• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.301 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Er staat volgens mij in de standaard tekst als je een film hebt toegevoegd dat je PM krijgt van de crew na het beoordelen. Dat klopt ook niet meer, of is dat standaardriedeltje inmiddels aangepast?

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Je krijgt een notificatie, geen PM (tenzij er commentaar bijstaat).

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Daarom, in het berichtje na het toevoegen staat dat je een bericht krijgt en dat klopt dus niet (meer).

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Ah okee, dat zal Jordy dan nog even moeten aanpassen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ik vind het sowieso een idioot woord: 'notificatie'. Het betekent "Het ter kennis brengen door een andere persoon dan een ministerieel ambtenaar van een akte aan een belanghebbende volgens de wettelijke vormvereisten." Of is het in Vlaanderen gangbaar?

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Is het niet gewoon een anglicisme van notification, wat eigenlijk iets als kennisgeving betekent?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Erg gangbaar in de webdev wereld in ieder geval. Hoor het dagelijks voorbijkomen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik dacht dat notificaties de gangbare vertaling was, maar ik zie in ieder geval nu dat bv. Facebook het over "meldingen" heeft. Wellicht dat ik dat dan nog eens aanpas

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Daarom, in het berichtje na het toevoegen staat dat je een bericht krijgt en dat klopt dus niet (meer).

Volgens mij staat er dat je een privebericht krijgt bij afkeuren? Dat blijft feitelijk zo omdat er altijd een reden gemeld zal worden via een PM

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Je hebt gelijk het staat er goed, je krijgt alleen bericht bij afkeuren.

Ik kon het net pas weer checken

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Hier klopt iets niet: Het is niet deze Tabu Tabu, a Story of the South Seas (1931) die nu draait in de bios, maar deze: Tabu (2012)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dankjewel voor de tip. Ik heb de fout hersteld!

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik ben de afgelopen tijd bezig geweest met een aantal documentaires die op televisie worden uitgezonden toe te voegen. Het probleem is echter dat tegen de tijd dat die geaccepteerd zijn, de documentaire vaak al gepasseerd is. Zou er geen urgentieknop oid kunnen worden toegevoegd bij het insturen van een film? Deze zou dan natuurlijk enkel gebruikt mogen worden als de film/docu binnen de x aantal dagen wordt uitgezonden.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja dat zou wel handig zijn.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zal het op de lijst zetten, goed idee

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Voor festivals zoals IFFR en retrospectieven met eenmalige vertoningen lijkt me dat ook een goed plan.

AshKetchum

• 8 messages
  • 0 votes

Ik heb een vraag ik heb heel vaak geprobeerd om een profielfoto toe te voegen dan doe ik em op 54px en het is jpg maar als ik op opslaan klik staat er *geen bestand gekozen* dus weet niet waar het aan ligt

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Misschien een domme vraag (dacht er daarnet niet aan), maar heb je daadwerkelijk het bestand gekozen?

AshKetchum

• 8 messages
  • 0 votes

Ehm hoe bedoel je eigenlijk haha?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Tango & Cash en Boot Camp staan 2x in de tv overzicht.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dankjewel voor de tip! Ik heb de dubbele verwijderd.

stinissen (crew films & series)

• 23439 messages
  • 76925 votes

Ik was net bezig met de update de tijden willen nog wel eens veranderen bij Cinema.nl daarna ga ik de boel controleren maar jullie waren me net voor.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Ik heb blijkbaar problemen met de link tussen Moviemeter en Twitter, maar kan nergens zien waar het probleem zou kunnen liggen...

• 31148 messages
  • 5448 votes

Iemand die met het zelfde probleem zit?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Wat is je probleem dan precies?

• 31148 messages
  • 5448 votes

Als ik een stem plaats bij een film, komt die stem normaal gezien op Twitter terecht. Sinds enkele dagen is dat niet meer het geval. Tot voor kort ging dat probleemloos.

Alle instellingen op zowel Moviemeter als Twitter lijken in orde.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zie dat Twitter aanpassingen heeft gedaan in de koppeling, een paar dagen geleden, dat zal de reden wel zijn. Zal binnenkort even uitzoeken wat ik moet veranderen om het weer werkend te krijgen.

• 31148 messages
  • 5448 votes

Ok, bedankt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De film The Hell Patrol (2009) is alsnog verwijderd, omdat het een korte film blijkt te zijn.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Waarom staat FRS nog steeds als aanbieder gelinkt via films op MoMe? Die zijn toch failliet? Ik kwam het hier zonet tegen: Futurama: Into the Wild Green Yonder (2009).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.