• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.934 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Als ik een stem plaats springt de pagina gelijk naar een grotere afbeelding van de poster en mijn stem wordt hierdoor niet geregistreerd.

Ik werk overigens met Firefox.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4514 votes

Opgelost ja, maar zoals Jawaddedadde zegt, ze gaan wel buiten de lijntjes.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

opgelost, bedankt

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Shinobi wrote:

Als ik een stem plaats springt de pagina gelijk naar een grotere afbeelding van de poster en mijn stem wordt hierdoor niet geregistreerd.

Idem hier. Kan niet meer stemmen.

In dit venster (is in Firefox) het rode kruisje (wis bericht) trouwens lager geplaatst op de de regel dan meld misbruik/edit/quote.

zie voorbeeld:

(afbeelding)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Shinobi wrote:

ook opgelost

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Klopt, fijn!

stinissen (crew films & series)

• 23440 messages
  • 76926 votes

Na gebruik oude updates kan ik niet aanklikken.... Hebben meer crew leden dit????

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dk2008 wrote:

Als je onder je grafiek op een stem klikt, bijvoorbeeld 1.0 komt het overzicht van die stemmen. Als dat er veel zijn gaat het verder op pagina twee. Bij mij gaat het tot Roxanne en dan ging het eerst verder op pagina twee maar die is weg. Als je op de z klikt zie je wel 1.0 stemmen.

Anders kan je bij Stinissen kijken die heeft erg veel stemmen.

Ik heb Stinissen en nog 2 gevraagd. Maar het ligt niet bij mij. Eerst klik je op iemands stemmen, dan krijg je de grafiek te zien met daaronder de stemmen (numeriek/alfabetisch). Numeriek gaat niet goed, alfabetisch staan de stemmen er nog wel in.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt. Ik zie mijn eigen stemmen, maar bij categorieën waar ik veel stemmen heb, bijvoorbeeld 3.0* gaat het niet verder dan de letter "L" en is er geen tweede tabblad.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Als ik op je 3.0 stemmen klik, gaat het tot Love Liza. Waar is de rest?

Als ik op de z klik, zie ik daar ook nog met een stem 3.0

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zet op de lijst om hier binnenkort even naar te kijken, bedankt voor het melden

• 23440 messages
  • 76926 votes

Na gebruik oude updates kan ik niet aanklikken.... Hebben meer crew leden dit???? Films niet en de onderwerpen ook niet

• 23440 messages
  • 76926 votes

Ook niks in het forum maar wel de links die in het forum staan

• 23440 messages
  • 76926 votes

De gebruikers weer wel ..... Die kan ik wel aanklikken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dk2008 wrote:

Als ik op je 3.0 stemmen klik, gaat het tot Love Liza. Waar is de rest?

Als ik op de z klik, zie ik daar ook nog met een stem 3.0

dit zou nu goed moeten gaan?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

stinissen wrote:

Na gebruik oude updates kan ik niet aanklikken.... Hebben meer crew leden dit???? Films niet en de onderwerpen ook niet

Je kunt (voor nu) via de permalinks in de berichten naar de betreffende films / topics

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ja is weer goed, bedankt.

• 23440 messages
  • 76926 votes

Jordy wrote:

(quote)

Je kunt (voor nu) via de permalinks in de berichten naar de betreffende films / topics

pfffffff gelukkig maar

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Wanneer ik in de zoekbalk iets intyp en ik ga via de pijltjes naar het gewenste resultaat dan gebeurt er niets wanneer ik op enter duw. Ik moet dus via de muis duwen.

Ook het popup inlogscherm staat vrij gevoelig afgestemd heb ik de indruk (paar keer gehad dat het verdwijnt vooraleer ik op inloggen heb kunnen drukken, iets dat ik hiervoor niet had) plus de inlogbutton valt een tikkeltje buiten het kader:

(afbeelding)

En het smiley popup venster opent wanneer ik erover hover, het zou handiger zijn moest dat enkel tevoorschijn komen wanneer ik effectief op het icoon klik.

En nog een klein ding: de lichtbruine balk aan de linkerkant is een stuk breder dan aan de rechterkant waardoor ik de indruk heb dat de berichten niet in het midden staan. Of was dat altijd al zo? In ieder geval bedoel ik zoals hier:

http://i.imgur.com/n0kiov8.png

ArnoldusK

• 584 messages
  • 2057 votes

Nogmaals één oude tip én een nieuwe.

1: bij de persoonlijke filmlijsten (Nog te zien) ook een zoekfunctie inbouwen. Vaak weet je wel in welke film je 'zin' hebt en dan kun je iets gerichter zoeken.

2: Net als bij Spotify / Facebook; gepersonaliseerde filmtips. Wanneer je bij bepaalde films een score van 4 of hoger hebt gegeven worden ook andere films aangeraden. Dit hoeft niet zo dwingend als op bovenstaande sites, maar wel dat het een optie wordt om aan te vinken.

Lijkt me een mooie manier om bij allerlei moois uit te komen (naast het volgen van verschillende users hier).

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Wat Metalfist zegt, echter ik krijg het Smiley venster ook gelijk niet meer weg en als ik dan doortyp zie ik mn tekst niet meer, zeg maar.

• 23440 messages
  • 76926 votes

Jordy wrote:

(quote)

Verandert dat nog of blijft dat zo?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Voorlopig blijft dat even zo, tenzij het heel erg lastig is. Kijk maar even of het kan wennen. In principe zijn die oude updates een functionaliteit die niet meer ondersteund wordt, behalve als tool voor moderators.

Smiley venster kun je eventueel sluiten met escape knop. Zal later zorgen dat er een sluit knopje komt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Metalfist wrote:

Wanneer ik in de zoekbalk iets intyp en ik ga via de pijltjes naar het gewenste resultaat dan gebeurt er niets wanneer ik op enter duw. Ik moet dus via de muis duwen.

gaat op de lijst! tab werkt wel overigens

Ook het popup inlogscherm staat vrij gevoelig afgestemd heb ik de indruk (paar keer gehad dat het verdwijnt vooraleer ik op inloggen heb kunnen drukken, iets dat ik hiervoor niet had) plus de inlogbutton valt een tikkeltje buiten het kader:

(afbeelding)

zal ik ook even naar kijken

En het smiley popup venster opent wanneer ik erover hover, het zou handiger zijn moest dat enkel tevoorschijn komen wanneer ik effectief op het icoon klik.

mjah, kwestie van smaak en gewenning denk ik

En nog een klein ding: de lichtbruine balk aan de linkerkant is een stuk breder dan aan de rechterkant waardoor ik de indruk heb dat de berichten niet in het midden staan. Of was dat altijd al zo? In ieder geval bedoel ik zoals hier:

http://i.imgur.com/n0kiov8.png

de balk onder het menu liep altijd verder door naar beneden, dat ziet er nu inderdaad iets anders uit waardoor het witte vlak iets uit het midden staat

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nou ik geloof dat ik de meest dringende dingen wel gelijk heb kunnen fixen vandaag. Bedankt voor het beta testen

Zal de komende dagen/weken proberen de lijst met resterende bugs weer wat terug te dringen.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4514 votes

Ook een andere vermelding voor mensen die zich hebben uitgeschreven ogf zijn geband? Een meer politiek-correcte leus - 'niet meer actief'.

Maar even serieus: ik vind het niet echt fraai om te zien (en chique naar die personen toe) dat diegene die geen avatar heeft nu zo een plaatje krijgt met een grijs persoon. Dan liever geen plaatje, dan zo een anoniem ding die ook zij krijgen die daar niet voor kiezen.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Jordy wrote:

Nou ik geloof dat ik de meest dringende dingen wel gelijk heb kunnen fixen vandaag. Bedankt voor het beta testen

Zal de komende dagen/weken proberen de lijst met resterende bugs weer wat terug te dringen.

-Ik zit nu op de smartphone(android) en ik zit met een paar dingetjes. Waar is de zoekknop(vergrootglaasje) rechtsboven gebleven? Moet ik serieus gaan zoeken via het pop up menu en dan via het uitgebreide "zoeken" menu werken?

Veel te omslachtig, het is belangrijk dat je vanaf de homepagina direct naar een film kunt zoeken.

Edit: ik zie dat het vergrootglaasje nu verstopt zit achter de M van MovieMeter. De lay-out werkt dus niet optimaal. Heb het op twee browsers geprobeerd.

-Het pop up menu linksboven oogt heel chaotisch nu met al die tegels, er zit geen duidelijkheid in. Je kan het beter als lijst houden. Veel meer structuur en dat is iets waar MM om bekend staat

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

rep_robert wrote:

-Het pop up menu linksboven oogt heel chaotisch nu met al die tegels, er zit geen duidelijkheid in. Je kan het beter als lijst houden. Veel meer structuur en dat is iets waar MM om bekend staat

Ik vermoed dat dit vooral te maken heeft met het feit dat het hele menu nu in een flyout zit. Was ook mijn eerste reactie, maar door alles op een aparte rij te zetten krijg je een flyout die hoger is dan je scherm, da's ook alles behalve proper.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

rep_robert wrote:

Edit: ik zie dat het vergrootglaasje nu verstopt zit achter de M van MovieMeter. De lay-out werkt dus niet optimaal. Heb het op twee browsers geprobeerd.

Hmn balen, mijn Android testmobiel is een paar weken weg ter reparatie dus heb dat niet goed kunnen testen, hoopte dat dat wel goed ging. Zal even kijken of ik dit op een andere manier kan testen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

welke browser / androidversie / telefoon is dat? in mijn android emulator is het zoekvenstertje wel te zien, Android 4 met standaardbrowser.

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.