- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Bij Kung Fu Panda (2008) loopt iets mis met de layout van regisseurs:

Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Bij mij staat het goed, maar ik gebruik IE.
Alleen de opmaak van de balken, etc wat Norma al opmerkte... maar dat is al bekend. En een nieuw lijstje maken in mijn films lukt ook (ook al bekend geloof ik) niet.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
En een nieuw lijstje maken in mijn films lukt ook (ook al bekend geloof ik) niet.
dat was mij niet bekend, wat gaat er precies mis?
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Heb zelf nog het probleem dat wanneer ik een smiley wil selecteren het keuzemenu verticaal gaat met iedere smiley in ganzenpas. En de grijze balk met paginanummers (wat je bijvoorbeeld ook in dit topic hebt) is voor de helft verdwenen, wat het navigeren naar pagina's lastiger maakt.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes

Bedoel je dat? Het lijkt wat meer samengeperst wanneer de paginanummers groter worden.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Het kan mij liggen hoor dus ... Ik ga naar mijn films, een nieuwe map aanmaken en bewerken lukt, maar als ik hem wil opslaan zit hij vast. (Het scherm waain je kunt aanvinken openbaar maken of niet)
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
(afbeelding)
Bedoel je dat? Het lijkt wat meer samengeperst wanneer de paginanummers groter worden.
Nee, ik zie gewoon de cijfers bijna niet meer. Tot het punt waarbij ik niet meer kan zien wat voor cijfers er uberhaupt staan.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ja dat heb ik ook. Dit is pagina 91 maar de rest is niet te lezen of aan te klikken.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Hmm, in zowel Chrome als IE(nieuwste versie) heb ik er geen last van. Gaat mijn petje te boven.
Wat ik wel merk is dat sinds de update de site echt random bij mensen hapert. Ik had al problemen met de zoekfunctie op de mobiele site(waar blijkbaar niets aan gedaan kan worden?). Niemand met een 4 inch of kleiner scherm(icm Android) die dit kan verifiëren? Nu jullie met dit probleempje.
Snelheid is echter wel een vooruitgang.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
De update-pagina is wel in orde, maar zodra je een film/topic aanklikt, die balken die staan verkeerd.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Het kan mij liggen hoor dus ... Ik ga naar mijn films, een nieuwe map aanmaken en bewerken lukt, maar als ik hem wil opslaan zit hij vast. (Het scherm waain je kunt aanvinken openbaar maken of niet)
Ik heb het als fanatiek liefhebster van mapjes meteen even geprobeerd, maar bij mij werkt het wel gewoon( Windows 7, Firefox./het is iets meer prutsen-lees: scrollen- omdat het bij mij bijna buiten de opmaak lijkt te vallen momenteel)
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ok bedankt, Norma. En hoe staan bij jou de nummers op de balk, ook allemaal goed?
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Als je bedoelt in dit topic, bijvoorbeeld, ja ik zie gewoon alle pagina nummers en ik kan ook eerdere pagina's aanklikken.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dankjewel. Dan hoeft Jordy daar niets aan te veranderen.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Dat weet ik niet, maar omdat ik meen dat het soms kan helpen om te weten bij wie wat met welk besturingssysteem wel of niet werkt, dacht ik dat het handig was als ik het even liet weten.
En anders kan ik misschien tot het nieuwe ontwerp een lucratief handeltje in het "verhuren" van filmmapjes beginnen voor de echte die-hard filmmapjesliefhebbers 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee, ik zie gewoon de cijfers bijna niet meer. Tot het punt waarbij ik niet meer kan zien wat voor cijfers er uberhaupt staan.
Het lijkt er op dat je Internet Explorer versie 7 gebruikt. Deze kan ik helaas niet meer ondersteunen, hopelijk kun je upgraden of een andere browser gebruiken.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
(afbeelding)
gaat ook fout bij > 1000 pagina's, dat is een bekend punt, zal daar binnenkort even naar kijken
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik zit nou weer even op die oude computer, en gebruik nu even Google Chrome, maar nu werkt alles goed, lijstje maken lukt ook. Nadeel van Chrome, cache is heel snel vol. Ik vermoed dat Materny ook een oudere versie Windows gebruikt..... maar ik ben verre van technisch.....
Alleen wat Metalfist aanhaalde dat heb ik nu ook, lijkt me iets van Chrome.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Als ik een smiley zou willen gebruiken, en ik klik deze aan via het smiley-scherm, verschijnt deze bij mij vóór de tekst, en niet achter de tekst, zoals de bedoeling moet zijn.
Is dit normaal en hebben anderen dit ook? Zojuist even geprobeerd maar het lukte me niet...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat heb ik vaker gehoord, ga ik even naar kijken
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik had al problemen met de zoekfunctie op de mobiele site(waar blijkbaar niets aan gedaan kan worden?). Niemand met een 4 inch of kleiner scherm(icm Android) die dit kan verifiëren?
Speelt dit nog steeds? dat zou sinds vanmiddag opgelost moeten zijn
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Als ik een smiley zou willen gebruiken, en ik klik deze aan via het smiley-scherm, verschijnt deze bij mij vóór de tekst, en niet achter de tekst, zoals de bedoeling moet zijn.
Is dit normaal en hebben anderen dit ook? Zojuist even geprobeerd maar het lukte me niet...
Bij Chrome niet, IE wel.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
En anders kan ik misschien tot het nieuwe ontwerp een lucratief handeltje in het "verhuren" van filmmapjes beginnen voor de echte die-hard filmmapjesliefhebbers
Ook het nieuwe ontwerp zal geen ondersteuning bieden voor (erg) oude versies van Internet Explorer. Die tijd heb ik helaas niet, dat kost zoveel tijd en energie, voor die paar mensen die niet willen updaten.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ik had nog niet weer gekeken. Het is inderdaad verholpen. Je bent een topper!
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Ook het nieuwe ontwerp zal geen ondersteuning bieden voor (erg) oude versies van Internet Explorer. Die tijd heb ik helaas niet, dat kost zoveel tijd en energie, voor die paar mensen die niet willen updaten.
Op het werk heeft niet iedereen er de volle controle over, maar waarom iemand thuis nog ie7 zou draaien is mij een raadsel. Uit interesse, wat is het ie7 percentage op mm Jordy?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
7 procent van de bezoekers gebruikt IE7 of lager. Een jaar geleden was dit 15% dus het gaat gelukkig snel omlaag.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Heb je misschien meer cijfertjes omtrent IE, Chrome, Firefox en Safari? Is altijd wel leuk om te horen dit soort statistiekjes. Of betreft het aantal pageviews, unieke bezoekers per dag/per maand en dergelijke. Ik ben wel benieuwd wat voor stappen MovieMeter heeft gemaakt b.v. de laatste 5 jaar.
Of is dat allemaal "geheim"?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er is ergens een mijlpaal topic waar ik dat af en toe noem.
Browserverdeling:
IE 33%
Chrome 25%
Safari 18%
Firefox 12%
Android Browser 7%
Opera 0,6 %
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Kan zeker en zal ik ook doen. Heb er nooit werk van gemaakt omdat het online wel prima ging tot dusverre.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.