- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ik gebruik ook Chrome, en geen problemen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vreemd. Dan moet ik Chrome opnieuw installeren.
Vraagje als noob, ben ik dan ook al mijn favoriete internetpagina's en directe links kwijt?
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Vreemd. Dan moet ik Chrome opnieuw installeren.
Vraagje als noob, ben ik dan ook al mijn favoriete internetpagina's en directe links kwijt?
Nee.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb bij de Hola extentie net even de taal op Nederlands gezet, stond zo te zien niet helemaal goed. Schijnbaar is daarmee het probleem (voor nu) opgelost, zo lijkt het.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Is er eigenlijk een reden waarom je op een smartphone niet de volledige site kunt bekijken? Ik wordt continu automatisch geredirect naar de mobiele versie. Op zich niet erg, maar zelfs de setting 'Desktop Version' aanvinken haalt niets uit. Vervelend, want nu is er geen enkele mogelijkheid om bepaalde functies (het zoeken van een berichten in een topic/film) te gebruiken op smartphone. Android trouwens en getest op Chrome en de default browser.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als je op je mobiel de site bekijkt, moet er als het goed is een menu optie te zien zijn om de volledige site te bezoeken. Ook kun je moviemeter.nl/desktop bookmarken.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Zoekmogelijkheden
LazyJohn
-
- 36 messages
- 775 votes
Bij De Site > Algemeen > toplijsten niet in statistieken?:
Hallo,
Ik heb al een tijdje het probleem wanneer ik van een film in de statistieken kijk, de toplijsten waarin de film zou moeten staan niet weergegeven worden. Soms staan ze er wel, een andere keer niet, soms enkel de top250, ..
Heeft nog iemand dit probleem, of ligt het aan mij?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik denk dat ik wel weet wat het is, al er binnenkort even naar kijken
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Is er een fout misschien ?
Je toevoeging van (1962) is geaccepteerd, bedankt.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Klopt, zal ik vandaag of morgen even naar kijken
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Beste Jordy / Staff,
Misschien een idee om een "Opslaan" button toe te voegen bij de films waar je een reactie kan plaatsen, ik weet niet of dit al eerder is voorgesteld. Ik was namelijk bezig om iets te typen voor de film Mongol (2007) waarna ik met mijn domme kop alles weg drukte omdat ik even snel ging douchen..
Dus misschien is het handig om zoiets te maken, en dat het dan ook automatisch opslaat als je nog niet op plaatsen hebt gedrukt... En dat je bijvoorbeeld op de home pagina ziet staan "Je hebt nog 1 concept open staan" o.i.d. zodat je weet dat je daar nog mee verder moet...
Gr,
Wesley.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Als dat niet lukt, dan kan je eventueel in Word (of wat je ook hebt) je stukjes typen, zeker als het langere lappen tekst zijn. Die kan je, als het goed is, nooit per ongeluk wegklikken zonder op z'n minst gevraagd te worden dit op te slaan. Dat doe ik meestal wel. Vind dat ook fijner grotere teksten te typen trouwens.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja sorry, het is natuurlijk vervelend, maar ik vind dit een verantwoordelijkheid voor de gebruiker (of eventueel de browser), en niet voor een site.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Opera gebruiken, die onthoudt form entries zelfs als je de tab al gesloten hebt. Heeft me toch ook al een aantal keer geholpen. Of gewoon in notepad shrijven en dan cut/pasten als het af is.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
In de 'film toevoegen' pagina staat nu bovenaan 'invoeren' en daaronder de tekst:
'Je hebt momenteel geen lijst ingevoerd
Via deze pagina kun je zien welke films je onlangs hebt toegevoegd aan de site, en wat de status van deze toevoegingen is.'
Als ik erop klik krijg ik de boodschap: Via deze pagina kun je zien welke films je onlangs hebt toegevoegd aan de site, en wat de status van deze toevoegingen is. en een knop 'opslaan'.
Wat is de functie hiervan???
-
- 10970 messages
- 2790 votes
In de uitgebreide zoekfunctie bestaat de mogelijkheid om aan te vinken "Alleen films waarop ik niet heb gestemd". Is het ook mogelijk om een vinkje te maken met "Alleen films waarop ik heb gestemd"?
Ik kan nu bijvoorbeeld niet zoeken op alle films van Steven Spielberg waar ik op heb gestemd. Of alle films met Jim Carrey waar ik op heb gestemd.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
In de 'film toevoegen' pagina staat nu bovenaan 'invoeren' en daaronder de tekst:
'Je hebt momenteel geen lijst ingevoerd
Via deze pagina kun je zien welke films je onlangs hebt toegevoegd aan de site, en wat de status van deze toevoegingen is.'
Als ik erop klik krijg ik de boodschap: Via deze pagina kun je zien welke films je onlangs hebt toegevoegd aan de site, en wat de status van deze toevoegingen is. en een knop 'opslaan'.
Wat is de functie hiervan???
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
In de uitgebreide zoekfunctie bestaat de mogelijkheid om aan te vinken "Alleen films waarop ik niet heb gestemd". Is het ook mogelijk om een vinkje te maken met "Alleen films waarop ik heb gestemd"?
Ja dat staat geloof ik al op de wensenlijst
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
De nummers waarmee je naar de volgende pagina's kunt bladeren zijn verdwenen bij "mijn updates/forum" (bij "mijn updates/films" staan ze er wel).
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Was vroeger niet geloof ik, en de pagina's 2 en 3 kun je wel bereiken door de url te veranderen, ze bestaan dus wel:
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als ik die link bezoek zie ik mijn topics, niet die van jou 
Volgens mij is er bij updates geen paginering als pagina 1 langer dan een week beslaat. Hier is iig niet (bewust) iets aan gewijzigd de laatste tijd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De tv-serie Five Days (2007) is alsnog naar het televisie-forum verplaatst, aangezien het een tv-serie betreft van meerdere seizoenen met in totaal 10 afleveringen, dus geen miniserie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.