- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat de optie, een jaarlijks bedrag betalen tegen reclame op de site, bestond en ik denk dat velen dat niet weten. Staat dit ergens opvallend vermeld?
Nogmaals zelf heb ik niet echt last van de reclames, mede ook omdat ik mijn geluid uit heb staan.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Zo ver ik weet. Is een donatie alleen bedoeld, als extra, voor vrijwilligers in dit geval de moderators.
De Site >> Algemeen >> banners en donaties / aanpassingen layout. Als tegemoetkoming heb je dan geen last meer van reclame.
De echte inkomsten zijn de reclame.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat de optie, een jaarlijks bedrag betalen tegen reclame op de site, bestond en ik denk dat velen dat niet weten. Staat dit ergens opvallend vermeld?
Het staat vermeld als optie onder Mijn MovieMeter. Opvallender hoeft van mij niet, ik heb niet als doel om zoveel mogelijk donaties binnen te halen. Het is een service aan mensen die het goed met de site voor hebben (en dus niet de ads willen blokkeren) maar toch echt geen reclame willen zien.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Of verschijnt de derde melding als je een bepaalde tijd niet meer hebt ingelogd?
Dat is het.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bij sommige ex-users kun je zien staan: 'xxx is geband', of: 'xxx heeft zich uitgeschreven'. Laatst zag ik staan: 'xxx is niet meer actief op de site'.
Wat is het verschil tussen de laatste twee? Of verschijnt de derde melding als je een bepaalde tijd niet meer hebt ingelogd?
Van (veelal) oude gevallen weet de site niet wat de reden voor inactiviteit is (uitschrijven of ban), vroeger werd dat niet bijgehouden.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Stond er niet eerst bij films die in de toplijst staan, dat de discussie over de notering in het forum moet? (Want staat er niet meer),
Bij het introduceren van het nieuwe design (begin vorig jaar) zijn er veel van dit soort tekstjes en opties weggehaald om tot een strakker uiterlijk te komen. Vond het inmiddels een beetje overbodig.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Daar moet je dit topic maar even voor doorzoeken 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar Film > Filmgames > Filmgames : Algemeen discussietopic
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Jordy, ik ervaar complete browsercrashes op de iPad wanneer ik op MovieMeter op het link invoegen icoontje druk. Dit gebeurt zowel in Safari als Chrome in de desktop view, alsook op de mobiele website.
Op de pc werkt het wel gewoon. De iPad draait op het nieuwste iOS sinds gistermiddag,maar ik heb gisteravond probleemloos gebruik gemaakt van MovieMeter, al weet ik niet meer zeker of ik de link functionaliteit heb gebruikt. Het zou dus eventueel wel door de iOS update kunnen komen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja ik heb het ook. Bug in iOS / Safari, dit icoontje dus maar niet meer gebruiken tot Apple dit oplost.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Hoe kun je ook alweer je persoonlijke filmlijsten bewerken? Ik meende dat dit kon door je cursor op je avatar rechtsbovenin te houden en dan op filmlijsten klikken, maar ik kan het dan alleen bekijken, en niet editen.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Hoe kun je ook alweer je persoonlijke filmlijsten bewerken? Ik meende dat dit kon door je cursor op je avatar rechtsbovenin te houden en dan op filmlijsten klikken, maar ik kan het dan alleen bekijken, en niet editen.
Door in de balk op "MIJN FILMS" te klikken, naast "UPDATES".
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
ik ervaar complete browsercrashes op de iPad wanneer ik op MovieMeter op het link invoegen icoontje druk. Dit gebeurt zowel in Safari als Chrome in de desktop view, alsook op de mobiele website.
Op de pc werkt het wel gewoon. De iPad draait op het nieuwste iOS sinds gistermiddag,maar ik heb gisteravond probleemloos gebruik gemaakt van MovieMeter, al weet ik niet meer zeker of ik de link functionaliteit heb gebruikt. Het zou dus eventueel wel door de iOS update kunnen komen.
Man het is irritant! 
Ik vergeet het steeds, en als ik een user bij naam wil noemen of een link plaatsen is de complete post weg. Had net een hele recensie getikt. #johnmiltonloosinghiscalm
Hoop dat het snel weer werkt als vanouds.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De film The Rift (2012) is alsnog uit de database verwijderd, aangezien het een film betreft van maar 26 minuten.
De discussie is verplaatst naar het 'overige films' forum.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Er Ist Wieder Da (2015) is voorlopig naar het nieuwsforum verplaatst, aangezien het plaatje uit Inglourious Basterds blijkt te komen.
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Ik heb het een aantal maanden terug gepost, maar ik probeer het toch even opnieuw. Ik heb al een tijdje het probleem dat de gele 'Mijn updates'-knop voor geen meter werkt. Dit probleem treedt op bij zowel het toevoegen aan als het verwijderen uit mijn updates. Na honderd keer klikken werkt het wel, maar dat is meestal ook puur geluk. Ik gebruik de allerlaatste versie van Firefox en addons zoals Adblocker en NoScript zijn uitgeschakeld hier en op Musicmeter. En daar werkt het trouwens wel, al gebruik ik het daar niet.
En dan totaal iets anders, maar zou het mogelijk zijn films te kunnen ordenen die deel uit maken van een trilogie of filmserie? Dat je bijvoorbeeld op de pagina van de film kunt zien dat deze onderdeel is van bv. de Star Wars filmserie en dat je dan de andere films ook kunt zien.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
wat betreft het tweede
't Is inderdaad vaak besproken en heeft lang op de ideeënlijst gestaan. Het lijkt me een probleem om te bepalen wat lijstwaardig is, en welke films er dan op een lijst moeten. Ik voorzie eindeloze discussies en een ingewikkeld correctiesysteem, dus ik denk niet dat het er van komt.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Bij stemmen op een film geeft een foutmelding indien je stem op facebook vermeld wordt. Dit geprobeerd op ios en android.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je bent de tweede die dat meldt vandaag. Zou even niet weten hoe het komt , en hoe het op te lossen is. Kan het probleem niet nabootsen.
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 messages
- 76919 votes
Bij stemmen op een film geeft een foutmelding indien je stem op facebook vermeld wordt. Dit geprobeerd op ios en android.
Ik heb dat sinds gisteren op de pc , erg irritant . Ook heb ik de app van facebook verwijdert en opnieuw geactiveerd niks heeft geholpen...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bij mij werkt het wel, dus weet helaas nog even niet wat het probleem kan zijn

Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Ik heb ook problemen met de link naar Facebook en heb net als stinissen de app al eens opnieuw geïnstalleerd. Elke keer een foutmelding... Naar Twitter gaat het perfect.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Met de app heeft het in ieder geval niets te maken. Gaat het op computer / desktop wel goed?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Ik doe het via de computer, met chrome als browser.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb het probleem na kunnen bootsen, ik zal er naar kijken
*edit* Facebook heeft het een stuk moeilijker gemaakt voor websites om naar Facebook te posten. Het zou kunnen zijn dat ik deze functionaliteit ga verwijderen, ik vind het niet belangrijk genoeg om hier heel veel tijd en energie in te steken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.