• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.038 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Er zijn momenteel 95 gebruikers en 993 gasten aanwezig.
Zijn er zoveel incidentele bezoekers (bots of echte zoekopdrachten) op MovieMeter?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

chevy93

Ik denk het toch wel ja. Ik ken zelf ook wel redelijk wat mensen die de site als 'gast' bezoeken en de site gebruiken als naslagwerk en films selecteren voor bioscoopbezoek / tv-gids raadplegen etc.

Niet iedereen heeft behoefte om berichten te posten en te stemmen.

In het even voorstellen topic heb je ook regelmatig users die melden de site al jaren te bezoeken maar nu pas een account aanmaken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Plus inderdaad de vele mensen die via een zoekopdracht op google, of via links op andere sites, heel even op de site zijn.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Vooral omdat het ook zo'n groot verschil is met MusicMeter, maar MovieMeter is ook veel meer de bron om "even de plotomschrijving te lezen", o.i.d.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Het is tijdelijk niet mogelijk om correcties in te dienen voor regisseurs. Excuses voor het ongemak.

Dit is sinds gisteravond. Onderhoudswerkzaamheden?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja dat klopt. De regisseurspagina's worden momenteel opnieuw gegenereerd en voorzien van de juiste credits.

Er wordt nu bij de afbeeldingen van regisseurs ook vermeld wie de foto heeft gemaakt en is er een linkje te vinden naar de licentie waaronder de afbeelding gebruikt mag worden.

Dit is eigenlijk verplicht als je een Wikipedia of Flickr afbeelding op een andere site plaatst.

Bijvoorbeeld bij Woody Allen:

'Foto: David Shankbone / CC by 3.0'

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Ah ok. Bedankt!

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Jordy, via de mobiele site kan ik nog niet inloggen. Ik ben wel binnen geraakt om eerst "Volledige Website" aan te drukken, daar in te loggen en dan weer naar mobiel. Want dan lukt het wel!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

jarno1975 wrote:

Ah ok. Bedankt!

klopt, had ik even moeten melden inderdaad

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Kondoro wrote:

Jordy, via de mobiele site kan ik nog niet inloggen. Ik ben wel binnen geraakt om eerst "Volledige Website" aan te drukken, daar in te loggen en dan weer naar mobiel. Want dan lukt het wel!

okee mooi dat er een workaround is

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Jordy wrote:

okee mooi dat er een workaround is

Ik had dat gisteren ook op mijn Android. Je kunt ook gewoon in het veld van je paswoord gaan staan en op de knop rechts vanonder (Ga, Done oid) te drukken. Dan log je ook gewoon in.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Ik dacht. Kom, laat ik Jordy een pm sturen, want dan hoeft niet iedereen geattendeerd te worden op een klein opmaakfoutje. Maar goed, volgens Pagina niet gevonden - MovieMeter.nl moet ik dat dus melden alhier, dus laat ik me maar houden aan die wens. Echter....de links in Pagina niet gevonden - MovieMeter.nl verwijzen allemaal naar musicmeter.nl ... Ik wil best spammen daar hoor.

Goed, wat ik wél kwijtwilde, is het volgende. Op de regisseur-informatie-pagina staat een opmaakfoutje.

Bijv. alhier Ming-liang Tsai

De tekst:

Er staan 15 films van deze regisseur op MovieMeter. Er is in totaal 783 keer op deze films gestemd, met een gemiddelde van 3,30 sterrenDe standaardafwijking van deze stemmen is 0,98.

De tweede zin mist een punt (+ spatie daarna).

(Graag gedaan)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

2x bedankt

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Top 10 bewerken lijkt het niet meer te doen. Ga ik morgen naar kijken

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik wil mijn top 10 van 2014 doen, maar wil graag mijn gestemde films uit 2014 opzoeken. Hoe kan ik dat het makkelijkste doen ?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

606

Staat gewoon netjes vermeld in het bericht dat je van Jordy hebt gekregen, volg de link...

Als je inspiratie nodig hebt vind je vanaf hier alle Nederlandse bioscoopreleases, hier alle videoreleases in 2014, en hier een lijst van jouw stemmen op films met productiejaar 2014.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Oeps mijn fout, ik heb te snel op de link van vul top 10 in gedrukt. thx

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Je kon je toch eerst uitloggen op elke pc waar je ingelogd bent, maar die optie kan ik nu niet terug vinden.

Captain Pervert

• 4643 messages
  • 2099 votes

Ik kan weer de jaar-top10 invullen; hiervoor is deze pagina: Pagina niet gevonden - MovieMeter.nl

Vorig jaar bleek echter dat je behalve films van dat jaar (2013) ook films kon doen uit 2012 (omdat die later uitkwamen ofzo). Toen miste ik dus een paar goede films meen ik me te herinneren.

Hoe weet ik nou welke films in kan invullen? Moeten ze echt 2014 in hun naam hebben of mag 2013 ook?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

stfuympos wrote:

Je kon je toch eerst uitloggen op elke pc waar je ingelogd bent, maar die optie kan ik nu niet terug vinden.

kan nog via deze "verborgen" pagina: Inloggen - MovieMeter.nl

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Captain Pervert wrote:

Ik kan weer de jaar-top10 invullen; hiervoor is deze pagina: Pagina niet gevonden - MovieMeter.nl

Vorig jaar bleek echter dat je behalve films van dat jaar (2013) ook films kon doen uit 2012 (omdat die later uitkwamen ofzo). Toen miste ik dus een paar goede films meen ik me te herinneren.

Hoe weet ik nou welke films in kan invullen? Moeten ze echt 2014 in hun naam hebben of mag 2013 ook?

Je mag er alles inzetten wat je wil. Bijvoorbeeld ook een lijst met je favoriete jaren '80 komedies. Waar jij blij van wordt

Captain Pervert

• 4643 messages
  • 2099 votes

Uh,

Stel je hebt een film die komt uit op 15 december 2013. In de laatste twee weken zijn er maar weinig mensen die hem dat jaar zien, dus zullen weinig mensen de film voordragen voor de top 10 van 2013.

Maar als je gebruikers oproept hun jaar-top10 te plaatsen voor 2014 en daarbij een link geeft naar een pagina met de stemmen van de gebruiker op films met productiejaar 2014, en gebruikers dus denken dat het alleen over 2014 mag gaan, zal die film dus nooit in een jaar-top10 gaan komen.

Ik snap dus niet wat de bedoeling is.

Is de jaar-top10 een lijstje films die ik in dat jaar gezien heb?

Of wat ik de beste films vind die in 2014 gemaakt zijn?

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Captain Pervert, zelf ga ik uit van wanneer de film in de Nederlandse bioscoop heeft gedraaid. Zo heb je bijvoorbeeld The Wolf of Wall Street (2013) die vorig jaar in Amerika uitkwam, maar pas in januari in Nederland. Dus die staat er bij mij gewoon in.

Blu Ray/dvd releases in 2014 tellen trouwens ook mee heb ik begrepen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Captain Pervert wrote:

Is de jaar-top10 een lijstje films die ik in dat jaar gezien heb?

Of wat ik de beste films vind die in 2014 gemaakt zijn?

Waar je je zelf fijn bij voelt. Er wordt niets afgedwongen. Zelf zou ik 2013 films die ik in 2014 voor het eerst zag, meenemen in m'n lijst.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Sommige mensen wachten op kerst om dat typische eindejaarsgevoel te hebben, ik krijg het al vanaf het moment dat er gediscussieerd wordt over welke films er in de eindejaarslijst mogen. Nu dat is pas traditie.

Vind het wel slecht aangeduid trouwens in dit nieuwe design. In het oude zag je een titeltje onder de link om je gewone top 10 in te voeren verschijnen, maar dit topic is de enige manier waarop de mogelijkheid wordt aangegeven?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Metalfist

Als het goed is heb je (/iedereen) een notificatie ontvangen van Jordy.

!-tekentje rechtsboven

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

niet van mij, maar van de site

Iedereen die in december inlogt krijgt een melding. Er is niet echt ruimte in het huidige design voor een apart menu-item, en eerlijk gezegd vind ik dat ook een tikkeltje overdreven.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Haha, chique.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Metalfist wrote:

Sommige mensen wachten op kerst om dat typische eindejaarsgevoel te hebben, ik krijg het al vanaf het moment dat er gediscussieerd wordt over welke films er in de eindejaarslijst mogen.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

kappeuter wrote:

Metalfist

Als het goed is heb je (/iedereen) een notificatie ontvangen van Jordy.

!-tekentje rechtsboven

Dan is er bij mij toch iets misgelopen:

http://i.imgur.com/l9CMvM9.jpg

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.