- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
bedoel je deze meningenlijst? HALVE TAMME. - MovieMeter.nl
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
daar staat Sweatshop dus wel tussen (op pagina 2)
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Ik zie het Jordy, ik heb nooit gezien dat ik bij de letter (S) al met mijn tweede pagina bezig was
.
(bij de overige letters trouwens ook niet).
Merci voor jouw oplettendheid
.
calimer@
-
- 79 messages
- 0 votes
Heeft het zin om iemands bericht te quoten, je krijgt daar immers melding van, als die persoon al tijden niet meer ingelogd is geweest 
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Heeft het zin om iemands bericht te quoten, je krijgt daar immers melding van, als die persoon al tijden niet meer ingelogd is geweest
Het kan wel maar, een reactie, daar kun je dan waarschijnlijk lang op wachten. Het is misschien handiger om daardoor ook jou mening te laten zien maar, als het niet perse nodig is dan had ik het laten zitten. Hij komt immers toch niet meer.
calimer@
-
- 79 messages
- 0 votes
Het kan wel maar, een reactie, daar kun je dan waarschijnlijk lang op wachten. Het is misschien handiger om daardoor ook jou mening te laten zien maar, als het niet perse nodig is dan had ik het laten zitten. Hij komt immers toch niet meer.
O.K. dan kijk ik voortaan eerst wanneer gebruiker het laatste online was. Bij mijn meningen staat het niet in de juiste volgorde zag ik net. Ik vraag me af hoe dat kan.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
O.K. dan kijk ik voortaan eerst wanneer gebruiker het laatste online was. Bij mijn meningen staat het niet in de juiste volgorde zag ik net. Ik vraag me af hoe dat kan.
Moet je meer meningen hebben dan worden ze gerangschikt als het goed is. Hoe dit zit kan Jordy het best uitleggen
.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
wat bedoel je met juiste volgorde? waar precies?
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ik denk dat ze bij de meningen in alfabetische volgorde bedoeld, of..?
calimer@
-
- 79 messages
- 0 votes
Ja dat was het had ik helemaal niet helemaal niet in de gaten, ik dacht dat ze op datum hadden moeten staan. Weer wat geleerd bedankt 
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ja dat was het had ik helemaal niet helemaal niet in de gaten, ik dacht dat ze op datum hadden moeten staan. Weer wat geleerd bedankt
Kan gebeuren. In de loop van tijd kom je nog veel meer dingen tegen en je komt vanzelf wel op je plek dat je hier lekker rondhangt
.
Zeppos
-
- 82 messages
- 178 votes
In De Site > Gebruikers > Help !!!:
Ik kan al weken niet meer in mijn eigen mailbox (mijn oud E-mailadres).
Dus het is gehackt of gepikt door iemand anders.
Nu is mijn vraag: hoe kan ik mijn oude E-mailadres veranderen in mijn nieuw E-mailadres hier op deze site ?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat is vervelend. Op MM kunnen we uiteraard je e-mail adres gekoppeld aan je profiel wijzigen, dat is geen probleem!
Ik stuur je een PM.
calimer@
-
- 79 messages
- 0 votes
Ik krijg steeds deze melding: 'In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht'. Dan is er ook nog een vakje dat ik moet aanvinken waar staat: Dit bericht bevat geen recensie, nieuwsbericht of andere tekst waarvan de rechten niet bij mij liggen
Ik maak mijn tekst soms eerst in WORD en knip en plak dan inderdaad moet ik dat niet doen?
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
calimer@: Daar is niets mis mee, dat doe ik ook altijd. Het gaat erom dat Jordy hier (met copyrightgedoe) vroeger wel eens problemen mee heeft gehad en dit als waarschuwing heeft ingebouwd. En inderdaad, als je copypaste uit Word dan krijg je diezelfde waarschuwing te zien, maar dat kan je gewoon aanvinken als je niks van derden hebt gekopieerd.
calimer@
-
- 79 messages
- 0 votes
calimer@: Daar is niets mis mee, dat doe ik ook altijd. Het gaat erom dat Jordy hier (met copyrightgedoe) vroeger wel eens problemen mee heeft gehad en dit als waarschuwing heeft ingebouwd. En inderdaad, als je copypaste uit Word dan krijg je diezelfde waarschuwing te zien, maar dat kan je gewoon aanvinken als je niks van derden hebt gekopieerd.
Bedankt dan weet ik dat ook weer. Jaren geleden wisten mijn schoonzussen niet wat knippen en plakken was op de computer. Ik zei dan pak je een schaar en wat lijm etc etc
ha ha ( Ja dat heb je zo met die oudjes)
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik maak mijn tekst soms eerst in WORD en knip en plak dan inderdaad moet ik dat niet doen?
Dat is toch echt het beste, want dan voorkom je dit.
Ik had net een hele resensie getikt en ik drukte op bericht plaatsen maar toen bleek dat ik al was uitgelogt door het systeem en toen het scherm terug keerde was mijn hele bericht foetsie.
Een kort bericht typ ik rechtstreeks, maar anders doe ik het ook zo, want heb toch met regelmaat dat de site er even uit ligt.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Safari crasht helaas nog steeds bij het gebruiken van de hyperlink en 'user noemen'-knoppen, gebeurt me ook nog om de paar dagen als ik er even niet bij nadenk. Als treinforens zit ik toch vaak op de iPad op MovieMeter... Hoop dat dit in de toekomst weer goed gaat werken.
Und3rdog
-
- 104 messages
- 0 votes
Internet Explorer 6 crasht ook regelmatig bij mij waneer ik movie meter bezoek.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Netscape 4.0 doet het ook niet zo goed.

alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Lang bericht typen en niet willen verliezen kan je ook dit doen:
Type het bericht gewoon hier. Als je klaar bent doe je:
Ctrl-A (dan wordt je hele tekst geselecteerd)
Ctrl-C (tekst wordt opgeslagen op klembord)
Moest er iets fout gaan als je bericht wil plaatsen, dan log je weer in, gaat naar het betreffende topic, nieuw bericht en doet Ctrl-V (plakken).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat doe ik ook altijd inderdaad (overal overigens)
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Internet Explorer 6 crasht ook regelmatig bij mij waneer ik movie meter bezoek.
Voor het geval je serieus bent: zelfs explorer 8 (die we vanwege compatibiliteitsredenen op mijn werk nog in de lucht houden naast moderne browsers) geeft op veel websites problemen. Maar dat is ook wel een beetje met paard en wagen de A2 op gaan en je verwonderen over het feit dat sommige auto's toeteren. Best logisch toch, dat dat niet altijd goed werkt in een browser die uitkwam toen de Twin Towers nog overeind stonden.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Volgens mij gebruiken sommige mensen Internet Explorer gewoon omdat het standaard is geïnstalleerd. Maarja Microsoft en peilen naar de de klant echt wil daar stokt het wel eens.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik gebruik anders ook IE. Was is er mis mee. Als ik op Moviemeter klik en ik krijg even wachten en ik druk op Marktplaats of IMDb en de volgende seconde ben ik er daar, klopt er iets niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.