• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.389 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

stinissen (crew films & series)

• 23434 messages
  • 76919 votes

Hoop toch dat het goed komt

Locutus

• 606 messages
  • 5882 votes

groot gemis!

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Niet het meest belangrijke, maar is het wellicht simpel te programmeren dat je meer info krijgt bij een csv-bestand, zoals regisseur, land en IMDb-code?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Als een filmtopic dat je in je updates hebt staan wordt verplaatst doordat de film effectief wordt toegevoegd (zoals recent het geval was met bijvoorbeeld de nieuwe Star Wars film), zou de nieuw toegevoegde film dan ook niet automatisch in je updates kunnen komen?

Heb het al een paar keer gehad dat ik een topic in mijn updates heb en nadien wordt daar niet meer op gereageerd omdat de film op de site staat en dan heb ik dat niet door

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

chevy93 wrote:

Niet het meest belangrijke, maar is het wellicht simpel te programmeren dat je meer info krijgt bij een csv-bestand, zoals regisseur, land en IMDb-code?

Er staat iets in die richting op de lijst, om eens na te denken over wat we met die CSV export moeten.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Metalfist wrote:

Als een filmtopic dat je in je updates hebt staan wordt verplaatst doordat de film effectief wordt toegevoegd (zoals recent het geval was met bijvoorbeeld de nieuwe Star Wars film), zou de nieuw toegevoegde film dan ook niet automatisch in je updates kunnen komen?

Heb het al een paar keer gehad dat ik een topic in mijn updates heb en nadien wordt daar niet meer op gereageerd omdat de film op de site staat en dan heb ik dat niet door

ja staat op de lijst

Vinokourov

• 3143 messages
  • 2909 votes

Zie nu het Netflix-gedeelte in de menubalk. Wederom een supergoede toevoeging

tievez

• 1 messages
  • 231 votes

Still (2014)

In de omschrijving, ik neem aan dat ze zwanger is, in plaats van zanger.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

tievez wrote:

Still (2014)

In de omschrijving, ik neem aan dat ze zwanger is, in plaats van zanger.

Heb een correctie ingestuurd!

calimer@

• 79 messages
  • 0 votes

Ik ben blij met deze site. Ik wilde dit even laten weten. Ik gebruik hem dagelijks. Mede dankzij jullie en de recensies heb ik al honderden films gezien. Mijn lijst bevat 635 films die ik vanaf 2006 ben gaan noteren. Gemiddeld 1 film per week. Ik heb me pas onlangs geregistreerd. Maar hoelang is hij al in de lucht?

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

calimer@ wrote:

Maar hoelang is hij al in de lucht?

In de lucht sinds 2000 (als ik mij eigen niet vergis ).

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

calimer@ wrote:

Ik heb me pas onlangs geregistreerd. Maar hoelang is hij al in de lucht?

Zie onder andere hier: Tijdlijn van MovieMeter - MovieMeterWiki

calimer@

• 79 messages
  • 0 votes

O.K bedankt beiden

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Metalfist wrote:

dit zou vanaf nu goed moeten gaan, voor toekomstige gevallen

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Mooi

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

Ik weet niet hoe lang netflix al in het menu staat, maar ik zie het nu (pas?) en het is awesome! Beter dan de zoek functie op netflix zelf, meer genres waar je op kan zoeken en betere beoordelingen! Ik neem de beoordelingen van netflix nooit zo serieus. Ook heel makkelijk te zien wat er nieuw is. Hiervoor keek ik eerst altijd op flixfilms, maar dat hoeft nu dus niet meer. Voordeel: gelijk beoordeling, betere beschrijving en acteurs in een oog opslag.

Bedankt voor dit! (:

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

freek_93

Leuk om te horen dat het bevalt!

Nog niet zo lang, sinds 6 mei.

Locutus

• 606 messages
  • 5882 votes

Facebook koppeling werkt weer zag ik en ook nog verbeterd. Bedankt Jordy!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De film Deadpool is alsnog naar het forum verplaatst, aangezien het een setfoto blijkt te zijn waarbij onbewerkt materiaal te zien is waar nog cgi aanpassing nodig is.

Film >> Nieuws >> Deadpool (2016)

Und3rdog

• 104 messages
  • 0 votes

Ik had net een hele resensie getikt en ik drukte op bericht plaatsen maar toen bleek dat ik al was uitgelogt door het systeem en toen het scherm terug keerde was mijn hele bericht foetsie.

Kan er geen pop up bericht komen die je verteld dat je intussen bent uitgelogd en opnieuw moet inloggen????? Ik had best veel geschreven en de resensie ben ik nu dus kwijt......

En een negeer knop om bepaalde gebruikers te negeren of niet te zien is ook geen overbodige luxe!!!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Vervelend, maar speelt alleen als je 1. er een half uur over doet en 2. je de optie "blijf ingelogd" uitzet bij het inloggen. Dus vind het probleem niet groot genoeg om daar veel tijd en energie in te steken.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

It's a SpongeBob Christmas! (2012) is alsnog verwijderd omdat het om een aflevering blijkt te gaan die bovendien ook maar 22 minuten duurt.

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

Hmm, sinds vandaag kan ik blijkbaar geen berichten meer ''markeren als persoonlijke mening''. Het sterretje blijft simpelweg grijs. Blijkbaar ben ik ook de enige die er last van heeft, aangezien andere users het wel nog gewoon kunnen. Enig idee hoe ik het kan verhelpen? Zou ook kunnen dat er gewoon iets met m'n pc aan de hand is.

• 13470 messages
  • 1305 votes

@ Jordy

Ik plaats net een bericht, maar ik was er niet tevreden mee, dus ik druk op verwijderen.

Onderaan in mijn beeldscherm stond ''bericht verwijderen ongedaan maken'', ik klik

daarop en mijn verwijderde bericht kwam weer terug als geplaatst bericht.

Is dit nieuw? ik zie dit zelf namelijk voor de eerste keer, wel handig, want ik heb

weleens gehad dat ik een mooi bericht had geschreven en geplaatst en dan op

een of andere manier heel onhandig op verwijderen drukte, met als gevolg dat

ik weer lekker opnieuw kon beginnen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja, is nieuw

• 13470 messages
  • 1305 votes

Zeer handig!!!

Merci voor de terugkoppeling.

• 13470 messages
  • 1305 votes

leatherhead wrote:

Hmm, sinds vandaag kan ik blijkbaar geen berichten meer ''markeren als persoonlijke mening''. Het sterretje blijft simpelweg grijs. Blijkbaar ben ik ook de enige die er last van heeft, aangezien andere users het wel nog gewoon kunnen. Enig idee hoe ik het kan verhelpen? Zou ook kunnen dat er gewoon iets met m'n pc aan de hand is.

Ik heb ervaar hetzelfde probleem .

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

opgelost?

leatherhead

• 3556 messages
  • 1813 votes

Ja! Het kan weer sinds net (bij mij iig).

• 13470 messages
  • 1305 votes

Ik kan ook weer meningen aanvinken.

Ik heb de films Sweatshop (2009) & Rise of the Guardians (2012) aangevinkt als

mening (ster is geel), maar ze worden niet tentoongesteld in mijn meningenlijst.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.