• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.109 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

IE 33%

Mijn hart breekt

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Jordy wrote:

7 procent van de bezoekers gebruikt IE7 of lager. Een jaar geleden was dit 15% dus het gaat gelukkig snel omlaag.

Ligt ver boven het gemiddelde, al helemaal als je nagaat dat bepaalde delen van deze site waarschijnlijk helemaal niet meer zo goed werken in IE7.

't Is jammer dat niet iedereen kan doorupgraden tot IE10, maar IE8 is toch zeker al een hele verbetering. Globale IE dominantie vind ik dan niet zo verwonderlijk, 18% Safari wel.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Metalfist wrote:

IE 33%

Mijn hart breekt

Toen ik 11 jaar geleden begon met werken ging dit meer richting de 90%, dus ben al heel erg blij met hoe het tegenwoordig is. Vooral aangezien ik IE10 eigenlijk wel prima vind.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Onderhond wrote:

18% Safari wel.

Dat zal het totale gebruik van Safari zijn, denk ik. De (Nederlandse) statistieken van de Safari's van mei zijn 2,1% S5 & S5.1, 4,0% S6 en 8,9% iOS, samen goed voor 15%. De 18% van MM wijkt daar niet zo veel van af, waarschijnlijk veel iPhonegebruikers?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Juist ja, iOS zit mee in die Safari stats.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

We hebben in het verleden wel eens gehad over het stemmen wat voor sommige te moeilijk is en die stemmen dan ook maar niet (of gedeeltelijk). Een optie waarin je kunt aangeven dat je de film hebt gezien was dan een alternatieve mogelijkheid. Ik heb zelf gezegd dat het voor mij niet hoefde (maar ja, wie ben ik). Wel heb ik nu al drie keer een reactie op mijn manier van stemmen gekregen/gelezen (en er zullen wel meer zijn).

Mijn manier van stemmen is echter deze (alleen dat resulteert wel in een laag gemiddelde)(er zijn er wel meer met een lager gemiddelde, maar dat gaat het nu even niet om):

Ik hou naast de filmencyclopedie die helaas maar tot ongeveer 1990 gaat hier alle films bij die ik gezien heb. Alleen films met hoge herkijkwaarde en die ik in bezit heb/hou geef ik hoge stemmen, de rest hou ik laag

Maar nu was mijn vraag is het erg veel werk om die optie in te bouwen, want dan hoeft het niet.....

Misschien dat andere mensen daar eerst ook nog even op kunnen reageren, of ze die mogelijkheid op prijs stellen of niet.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Je kan een map aanmaken in 'mijn films' waar je ze inzet. Of bedoel je dat niet?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat lijkt mij ook. Stemmen zijn bedoeld voor beoordelingen.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Jordy wrote:

(quote)

Toen ik 11 jaar geleden begon met werken ging dit meer richting de 90%, dus ben al heel erg blij met hoe het tegenwoordig is. Vooral aangezien ik IE10 eigenlijk wel prima vind.

Dat is dan inderdaad een aangename evolutie. Ik spreek voornamelijk uit ervaring toen ik voor school een aantal websites moest bouwen (pre IE10) en dat was echt soms een hel.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

jarno1975 wrote:

Je kan een map aanmaken in 'mijn films' waar je ze inzet. Of bedoel je dat niet?

Niet helemaall.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Jordy wrote:

Dat lijkt mij ook. Stemmen zijn bedoeld voor beoordelingen.

Ja dat weet ik wel, maar zoals je ik heel veel films weer opnieuw heb me bekeken en die zijn niet meer zo als je dacht dat ze waren, ga ik ook geen hoge stemmen uitdelen. Maar goed, zal wel even een andere oplossing zoeken

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

(afbeelding)

De topics lopen door elkaar heen in de Filmgames sectie..

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Jordy wrote:

Dat heb ik vaker gehoord, ga ik even naar kijken

Is nog steeds niet opgelost bij mij. Nu verschijnt de smiley halverwege de gechreven tekst, óf alsnog voor de tekst...

Op Chome heb ik nog niet geprobeerd.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja dat gaat inderdaad niet goed in Internet Explorer, ga ik binnenkort even naar kijken

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Omg.. Jordy.. leuk dat je de oude updates zowaar ook eens hebt aangepakt, maar dat je de films nu niet meer kunt openen vanuit die updates is wel heeel, heel, heel erg jammer!

Why?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Volgens mij was het jaren geleden al de bedoeling op de oude updates overboord te gooien. Het verbaast me dat het überhaupt nog bestaat.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

kos wrote:

Omg.. Jordy.. leuk dat je de oude updates zowaar ook eens hebt aangepakt, maar dat je de films nu niet meer kunt openen vanuit die updates is wel heeel, heel, heel erg jammer!

Why?

Leek me overbodig nu er permalinks in de berichten staan?

Oude updates blijven bestaan als moderator tool, en voor een paar oudgedienden die denken niet zonder te kunnen

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Hm.. kan die permalink ook automatisch openen in een nieuw tabje? . Dan is t opgelost.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

"open in new tab" zit in elke browser ingebakken. Degelijk muisje aanschaffen en je hoeft het niet eens via een extra menutje te doen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zal op de lijst zetten om te zorgen dat deze permalinkjes ook "luisteren" naar de profielinstelling voor het openen van updates in nieuwe vensters

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

. dank.

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

De site lijkt ook een stuk vlotter te lopen in Firefox nu. Niet dat het eerder perse traag ging, maar ik flits er nu doorheen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

gaat het invoegen van smileys, spoilers en cursieve teksten nu goed in Internet Explorer?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Bij mij het gaat het verwijderen van mijn updates niet helemaal goed. Eerst kon ik het vakje met het rode kruisje aanklikken om een film/topic te verwijderen en ging het meteen weg, nu moet ik eerst met pijltje bovenaan en als ik dan terug ga is het wel weg......(Ik zie op het vakje ook geen handje, hier bijvoorbeeld wel)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

gaat op de lijst

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Is het niet handig om een back-knop (vorige pagina) te introduceren voor de mobiele site?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Koop je toch een toestel met een hardware back knop.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Die lelijke Iphone gebruikers moet je hier niet in gaan voorzien hoor De site zou er inderdaad lelijker van worden.

Overigens heeft Android in veel toestellen ook geen hardware knoppen meer, maar zitten die al verwerkt in het scherm.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Same difference.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Waarom staat bij de preview van een filmpagina (wat bijvoorbeeld verschijnt als je in het zoekvak een titel invult zonder op enter te drukken) niet het productieland vermeld? Ik zou het waarderen als die informatie er wel bij zou staan. Bij films met een groot aantal productielanden kan je dan net als bij veel films met veel regisseurs de afkorting 'e.a.' gebruiken. Bij Cloud atlas bijvoorbeeld zou er dan "Verenigde Staten, Duitsland, e.a." staan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.