• 178.061 movies
  • 12.207 shows
  • 33.977 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.784 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Vooral nuttig om requests uit te sparen. Op een pagina als deze worden toch al snel 69 images geladen (al zal je aan de avatars weinig kunnen doen), toch aan de hoge kant

Kuzey Tekinoglu

• 40 messages
  • 668 votes

Ik kan geen films verwijderen uit mijn filmlijsten. Iemand een oplossing?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Je moet de titel eerst aanklikken, dan komen er opties als 'verwijderen', 'verplaatsen' etc. in beeld.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Onderhond wrote:

al zal je aan de avatars weinig kunnen doen

140.000 avatars kunnen best in één sprite toch?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Je kan een keertje wild doen en bijv. de avatars van de top25 postende mensen in een sprite stoppen

Mac Hammer Fan

• 6024 messages
  • 7444 votes

De zoekfunctie van Moviemeter is verbeterd doordat als je gewoon bovenaan begint er een optie verschijnt "uitgebreid zoeken".

Heel handig Jordy! Bedankt.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Jordy wrote:

zal dit meenemen met het (laten) ontwikkelen van het nieuwe design

Ben je hier al (actief) mee bezig? Het zou wel leuk zijn als je bijvoorbeeld wat teasers van het nieuwe design hier zou neer zetten. Eventuele feedback kan je dan ook weer meenemen

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Design by comity ... nooit aan beginnen Jordy

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ben momenteel op zoek naar / in gesprek met een designer. Even afwachten of dat wat wordt.

Wil wel previews gaan tonen tzt als het zo ver is, om de overgang iets minder heftig te maken. Ook een beta waar je optioneel alvast de site in het nieuwe design kunt bekijken en kunt testen.

Feedback is dan welkom, maar het is niet zo dat we democratisch met z'n allen gaan bepalen hoe de site er uit komt te zien.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mij valt het op dat ik op de mobiele telefoon als ik de normale site bezoek (let op de normale, niet de mobiele versie) ik niet meer de spoilers kan lezen in topics. Normaal was het voldoende om op een spoiler te drukken, dan werd de hele tekst zichtbaar. Kan dit weer teruggezet worden?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

dit heb ik volgens mij gisteren of eergisteren weer werkend gemaakt, weet je zeker dat het niet werkt? ook niet als je even je cache leegt?

*edit* nevermind, dit werkt inderdaad niet, gaat op de lijst

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dank, zou fijn zijn als dat weer werkt

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Jordy wrote:

.

Feedback is dan welkom, maar het is niet zo dat we democratisch met z'n allen gaan bepalen hoe de site er uit komt te zien.

Zeker niet, maar feedback lijkt natuurlijk altijd welkom. Wanneer je zelf aan een project werkt kan je in een tunnelvisie belanden, waardoor je dingen over het hoofd kan zien. Maar we gaan er van uit dat alles soepel zal gaan verlopen Het plan van een beta site(kijken waar men tegen bugs o.i.d. aan loopt) of previews zullen veel mensen wel kunnen waarderen denk ik.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Inderdaad. Persoonlijk vind ik het ook allang al tof van Jordy dat hij de gebruikers laat meedenken. En daar wat ideetjes van kan op doen. En zo hoort het ook. Natuurlijk kan hij niet aan alle wensen van de site gebruikers voldoen. Je moet wel een lijn trekken, anders wordt het een zooitje.

Tot nu toe ben ik al dik tevreden. Alhoewel een zoomfunctie wel handig zou zijn bij de mobiele versie van MM (niet wetende of dit al mogelijk is, en/of haalbaar is)

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Het wordt toch gescaled naar je scherm, of heb je zulke slechte ogen?

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Toen ik gister avond een bericht wou corrigeren op de mobiele versie van MovieMeter dacht hij dat ik het bericht wou aanvinken als mening (dat sterretje dus) Hetzelfde gebeurde als ik de verwijderknop, de quoteknop en de meldknop wou gebruiken. Was op een Samsung S4 (chrome)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

The Oceanic Six wrote:

Dank, zou fijn zijn als dat weer werkt

zou nu weer moeten werken

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Je kunt nu bij het corrigeren van regisseurs ook een imdb code opgeven. Hiermee komt er een correcte imdb link bij de gegevens te staan ipv de huidige situatie, waar een zoekopdracht wordt gedaan met de naam van de regisseur.

Het invoeren is overigens niet verplicht, zoals dat bij films wel is.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Handig! Voorkomt regisseurs met gespleten persoonlijkheden op de site.

Het invoeren van de IMDB-code is toch feitelijk ook niet verplicht?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bij films is de cijfercombinatie voldoende. Kan dat ook bij IMDb-codes voor regisseurs?

De code zonder nm wordt nu namelijk wel geaccepteerd door de site, alleen komt er dan een niet werkende link.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Baggerman wrote:

Het invoeren van de IMDB-code is toch feitelijk ook niet verplicht?

Wel als de betreffende film op imdb staat toch.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

kappeuter wrote:

Bij films is de cijfercombinatie voldoende. Kan dat ook bij IMDb-codes voor regisseurs?

Zal zorgen dat dat ook gaat werken

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dankjewel!

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

rep_robert wrote:

Het wordt toch gescaled naar je scherm, of heb je zulke slechte ogen?

Nee, dikke duimen

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Een stukt tekst selecteren om vervolgens cursief te zetten lukt niet meer...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

welke browser (versie) ?

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

In stap 5 van het toevoegen gaat iets nog niet goed.

Wanneer je bij de laatste stap op verzenden klikt en je hebt een poster die kleiner is dan 800px bijgevoegd maar hebt aangevinkt dat het wel een 800px plaatje is dan krijg je hier een melding van dat het niet klopt en kun je opnieuw een plaatje kiezen. Echter is dan de "verzenden" knop verdwenen. Ook staat het linkermenu dan rechtsonder aan.

Beetje vervelend omdat je dan de inzendig weer vanaf hstap 1 moet invoeren.

Edit: Dit is in Google Chrome andere browsers niet geprobeerd.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

okee gaat op de lijst!

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Jordy wrote:

welke browser (versie) ?

Internet Explorer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.