ongetwijfeld slechte jeugd inhalen.

Daenelia

• 210 messages
  • 178 votes

Und3rdog wrote:

Ik heb wel veel discussies bij films zoals Eyes wide shit en[...]?

... wel een briljante typo.

Voor iemand die volwassen is, dan.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

arno74 wrote:

Inderdaad ...

Und3rdog

• 104 messages
  • 0 votes

Dat is gewoon mijn mening maar de reacties op mijn mening worden zijn vaak negatief en beginnen ze me te beledigen en te kleineren.

zoals bij die flut film van Stanly Kubrick Eyes wide Shut. Dan word er gelijk gereageerd dat ik liever aliens en predators in die film zou willen zien en dat slaat natuurlijk helemaal nergens op, dat is gewoon een kul argument. verzin dan wat beters als argument!

Omdat ik die films toevallig wel goed vindt moeten ze maar in elke film komen opdraven die ik slecht vindt???

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Het gaat er niet over of je de film goed of slecht vindt. Eyes wide shut is nu eenmaal een flutfilm. Maar het is de manier waarop je dingen zegt.

Het is een groot verschil om te zeggen dat animatie je ding niet is, maar jij verwoordt het wel dat liefhebbers ervan niet volwassen zijn of een slechte jeugd hadden. Tja... dan ben je wel op de man aan het spelen natuurlijk...

Onderhond

• 87594 messages
  • 12838 votes

Und3rdog wrote:

Dat is gewoon mijn mening maar de reacties op mijn mening worden zijn vaak negatief en beginnen ze me te beledigen en te kleineren.

Kort door de bocht: meningen over films zijn oké, meningen over personen niet.

Je moet natuurlijk niet zeuren dat mensen je kleineren als je je zelf kleinerend uitlaat over anderen. Waar ik me dan weer geen zorgen over zou maken zijn mensen die zich gekleineerd voelen als je hun favoriete film onderuit schopt.

Und3rdog

• 104 messages
  • 0 votes

Maar ik kleineer hen ook niet maar als ik de film niet goed vindt dan zeg ik dat ook. Dat hun dat vervelend vinden is hun probleem maar dan hoeven ze niet meteen op de man te gaan spelen.

MJ_DA_MAN

• 412 messages
  • 1663 votes

Ik hoop echt dat je een troll bent, maar ik vrees het ergste. Maar goed, geniet er nog maar ff van. De man met de banhamer komt binnen zeer korte tijd jouw kant op, dat is een ding dat zeker is.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12838 votes

Und3rdog wrote:

Maar ik kleineer hen ook niet

Met je opmerking over animatieliefhebbers of bijv. je opmerkingen in het User Pics topic doe je dat duidelijk wel.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Rechts Und3rdog, links fanboys

Zo'n idee krijg ik nu een beetje. Beetje krijsen als ze iets gelijkaardigs terug zeggen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.