- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
In dat snelzoekveld krijg je momenteel alleen forumtopics te zien waar minimaal een x aantal berichten in staat. Ik weet eerlijk gezegd niet meer waarom daar ooit voor gekozen is, zal dat weer eens uitzoeken.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Bij het resizen van de afbeelding in dat topic gaat er trouwens ook iets mis.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Het zal wel eens gevraagd zijn.
Waarvoor is de sitelink in je profiel bedoeld. Eigenlijk doel ik er meer op dat ik het maar weinig vind. Is er geen mogelijkheid voor een extra link.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
@ Metalfist ja dat heb ik onlangs nog gezien.
Nou ja het antwoord zal wel nee zijn. Oorspronkelijk zal het wel bedoeld zijn voor als je een eigen website hebt. Maar veel zullen het ook als link naar een andere (favoriete) website gebruiken. Maar stel je vindt en musicmeter en boekmeter een handige site, moet je een keuze maken best vervelend.
Is volgens mij toch ook al eens gevraagd, alleen al lang geleden.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Is het nu niet meer mogelijk om een poster van 200px breed toe te voegen?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Klopt, zie de discussie hier:
De Site >> Algemeen >> Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Klopt, zie de discussie hier:
De Site >> Algemeen >> Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Ah, oke. Wel jammer.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ik kan me vergissen, was het eerst niet zo wanneer je bij het snelzoeken rechtsbovenin op een film zocht en het pulldown menu verscheen met de resultaten stonden er dan niet altijd de posters bij? Of ben ik nu gek aan het worden? (wat goed mogelijk is).
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Klopt, stonden daar eerst altijd bij ja
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Hé, inderdaad. Dat is wel een stuk minder snel herkenbaar zo, lezen vs. plaatje kijken.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
excuus, verholpen als het goed is
Yep 
Mac Hammer Fan
-
- 6016 messages
- 7444 votes
[13:14] Je correctie van is NULL geaccepteerd door ...
Waarom staat soms geen titel van de film bij de bericht, Jordy?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Raven: Return of the Black Dragons is verplaatst naar het forum aangezien het een pilot betreft.
JeroenFR08
-
- 557 messages
- 419 votes
In De Site > Gebruikers > Minder gebruikers:
Zijn er de laatste tijd veel minder gebruikers actief op de site dan eerder??
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee. Het is in de zomer iets rustiger dan 's winters, maar niet veel. De eerste helft van 2013 was drukker dan de eerste helft van 2012.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik zie wel veel nieuwe aanmeldingen. Of valt dat juist mee.
JeroenFR08
-
- 557 messages
- 419 votes
Ik zie wel veel nieuwe aanmeldingen. Of valt dat juist mee.
er zijn elke dag wel aardig wat aanmeldingen bij ja dacht ik. Alleen blijft het ongeveer, mensen die online zijn, rond de 115 ofzo. Het wordt niet hoger en dat zou dan wel moeten toch.
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3419 votes
er zijn elke dag wel aardig wat aanmeldingen bij ja dacht ik. Alleen blijft het ongeveer, mensen die online zijn, rond de 115 ofzo. Het wordt niet hoger en dat zou dan wel moeten toch.
Maar er zijn er ook veel die zich uitschrijven, worden geband of gewoonweg niet meer inloggen. Of dat maak ik er toch van. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Net waren het er nog "veel minder" en nu ineens ongeveer net zo veel?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Maar er zijn er ook veel die zich uitschrijven, worden geband of gewoonweg niet meer inloggen. Of dat maak ik er toch van.
's avonds en in het weekend is het logisch, wel wat drukker. 200 schat ik. Dat niet meer inloggen valt me erg op sinds die grijze afbeeldingen... die andere twee lijkt me hetzelfde.
JeroenFR08
-
- 557 messages
- 419 votes
Ik bedoelde in vergelijking met een aantal maanden geleden. Had ik er bij moeten zetten.
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3419 votes
's avonds en in het weekend is het logisch, wel wat drukker. 200 schat ik. Dat niet meer inloggen valt me erg op sinds die avatars... die andere twee lijkt me hetzelfde.
Uitschrijven en geband worden zijn niet hetzelfde. Het eerste is vrijwillig, het tweede wordt door iemand van de crew zelf gedaan.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Nee ik bedoel het aantal. Erg veel worden er toch niet geband. En veel uitschrijvingen zijn er ook niet. Wel mensen die niet meer actief zijn.
Ik denk wel dat mensen vrij snel een account aanmaken en na korte tijd al hebben wat hier verder te doen.
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3419 votes
Ahzo. Ja ik vond het al raar dat iemand zoiets zou zeggen, maar het kon altijd.
Dat aantal zal idd vooral liggen aan de mensen die gewoon niet meer actief zijn.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ik zou graag zien dat net als op bijvoorbeeld FOK! ook het aantal gasten wordt weergegeven. "Er zijn momenteel X gebruikers en X gasten aanwezig." Geeft de site wat meer allure.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Mis op de homepage nog steeds 'Guests' (= aantal niet ingelogde/geregistreerde bezoekers)
vind ik ook wel wat hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.