- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
Waarom staan alle tijden van vandaag bij tv door elkaar?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb onder water het hele toplijstengebeuren opnieuw gebouwd. Als het goed is moeten jullie hier niets van merken, maar mocht je ergens iets raars zien...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik zie iig al dat de toplijst miniseries het nog even niet doet
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Met toevoegen van films is er daar iets veranderd met landen lijst ? ik zie Verenigd Koninkrijk niet meer staan. Oh wacht !!! Alles staat door elkaar heen zie ik nu. VK staat helemaal boven aan.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Zoekmogelijkheden
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bedankt.
Ik wil overigens in de toekomst een betere/andere oplossing hier voor verzinnen. Maar daar over later meer 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Via deze weg even een bedankje aan Roy Jansen die me via e-mail wees op een beveiligingslek / vulnerability. Deze is inmiddels opgelost. Bedankt Roy!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Een spectaculaire nieuwe feature, die ik écht niet ontwikkeld heb, alleen maar om deze site te promoten:
Je kunt nu via enkele share knoppen boven je jaarlijstje, makkelijk je favoriete film(s) van 2014 delen met je vriendjes en volgers
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Zijn er problemen met de bioscoopagenda? Zowel bij JT Deventer als JT Apeldoorn komen er maar vijf of zes films naar voren. Een Exodus kan ik in het geheel niet vinden.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het lijkt fout te zitten bij onze bron. Bv. de vertoning van "Annie", die morgen in JT Apeldoorn draait volgens jt.nl, zie ik op belbios.nl ook niet staan. Ik kan daar helaas niet veel aan doen, hopelijk is het een tijdelijke fout.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Is MM van slag? Kom er moeilijk op, pagina's laden nauwelijks en een reactie verwijderen was ook al een flink probleem.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Hier gaat alles vlotjes hoor.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb het vaker gehoord de afgelopen dagen, maar zelf nog niet gemerkt. De server lijkt in ieder geval geen problemen te hebben.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb het vaker gehoord de afgelopen dagen, maar zelf nog niet gemerkt. De server lijkt in ieder geval geen problemen te hebben.
Heb er ook vandaag nog last van. Cookies al verwijderd.
Site loopt vooral vast als ik op de knop ''vorige pagina'' druk of als ik een topic wil laden. Ene keer lukt het, andere keer weer niet. Het is wel vervelend.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik schijn ook bij ieder bericht nu daarna een lege post te plaatsen. Snap er niks van. En nog altijd dezelfde problemen van de afgelopen dagen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ook mijn top 10 van dit jaar invoeren lukt niet. 2 keer gedaan, 2x opgeslagen maar 2x staat er niks als ik daarna weer de link open.
En nog altijd bovenstaande problemen. Weet er niemand een oplossing? Enorm vervelend dit.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Ook mijn top 10 van dit jaar invoeren lukt niet. 2 keer gedaan, 2x opgeslagen maar 2x staat er niks als ik daarna weer de link open.
En nog altijd bovenstaande problemen. Weet er niemand een oplossing? Enorm vervelend dit.
Browser volledig verwijderen en opnieuw installeren, of een tweede browser installeren en uitproberen (en daarbij instellingen, favorieten,etc. van oude browser niet overnemen)? En is je antivirus up to date?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zou inderdaad eens een andere browser proberen
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Browser verwijderen en installeren? Gebruik al jaren Chrome, gaat prima. Ook nu, behalve met MM en ook GamesMeter, dus ik zou stellen dat de problemen bij de Meter-sites liggen. Heb je helemaal geen idee, Jordy?
Virusscanner, mallwarescanner etc allemaal gelopen en niks gevonden. Alle andere sites werken ook naar behoren. Krijg alleen nu constant laadproblemen, vastlopers en dubbele berichten onder elkaar.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als je niet eens even 1x wil proberen hoe het in een andere browser gaat dan houdt het voor mij even op, sorry. Probleem zit ws. niet bij de site, anders zouden meer mensen deze problemen moeten hebben
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Browser verwijderen en installeren? Gebruik al jaren Chrome, gaat prima. Ook nu, behalve met MM en ook GamesMeter, dus ik zou stellen dat de problemen bij de Meter-sites liggen. Heb je helemaal geen idee, Jordy?
Virusscanner, mallwarescanner etc allemaal gelopen en niks gevonden. Alle andere sites werken ook naar behoren. Krijg alleen nu constant laadproblemen, vastlopers en dubbele berichten onder elkaar.
Zijn er (per ongeluk) extensions geinstalleerd in Chrome? Kijk even bij instellingen -> uitbreidingen.
Anders zou ik ik idd even firefox o.i.d. installeren om te kijken of de problemen zich dan ook nog voordoen
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heeft niets met niet willen proberen te maken Jordy. Heb net wel Internet Explorer nog eens aangezet, gebruik ik al jaren niet meer maar staat er wel op. Daar werkt het wel goed. Het lijkt dus iets met Chrome te zijn. En da's vreemd, want alle andere sites werken prima en MM deed het tot enkele dagen terug ook goed. Ik heb ook geen gekke dingen erop gezet en net na controle zie ik ook niks raars staan bij de extentions.
Hebben andere Chrome gebruikers geen klachten of valt er geen bug te vinden? Ben niet zo'n techneut op dat gebied.
Insignificance
-
- 3220 messages
- 5586 votes
Hier ook geen klachten. Wat als je MM incognito bezoekt?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.