• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.024 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar om de één of andere reden onthoudt MM de films die ik toevoeg aan mijn updates niet meer. Ik kan klikken op de gele balk onder de poster van de film, maar bij een refresh of volgend bezoek staat er geen vink meer en als ik kijk naar mijn updates staat 3/4 van al mijn updates er niet tussen. Ligt dit aan mij of aan de site? Ik gebruik Firefox.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik kan het probleem in ieder geval niet nabootsen

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Als ik in een topic mijn berichten wil zoeken, lukt dat niet met de zoekfunctie. Omdat 'Film' in mijn naam komt laat ik dat weg en typ ik enkel Pegasus. Maar dan krijg ik geen berichten, tenzij die in een tekst voorkomt. En bij mijn volledige naam krijg ik alles waar ook Film in voorkomt natuurlijk...

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Film Pegasus Als ik zoek op "Pegasus" krijg ik wel al jou berichten te zien.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

jarno1975 wrote:

Film Pegasus Als ik zoek op "Pegasus" krijg ik wel al jou berichten te zien.

Dat dacht ik eerst ook, maar toch vindt het niet al zijn berichten. Als ik pegasus zoek dan zie ik alleen berichten waar dat in de tekst voorkomt, of berichten (ook van zichzelf) waarin pegasus gequote wordt of zichzelf quote. Maar zijn berichten waarin hij zichzelf niet quote vindt het systeem niet. Deze bijvoorbeeld wordt niet gevonden, permalink: De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic #2 (4 augustus 2011, 10u08).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zal er binnenkort even naar kijken!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De toevoegcriteria zijn wat uitgebreid.

Om in te spelen op veranderingen in de markt, zijn nu ook iTunes releases toegevoegd.

Het is een kleine aanpassing. Misschien worden op een later moment meer VOD kanalen toegevoegd, maar voorlopig houden we het hier bij.

In de praktijk blijken films meestal ook wel via andere kanalen een release te krijgen.

video on demand

Alleen films die via iTunes beschikbaar komen mogen sowieso worden toegevoegd.

Releases via overige VOD diensten moeten nog steeds voldoen aan de hierboven genoemde distributie-eisen (bioscoop, dvd, televisie en/of filmfestival).

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76924 votes

• 31148 messages
  • 5448 votes

Film Pegasus wrote:

Als ik in een topic mijn berichten wil zoeken, lukt dat niet met de zoekfunctie. Omdat 'Film' in mijn naam komt laat ik dat weg en typ ik enkel Pegasus. Maar dan krijg ik geen berichten, tenzij die in een tekst voorkomt. En bij mijn volledige naam krijg ik alles waar ook Film in voorkomt natuurlijk...

Ik hoop dat het opgelost geraakt. Wel lastig om eigen berichten en meningen terug te vinden...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

binnenkort, dus

• 31148 messages
  • 5448 votes

Jordy wrote:

binnenkort, dus

Ik wou u daar niet mee afjagen. Al zeker bedankt!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De Fjälbacka Murders films die in de database stonden zijn op een na naar het forum verplaatst.

Ze voldoen niet aan onze toevoegcriteria.

Tyskungen heeft een bioscooprelease gehad, dus die blijft wel staan.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

@Film Pegasus / Jordy

Vreemd, ik ontdek net dat je van mij ook alleen berichten vind als je op Mochizuki zoekt. Als je op Rokuro zoekt, krijg je alleen de hits waarin mijn username in het bericht voorkomt.

Dus hij zoekt blijkbaar alleen op het eerste deel van de naam als het gaat om geplaatste berichten. Net als bij Film Pegasus

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

volgens mij is het opgelost

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Volgens mij ook

• 31148 messages
  • 5448 votes

Ja, is inderdaad opgelost. Bedankt!

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

kappeuter wrote:

De Fjälbacka Murders films die in de database stonden zijn op een na naar het forum verplaatst.

Ze voldoen niet aan onze toevoegcriteria.

Tyskungen heeft een bioscooprelease gehad, dus die blijft wel staan.

Ik vond het al zo raar dat die Fjällbackamorden-serie op de site stond, want het is in feite een misdaadserie. Maar moet Tyskungen dan eigenlijk wel op de site blijven? Is dat niet gewoon een aflevering uit die reeks dan? Ondanks de bios-release?

movieconnections

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

narva77

Op zich een goede opmerking van jou, maar in dit geval zien we het toch als een tv-film (uit een reeks tv-films), waarbij de bioscooprelease doorslaggevend is voor op name in de database.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

kappeuter wrote:

narva77

Op zich een goede opmerking van jou, maar in dit geval zien we het toch als een tv-film (uit een reeks tv-films), waarbij de bioscooprelease doorslaggevend is voor op name in de database.

Ja oké, dat kan ik wel begrijpen. Maar als het nou een pilot-aflevering van een misdaadserie was geweest, of van een serie tv-films? Had hij dan ook op de site gemogen, met een biosrelease?

Want volgens IMDb is Tyskungen niet het eerste deel uit de reeks (zie de jaartallen)?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Nee, dat is hier volgens mij niet aan de orde en pilots worden inderdaad niet toegevoegd.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

kappeuter wrote:

Nee, dat is hier volgens mij niet aan de orde en pilots worden inderdaad niet toegevoegd.

Oké, dan is het duidelijk voor mij. Bedankt!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Er is een probleem met MM, alles wat je instuurt van forum tot film blijft hangen en laad niet

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

hoe heb je dit bericht dan geplaatst?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Jordy wrote:

hoe heb je dit bericht dan geplaatst?

Het bleef hangen en laden niet, toen ik ververste stond dit bericht er wel, maar film toevoegen gaat echt niet, kom niet verder.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

vervelend, doen andere sites het wel? er lijken geen problemen aan de kant van de site

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Andere sites doen het wel ja, alleen MM is bij mij traag en blijft hangen. heb cookie en cashe geleegd al.

zie screen shot.

http://s29.postimg.org/4vp36fmef/Nieuw0001.jpg

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik kan er helaas niets aan doen, zoals gezegd is de site zelf momenteel gewoon snel, dus het probleem moet ergens anders liggen. Hopelijk is het later vandaag beter.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

De site was er wel even uit 'voor onderhoud'. Misschien twee minuten of zo.

Verder met snelheid en laden hier geen problemen.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Probleem blijft, ik snap er niks van !!

Decec

• 6743 messages
  • 8584 votes

Misschien ligt aan virus? Even scannen doen? Opnieuw opstarten? Of anders Firefox proberen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.