• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.979 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hij komt nog wel.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Ik heb ook geen melding gehad... (edit) oh oke

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Als je sessie verloopt (lange inactiviteit, of je browser echt helemaal sluiten) dan krijg je bij je volgende bezoek de melding.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

In India zitten ze nu voor MM een voor een elke user een bericht te sturen, kan even duren.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Die van mij typt niet zo vlot denk ik, want na even alles afsluiten en opnieuw opstarten verschijnt er nog niets.

Captain Pervert

• 4643 messages
  • 2099 votes

Shinobi wrote:

Captain Pervert, zelf ga ik uit van wanneer de film in de Nederlandse bioscoop heeft gedraaid. Zo heb je bijvoorbeeld The Wolf of Wall Street (2013) die vorig jaar in Amerika uitkwam, maar pas in januari in Nederland. Dus die staat er bij mij gewoon in.

Blu Ray/dvd releases in 2014 tellen trouwens ook mee heb ik begrepen.

Dat is dus PRECIES de film die voor mij de reden is deze vraag te stellen

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Jordy wrote:

Iedereen die in december inlogt krijgt een melding. Er is niet echt ruimte in het huidige design voor een apart menu-item, en eerlijk gezegd vind ik dat ook een tikkeltje overdreven.

Ik vind dat persoonlijk wel wat fijner omdat ik dat lijstje zo na de Kerst pas invul, dan moet ik weer even zoeken in mijn notificaties naar de link. Maar goed, als pakweg de respons gelijk blijft ten opzichte van voorgaande jaren is er geen reden het in te bouwen, al ben ik daar wel erg benieuwd naar als het minder opvallend (was dik gedrukt) of überhaupt onzichtbaar is.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Misschien is het wel een goed idee om na kerst nog een herinnering te sturen

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Is misschien een beetje dubbel omdat al de topic Dynamisch Toplijst 2014 bestond. Misschien handiger om de naam van deze laatste te veranderen in Top 10 2014 ?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Captain Pervert wrote:

Uh,

Stel je hebt een film die komt uit op 15 december 2013. In de laatste twee weken zijn er maar weinig mensen die hem dat jaar zien, dus zullen weinig mensen de film voordragen voor de top 10 van 2013.

Maar als je gebruikers oproept hun jaar-top10 te plaatsen voor 2014 en daarbij een link geeft naar een pagina met de stemmen van de gebruiker op films met productiejaar 2014, en gebruikers dus denken dat het alleen over 2014 mag gaan, zal die film dus nooit in een jaar-top10 gaan komen.

Ik snap dus niet wat de bedoeling is.

Is de jaar-top10 een lijstje films die ik in dat jaar gezien heb?

Of wat ik de beste films vind die in 2014 gemaakt zijn?

Inderdaad een vervelend probleem. Niet eens moedwillig, maar vooral uit luiigheid of onkunde. Ik voer mijn toplijst ook ieder jaar in door mijn stemmen te filteren op alles wat op MM als 2014 staat geregistreerd. En dan schieten er wel eens titels voorbij. Ik vrees dat The Hobbit dit jaar ook weer bij velen een slachtoffer wordt. Een hoop kijken hem nog voor de 31e, maar genoeg die hem misschien pas in januari in de bios gaan zien.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik vrees dat The Hobbit dit jaar ook weer bij velen een slachtoffer wordt.

Een beetje Hobbit-liefhebber pakt die de eerste twee weken natuurlijk wel. Lekker man, op een kille zaterdagochtend in december even Middle-Earth in duiken. Al heb je wel gelijk natuurlijk, die beide films kwamen in twee toplijsten van twee verschillende jaren voor.

Jordy wrote:

Misschien is het wel een goed idee om na kerst nog een herinnering te sturen

Dat zou wel fijn zijn ja

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Jordy wrote:

Als je sessie verloopt (lange inactiviteit, of je browser echt helemaal sluiten) dan krijg je bij je volgende bezoek de melding.

Ik ben bang dat het dan niet bij iedereen goed is doorgekomen, want inmiddels heb ik het desbetreffende bericht nog steeds niet ontvangen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Laten we het even een paar dagen afwachten

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Ow, zo lang, ik had er zelf bij verzonnen dan dat het alsnog vandaag zou moeten verschijnen. Dan wacht ik geduldig(er) af.

Het lijkt post.nl wel

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Er zijn inmiddels 1500 meldingen verstuurd, waarvan ongeveer driekwart daadwerkelijk gelezen is. Ik weet niet waarom het eventueel bij sommigen niet werkt, wellicht volgt het later nog bij een volgende keer inloggen. Het is ook weer geen zaak van leven en dood dat iedereen het bericht krijgt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

arno74 wrote:

Is misschien een beetje dubbel omdat al de topic Dynamisch Toplijst 2014 bestond. Misschien handiger om de naam van deze laatste te veranderen in Top 10 2014 ?

Oh ja. Goed punt!

Bij deze samengevoegd en hernoemd.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De notificaties / meldingen zijn helaas verloren gegaan. Excuus voor het ongemak.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Klopt het dat het tv overzicht voor komende week is verdwenen? Ik zie alleen drie films in het groot, het totaaloverzicht is niet zichtbaar.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ik zal even kijken

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

en weer opgelost zo te zien

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Krijg geen resultaten bij 't zoeken op 'Chicago' in 't forum gedeelte, en ben vrij zeker dat er een aantal tv-topics bestaan met ie stad in de titel.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zal er binnenkort even naar kijken

lijkt er inderdaad op dat nieuwe topics die de afgelopen dagen zijn aangemaakt, nog niet te vinden zijn

Dopke

• 695 messages
  • 8973 votes

Geen idee of dit hier thuis hoort en of het al door iemand opgevallen/gemeld is (kon niet zo snel iets vinden via de forumsearch), maar ik zie dat www.filmvandaag.nl letterlijk de synopse en covers van MovieMeter afplukt. Je mag dan op z'n minst bij Meer Informatie toch wel een linkje naar MovieMeter verwachten

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Die bronvermelding hadden ze eerst ook (dan vind ik het nl. prima). Zal weer eens contact opnemen.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Wederom een probleem bij het tv-overzicht. De films staan niet meer in volgorde van tijdstip van uitzenden. Nogal onhandig.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zal er binnenkort even naar kijken

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Is er een snelle manier om een csv-export te krijgen waarbij de IMDB-urls inbegrepen zijn?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.