• 178.092 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.531 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

mjk87 wrote:

ik vind het niet echt fraai om te zien (en chique naar die personen toe) dat diegene die geen avatar heeft nu zo een plaatje krijgt met een grijs persoon. Dan liever geen plaatje, dan zo een anoniem ding die ook zij krijgen die daar niet voor kiezen.

Ik vind het wel meevallen, of anders gezegd je ziet dat wel bij meer websites.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Bij users die geband/uitschrijven staat nu is niet meer aktief op de site. Ok.

Maar er zijn ook veel users die al jaren niet meer op de site zijn geweest, dus ja wat is het verschil.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Als het goed is, moet er bij bans en uitschrijvingen die in +/- de afgelopen 2 jaar plaats hebben gevonden, gewoon staan of ze geband zijn of uitgeschreven. Of klopt dat niet, hebben jullie een voorbeeld?

van oudere gevallen, is inderdaad niet altijd bekend of het een ban of uitschrijving was, en heb ik voor een wat vriendelijkere term gekozen inderdaad

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

(afbeelding)

Er lijkt hier een afbeelding te missen.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Inland Rabbit wrote:

Wat Metalfist zegt, echter ik krijg het Smiley venster ook gelijk niet meer weg en als ik dan doortyp zie ik mn tekst niet meer, zeg maar.

Op escape duwen, dan gaat het venster weer weg

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Jordy wrote:

welke browser / androidversie / telefoon is dat? in mijn android emulator is het zoekvenstertje wel te zien, Android 4 met standaardbrowser.

(afbeelding)

Vreemd. De stock browser van Android en Dolphin Browser. Probeer het eens op een 4 inch scherm, op een gigantisch computer beeldscherm zal het vast minder samengeperst zijn Jammer dat je testmobiel weg is.

Ik zie nu trouwens dat het venstertje in landscape modus wel tevoorschijn komt. Het formaat zal ongetwijfeld een rol spelen.

(afbeelding)

(afbeelding)

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Jordy wrote:

Als het goed is, moet er bij bans en uitschrijvingen die in +/- de afgelopen 2 jaar plaats hebben gevonden, gewoon staan of ze geband zijn of uitgeschreven. Of klopt dat niet, hebben jullie een voorbeeld?

van oudere gevallen, is inderdaad niet altijd bekend of het een ban of uitschrijving was, en heb ik voor een wat vriendelijkere term gekozen inderdaad

Om Meneer Bungel even als voorbeeld te nemen, want zo ben ik er gisteren achtergekomen bij deze film,dat die zich heeft uitgeschreven Pleasantville (1998) staat is niet meer aktief op de site.

Dit is een beter voorbeeld De Site >> Gebruikers >> Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen. Meneer Bungel heeft zich uitgeschreven, Korbie is geband.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Jordy wrote:

welke browser / androidversie / telefoon is dat? in mijn android emulator is het zoekvenstertje wel te zien, Android 4 met standaardbrowser.

rep_robert wrote:

Vreemd. De stock browser van Android en Dolphin Browser. Probeer het eens op een 4 inch scherm, op een gigantisch computer beeldscherm zal het vast minder samengeperst zijn Jammer dat je testmobiel weg is.

Ik zie nu trouwens dat het venstertje in landscape modus wel tevoorschijn komt. Het formaat zal ongetwijfeld een rol spelen.

Op mijn Galaxy S3 met Chrome als browser gaat het perfect in ieder geval:

(afbeelding)

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Maar jij bent niet ingelogd Scheelt toch al 2 icoontjes. En een groter scherm... Maar blijkbaar gaat er iets mis als het niet in Chrome o.i.d. geladen wordt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dk2008 wrote:

(quote)

Om Meneer Bungel even als voorbeeld te nemen, want zo ben ik er gisteren achtergekomen bij deze film,dat die zich heeft uitgeschreven Pleasantville (1998) staat is niet meer aktief op de site.

Dit is een beter voorbeeld De Site >> Gebruikers >> Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen. Meneer Bungel heeft zich uitgeschreven, Korbie is geband.

zou nu goed moeten gaan?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

rep_robert wrote:

Vreemd. De stock browser van Android en Dolphin Browser. Probeer het eens op een 4 inch scherm

zal het eens op een kleinere resolutie proberen inderdaad

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

rep_robert wrote:

Maar jij bent niet ingelogd Scheelt toch al 2 icoontjes. En een groter scherm... Maar blijkbaar gaat er iets mis als het niet in Chrome o.i.d. geladen wordt.

Maakt geen verschil hoor:

(afbeelding)

Zal inderdaad iets met je schermwijdte te maken hebben

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

smiley popupje komt weer pas tevoorschijn bij een klik op het icoontje

nog een klik (of escape knop) haalt 'm weer weg

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2933 votes

Jordy wrote:

(quote)

zou nu goed moeten gaan?

Yup. Opgelost.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Het lukt mij niet meer om films te verwijderen van een lijstje binnen "Mijn Films".

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

op welke manier probeer je het, en in welke browser?

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Sinds de updates staan alle berichten ineens aangevinkt alsof ze nieuw zijn. Gebeurt niet bij de updates en my updates, maar wel bij afzonderlijke films en topics. Was dat al gemeld? Gebeurt in Opera en Chrome, heb IE niet getest.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zet het op de lijst

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Wanneer je in het zoekvenster rechtsboven een zoekterm invoert en dit geen resultaat oplevert kwam dit er eerst ook altijd te staan. Iets in de trant van geen resultaten gevonden. Nu krijg je geen melding en blijft er rechts in de zoekbalk een "rondje" draaien wat de indruk wekt dat hij nog aan het zoeken is of de site hangt. Dit geeft wat verwarring vind ik.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Wat ik wel jammer vind van de zoekbalk is dat je niet meer op enter kan drukken om rustig je resultaat te bekijken, nu moet je verplicht elke film apart klikken.

Bijv: je typt Dief in, eerst kon je op enter klikken en kreeg je de lijst met alle films met de naam dief.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Jordy wrote:

op welke manier probeer je het, en in welke browser?

In Firefox. Ik heb de filmposter view ingesteld. Als je op een titel in de lijst klikt, verschijnt als pop-up de vraag "Verwijderen?" Als je dat bevestigt, dan blijft de titel toch in het lijstje staan.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Prudh wrote:

Sinds de updates staan alle berichten ineens aangevinkt alsof ze nieuw zijn. Gebeurt niet bij de updates en my updates, maar wel bij afzonderlijke films en topics. Was dat al gemeld? Gebeurt in Opera en Chrome, heb IE niet getest.

opgelost?

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Yup, cheers!

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Ik heb het idee dat de opmaak van de pagina niet helemaal meer klopt (mooi is) zodra ik op "mijn films" klik; misschien heb ik vrij veel mapjes, maar nu lijkt het alsof het onderste deel van de kolom met mapjes er als een rechthoekig strookje onder geplakt is, alsof het buiten de rest van de opmaak met de afgeronde hoekjes valt. Klik ik daarna op één van de mapjes, dan past in sommige gevallen de opmaak zich netjes aan, maar niet bij elk mapje.

Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel..

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

gaan de knopjes nu wel goed op kleinere android schermen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Norma wrote:

Ik heb het idee dat de opmaak van de pagina niet helemaal meer klopt (mooi is) zodra ik op "mijn films" klik; misschien heb ik vrij veel mapjes, maar nu lijkt het alsof het onderste deel van de kolom met mapjes er als een rechthoekig strookje onder geplakt is, alsof het buiten de rest van de opmaak met de afgeronde hoekjes valt. Klik ik daarna op één van de mapjes, dan past in sommige gevallen de opmaak zich netjes aan, maar niet bij elk mapje.

Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel..

Niet helemaal geloof ik

Als het wel werkt, maar met kleine opmaakfoutjes, dan laat ik het even zo. Dit zal ik grondig onder handen gaan nemen bij het implementeren van een totaal nieuw ontwerp, na de zomer.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Oke sorry, ik doe m'n best

Ja het werkt wel gewoon, het is meer dat het er uit ziet alsof het niet klopt. Geeft niet, dan wacht ik het nieuwe ontwerp af, spannend!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

okee

david bohm

• 3074 messages
  • 3439 votes

Ik werk niet graag met een muis.

Als ik nu bijvoorbeeld een film zoek, resultaten heb gevonden en mijn cursor beweeg kan ik niet meer met Enter de keus maken maar moet met een muisklik.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Klopt is bekend. Tot het opgelost is kun je de tab knop gebruiken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.