- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik heb onder water wat technische wijzigingen gedaan in de verbinding naar de database. Als jullie ergens rare dingen zien (pagina's of functionaliteiten die het niet doen, vreemde tekens hier en daar) dan hoor ik het graag
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
ik heb onder water wat technische wijzigingen gedaan in de verbinding naar de database. Als jullie ergens rare dingen zien (pagina's of functionaliteiten die het niet doen, vreemde tekens hier en daar) dan hoor ik het graag
Ik wou film toevoegen maar er is fout opgetreden. Wanneer komt in orde?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Mijn PM-teller blijft op 2 staan, nadat ik ze gelezen heb.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
hmn okee
heb de oude situatie voor nu even hersteld, en zal er later naar kijken
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Voor mij doet het weer voor film toevoegen verzonden, geen foutmelding
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Hij is aan het testen...
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Hij is aan het testen...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Nieuwe stemmen die ik plaats worden niet meer opgeslagen op de een of andere manier. Enig idee waardoor dat komt?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
het zou wellicht met m'n vorige bericht te maken kunnen hebben, maar ik kan het zelf niet nabootsen. Meer mensen met dit probleem?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Eigenlijk meer een handigheidje om mijn eigen stommiteiten tegen te gaan, maar kan er een waarschuwing komen wanneer je een bericht bent aan het typen (of getypt hebt) en naar een andere pagina navigeert zonder het bericht te posten? Gewoon iets in de trend van:
Ben je zeker dat je deze pagina wilt verlaten, je bericht zal niet worden opgeslagen
Mijn net geplaatste stem is trouwens netjes opgeslagen zoals altijd.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Intussen werkt het stemmen plaatsen weer. Wel heb ik het gevoel dat de site trager is, maar dat kan ook aan mij liggen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Eigenlijk meer een handigheidje om mijn eigen stommiteiten tegen te gaan, maar kan er een waarschuwing komen wanneer je een bericht bent aan het typen (of getypt hebt) en naar een andere pagina navigeert zonder het bericht te posten? Gewoon iets in de trend van:
Ben je zeker dat je deze pagina wilt verlaten, je bericht zal niet worden opgeslagen
Hmn, dat doet mijn browser al uit zich zelf, op elke pagina/site.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Hmm, mijn Chromium doet dat in ieder geval niet. Zal wel eens met wat andere browsers proberen
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Bij sommige film heb ik dit :
http://www.mupload.nl/img/7mk2tf3yde2.png
In dit geval was het bij de film Misfire (2014) , en af en toe heb ik het ook wel bij andere films.. Ligt dat aan mijn PC of gewoon een kleine bug??
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Kondoro0614 Dat heb ik ook regelmatig. Bij een refresh is het weer opgelost.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Kondoro0614 Dat heb ik ook regelmatig. Bij een refresh is het weer opgelost.
Gedaan en werkte, bedankt voor je hulp!
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Graag gedaan
Maar het lijkt me toch niet helemaal zoals het hoort.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Een paar dagen geleden merkte ik op dat de site trager lijkt. Het probleem ligt iets anders hier, merk ik nu. Heel vaak klik ik een onderdeel van de site aan en geeft mijn laptop aan dat het nieuwe deel geladen wordt. Vervolgens gebeurt er niets, totdat ik twee keer klik en dan ga ik zonder uitzondering meteen verder. Dit is een probleem die ik op geen enkele andere site heb, dus ik vroeg me af of dat komt door de aanpassingen hier?
Een andere bug is dat als ik een bericht plaats ik meteen getransporteerd wordt naar een totaal lege pagina, met alleen de menubalk van MovieMeter nog in beeld. Het bericht is wel altijd gewoon geplaatst.
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Geen idee of dit idee al eerder is verteld, maar is het niet makkelijk om meer functies toe te voegen bij films met de 'Corrigeer' knop?
Zoals links naar musicmeter (en Youtube e.d.) toe te kunnen voegen.
Data invoeren wanneer de film op TV is geweest of komt, idem voor bioscoop en huur data.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat wordt bijgehouden door de crew. 
Zo'n corrigeermogelijkheid is er vooralsnog niet mede uit kwaliteits- en tijdsoverwegingen.
Als die mogelijkheid er wel was moest het alsnog behandeld worden door de crew, die nu ook al de handen vol heeft aan reguliere toevoegingen en correcties.
Voor tips kun je uiteraard wel een bericht sturen naar de betreffende crew.
N811
-
- 1459 messages
- 913 votes
WoW meer dan 1700 gasten online...
Zijn ze bezig met een groot hoor college en moet iedereen op deze site kijken.
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Oke
wellicht zal dit dan ook wel de makkelijkste manier zijn, maar ik dacht dat het minder tijd zou kosten om alles (wat door gebruikers is ingevoerd) in een lijst te zien met een simpele knop 'Akkoord' of 'Niet akkoord; reden' o.i.d.
in plaats van 10 tallen (?) PM's in je berichten box iedere dag te moeten nakijken.
Idem voor de knop om films toe te voegen, ondanks mijn 10 jarig lid op deze site (tijd gaat snel
) moet ik nog steeds altijd even Googlen hoe/waar je ook alweer een film kon toevoegen, dit kan misschien voor geregistreerde leden ook makkelijker moeten kunnen?
Maargoed, gewoon wat 'tips' =)
oemoemenoe
-
- 659 messages
- 617 votes
jongens toch , ik stop er mee hoor .
het duurt zo verschrikkelijk lang om een film te beoordelen voor je stem en reactie doorkomen ben je kwartier mee bezig.
heb al eerder geklaagd dat moviemeter zo langzaam is.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Oke
wellicht zal dit dan ook wel de makkelijkste manier zijn, maar ik dacht dat het minder tijd zou kosten om alles (wat door gebruikers is ingevoerd) in een lijst te zien met een simpele knop 'Akkoord' of 'Niet akkoord; reden' o.i.d.
in plaats van 10 tallen (?) PM's in je berichten box iedere dag te moeten nakijken.
Dat valt wel mee met het aantal berichten. 
Ter vergelijk; soms stuurt 1 user wel 100 correcties in op een dag.
We zijn wel op zoek naar versterking van de crew, maar het valt niet mee om geschikte crew te vinden / users die voldoende vrije tijd hebben hiervoor...
) moet ik nog steeds altijd even Googlen hoe/waar je ook alweer een film kon toevoegen, dit kan misschien voor geregistreerde leden ook makkelijker moeten kunnen? Beweeg rechtsboven over je avatar. Onder Mijn MovieMeter > Film toevoegen.
Altijd welkom! 
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
het duurt zo verschrikkelijk lang om een film te beoordelen voor je stem en reactie doorkomen ben je kwartier mee bezig.
Geen moviemeter zo langzaam is, niet zeuren... 
Film is hobby en vrije tijd...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vervelend, maar ik bang dat de oorzaak niet bij de site ligt. Hier is alles snel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.