• 178.055 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.740 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

welke versie?

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Jordy wrote:

welke versie?

IE8

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Wellicht heeft het iets met je compatibiliteit instellingen te maken, want volgens de statistieken gebruik je IE7 en IE10 en geen IE8. Zo'n icoontje naast je adresbalk, lost dat het probleem op?

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

De img.plus hebben geen cursor:pointer meer. Dat zorgde bij mij al een paar keer voor verwarring of de functie nu wel of niet meer werkte.

Deze dus:

(afbeelding)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

gaat op de lijst!

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Jordy wrote:

Je kunt nu bij het corrigeren van regisseurs ook een imdb code opgeven. Hiermee komt er een correcte imdb link bij de gegevens te staan ipv de huidige situatie, waar een zoekopdracht wordt gedaan met de naam van de regisseur.

Het invoeren is overigens niet verplicht, zoals dat bij films wel is.

Mooi! Erg handig. Heb nu zo'n 80 correcties gedaan. Nog zo'n 34.000 te gaan.. Het is overigens pas 1x voorgekomen dat de juiste regisseur niet de bovenste optie binnen imdb/find was.

Maakt dit het in de toekomst mogelijk een regisseurs Top 10 in je profiel te maken of heeft dat nog steeds een lage(re) prioriteit?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Maakt dit het in de toekomst mogelijk een regisseurs Top 10 in je profiel te maken of heeft dat nog steeds een lage(re) prioriteit?

Daar heeft deze verandering geen invloed op andere zaken hebben prioriteit de komende maanden

Fortune

• 4313 messages
  • 2772 votes

Goed idee! Een top 10 van regisseurs in je profiel. Dan kan er ook wel een top 10 van auteurs op boekmeter.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik vind het op zich wel goed dat je niet meer naar een aparte pagina wordt doorverwezen wanneer je inlogt maar op de pagina blijft waar je eerder op stond (erg handig voor momenten dat ik niet doorheb dat ik niet ingelogd ben en iets ben aan het opzoeken) maar wanneer je browser op Inloggen - MovieMeter.nl staat en je dan terug inlogt, dan blijf je op die logout pagina. En dat oogt wat raar want daar staat dan onderstaande melding terwijl je ingelogd bent:

Je bent succesvol uitgelogd. Tot de volgende keer!

Lijkt me beter om daar een redirect te doen naar de homepage

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Volgens mij hoort dit niet op MM:

Strike Back (2010)

Betreft een tv-serie (inmiddels al met 4 seizoenen) en dus meer als 7 afleveringen.

Decec

• 6743 messages
  • 8584 votes

Goed gezien...

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Bij het plaatsen van een smiley of url m.b.v. bovenstaande buttons wordt deze automatisch aan het begin van het bericht geplaatst en niet op de plaats waar de cursor staat..

Dit is niet zo handig en volgens mij ook niet altijd zo geweest..

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

jarno1975 wrote:

Volgens mij hoort dit niet op MM:

Strike Back (2010)

Betreft een tv-serie (inmiddels al met 4 seizoenen) en dus meer als 7 afleveringen.

Je hebt gelijk.

Het tooltje om berichten te verplaatsen naar het forum werkt nu even niet, maar zodra dat wel weer werkt zal ik de toevoeging verwijderen en de berichten verplaatsen.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

schram101 wrote:

Bij het plaatsen van een smiley of url m.b.v. bovenstaande buttons wordt deze automatisch aan het begin van het bericht geplaatst en niet op de plaats waar de cursor staat..

Idem met stukje tekst cursief zetten. (Werk met IE10).

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Ik ben nu bezig met mijn filmlijsten en telkens als ik de eerste 10 heb opgeslagen en verder wil, loopt het volgend lijst bij film 1 al vast. Dit gebeurt als je een woord of letter al wilt intikken krijg je dat 'ronde laad' icoon... en that's it, geen titels om verder te selecteren. Dus nu moet ik telkens MM opnieuw starten en verder gaan waar ik was. Bloedirritant.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Perongeluk 30 films op een verkeerde map toegevoegd (map: 'mijn films' bij mijn films)... ik kan alle 30 4000 keer proberen te verwijderen maar zonder resultaat. Ze worden maar niet verwijderd. Gaat lekker

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zal binnenkort even kijken of ik deze problemen kan nabootsen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dogie Hogan wrote:

(quote)
Idem met stukje tekst cursief zetten. (Werk met IE10).

zal binnenkort even testen met IE10

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Metalfist wrote:

Ik vind het op zich wel goed dat je niet meer naar een aparte pagina wordt doorverwezen wanneer je inlogt maar op de pagina blijft waar je eerder op stond (erg handig voor momenten dat ik niet doorheb dat ik niet ingelogd ben en iets ben aan het opzoeken) maar wanneer je browser op Inloggen - MovieMeter.nl staat en je dan terug inlogt, dan blijf je op die logout pagina. En dat oogt wat raar want daar staat dan onderstaande melding terwijl je ingelogd bent:

Je bent succesvol uitgelogd. Tot de volgende keer!

Lijkt me beter om daar een redirect te doen naar de homepage

goed punt, gaat op de lijst

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Mis op de homepage nog steeds 'Guests' (= aantal niet ingelogde/geregistreerde bezoekers)

hutsekluts

• 373 messages
  • 552 votes

In De Site > Gebruikers > Gebruiker zoeken bij specifieke film:

Hallo mede MM-ers,

Weten jullie of het mogelijk is om bij een film te zoeken naar een eventueel bericht en/of een stem van een specifieke gebruiker?

Bijvoorbeeld: Als ik zou willen weten wat "user A" vindt van de film "Inglorious Bastards", kan ik daarop zoeken?

Bij voorbaat bedankt voor reacties.

Groet, Dirk

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

hutsekluts wrote:

In De Site > Gebruikers > Gebruiker zoeken bij specifieke film:

Hallo mede MM-ers,

Weten jullie of het mogelijk is om bij een film te zoeken naar een eventueel bericht en/of een stem van een specifieke gebruiker?

Bijvoorbeeld: Als ik zou willen weten wat "user A" vindt van de film "Inglorious Bastards", kan ik daarop zoeken?

Bij voorbaat bedankt voor reacties.

Groet, Dirk

Bovenin bij de film op 'Stemmen' klikken, halverwege naar beneden scrollen voor 'Zoek stem' en dan de gebruikersnaam invoeren.

Voor een bericht kijk je drie tabjes naar rechts op 'Zoek bericht', hier ook de gebruikersnaam invoeren.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik kan geen films verwijderen bij Mijn Films. Als ik dan een film wil verwijderen uit één van mijn Filmlijsten, dan klik ik logischerwijs op het prullenbakje wat erachter staat. Dan vraagt ie of ik hem echt wil verwijderen waarop ik 'ja' druk en vervolgens staat ie er nog, ook als ik de pagina refresh.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Dat probleem heb ik op MuMe ook al een tijdje. Geen idee of het hier ik zo is eigenlijk.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zal ik binnenkort even naar kijken!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

schram101 wrote:

Ik kan dit in IE 10 helaas niet nabootsen, bij mij gaat het goed

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Als je in Mijn Films op een film klikt komt dit er te staan: 1 film verwijderen/kopiëren/verplaatsen

Ik neem aan dat het dan ook mogelijk is om meerdere films in 1 keer te verwijderen, dat er bijvoorbeeld komt te staan 28 films verwijderen/kopiëren/verplaatsen. Kan dat? Het is mij nog niet gelukt namelijk.

En nog iets in Mijn Films: als ik op het prullenbakje naast 1 van de onderste films in een map klik, lijkt er niks te gebeuren. De pop-up "Weet je zeker dat je deze film wilt verwijderen?" verschijnt namelijk helemaal bovenaan de pagina en je moet dus naar boven scrollen om die te kunnen zien. Niet echt handig.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Je kunt meerdere films selecteren door met je muis te 'slepen' of door de ctrl (windows) of cmd (mac) knop ingedrukt te houden bij selecteren.

Tweede gaat op de lijst, bedankt

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het is vast al eens aangekaart denk ik, maar ik mis op MM iets zoals de Like-knop op Facebook. Maar dan niet op zo'n wijze, maar puur om als user aan te geven dat je iemand zijn bericht leuk vind. En dan bedoel ik het nog specifieker, alleen een met een gele ster aangevinkte recensie bij een film waar je als user een knop in kan drukken in de zin van ''dit vind ik een goede recensie'', wat de betreffende user dan als melding krijgt.

Zo stimuleer je leden ook meer om een leuke recensie te posten en hem met de gele ster aan te vinken als officiële recensie. Ik heb namelijk vaak zat dat ik bij een film een sterke recensie van iemand van MM lees, maar dat zou ik dan ook graag aan die persoon willen laten merken. Het hoeft ook niet openbaar te zijn, het is prima dat alleen de betreffende user de melding krijgt dat zijn of haar recensie wordt gewaardeerd door iemand anders.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik vind dat helemaal niks, zo iets kan je ook per PM doen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.