• 178.087 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.459 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De Free Record Shop webshop wordt gerund door ECI, dit staat buiten het faillisement:

N.a.v. de berichtgeving in de media over Free Record Shop Nederland:

ECI Holding is eigenaar van de Free Record Shop webshop en staat buiten het faillissement. Alle online bestellingen worden gewoon uitgeleverd. Helaas kan er momenteel geen gebruik gemaakt worden van de FRS cadeaucard.

Ik had er vrijdag iets besteld, dat had ik netjes zaterdag binnen.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Ah, zo. Gaat die naam nog veranderd worden dan, of blijft dat zo?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat zou ik niet weten. ECI beheert de FRS webshop al langer dan een jaar.

Voorlopig blijft het wel zo denk ik. FRS zal nog wel een doorstart krijgen, dus het 'merk' blijft bestaan.

Ik denk dat ze meer omzet genereren met meerdere websites, dan met een website. Cosmox is ook van ECI.

'Free Record Shop online springlevend' | NUzakelijk

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Handig om te weten, thanks!

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

kappeuter wrote:

De Free Record Shop webshop wordt gerund door ECI, dit staat buiten het faillisement:

Ik had er vrijdag iets besteld, dat had ik netjes zaterdag binnen.

N.a.v. de berichtgeving in de media over Free Record Shop Nederland:

ECI Holding is eigenaar van de Free Record Shop webshop en staat buiten het faillissement. Alle online bestellingen worden gewoon uitgeleverd. Helaas kan er momenteel geen gebruik gemaakt worden van de FRS cadeaucard.

Ik moet er wél bij zeggen dat je dus niet meer via de winkel moet bestellen, en vervolgens je bestelling laten bezorgen IN DE WINKEL want dat heb ik laatst ook gedaan, en die bestellingen worden dus niet meer uitgeleverd aan de winkels.

Dus als je wilt bestellen, moet je het via internet doen, en je spullen THUIS laten bezorgen, en niet in de winkel laten bezorgen.

Dat is wel belangrijk om te weten. Ik moest laatst weken wachten op twee dvd's, en die zijn uiteindelijk niet meer in de winkel aangekomen, want dat valt weer wél onder FRS en dus werden die items niet meer geleverd aan de winkel....

Uiteindelijk heb ik die bestelling afgezegd (dat werd me ook aangeraden door de medewerkers, en ik was zeker niet de enige), en opnieuw bestelt via internet en thuis laten bezorgen, en dat ging prima !!

Dus: thuis via internet bestellen, en op je thuisadres laten bezorgen, en niet in de winkel!!!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat is een nuttige tip. Dankjewel!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Meneer Bungel wrote:

Waarom staat FRS nog steeds als aanbieder gelinkt via films op MoMe? Die zijn toch failliet? Ik kwam het hier zonet tegen: Futurama: Into the Wild Green Yonder (2009).

Is die grote notificatiebalk/banner op de FRS website je niet opgevallen? Valt niet te missen toch?

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Nee, ik zag alleen FRS op MoMe staan, ik heb niet doorgeklikt.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Om even terug te keren op de Pokémon berichten van 2 juni. Blijkbaar houdt IMDB er voor een aantal films zowel een Amerikaanse versie als een Japanse versie op na. Van de eerste film staan beide versies op de site:

Gekijô-ban Poketto Monsutâ - Myûtsû no Gyakushû (1998)

Pokémon: The First Movie (1999)

Dit valt nog ergens te begrijpen want naar het schijnt zouden beide films serieus van elkaar verschillen. Het is wat onduidelijk maar het gaat hier wel degelijk om dezelfde film. Dit staat onder andere op de wikipedia pagina van de film.

It was released in Japan on July 18, 1998. The English-language adaptation, produced by 4Kids Entertainment and distributed by Warner Bros. Pictures (under its Kids' WB banner), was released in North America on November 12, 1999.

Maar waar trek je dan eigenlijk juist de lijn? Volgens mij zijn er maar 2 oplossingen: ofwel verwijder je één van beide versies (ik zou dan de Japanse versie verwijderen want die heeft minder stemmen) ofwel worden de alternatieve Japanse versies van de andere films ook toegevoegd. Deze zijn:

Gekijô-ban poketto monsutâ: Kesshô-tô no teiô (2000) - imdb.com

die staat gelijk aan: Pokémon 3: The Movie (2001)

Poketto monsutâ: Serebî - Toki wo koeta deai (2001) - imdb.com

die staat gelijk aan: Pokémon 4Ever (2002)

Gekijô-ban poketto monsutaa: Mizu no Miyako no Mamori Gami Ratiasu to Ratiosu (2002) - imdb.com

die staat gelijk aan: Pokémon Heroes (2003)

Gekijô-ban poketto monsutâ: Adobansu jenerêshon pokemon renjâ to umi no ôji manafi (2006) - imdb.com

die staat gelijk aan: Pokémon Ranger and the Temple of the Sea (2006)

Gekijô ban poketto monsutâ: Daiamondo pâru - Diaruga vs Parukia vs Dâkurai (2007) - imdb.com

die staat gelijk aan: Pokémon: The Rise of Darkrai (2008)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dankjewel voor het uitzoeken!

We zullen dit even overleggen binnen de toevoegingencrew en hier een beslissing over nemen.

ibendb

• 5037 messages
  • 3216 votes

Net wilde ik m'n avatar veranderen. Nu krijg ik niet meer het gebruikelijke venster waar ik m'n avatar moet bijsnijden, maar ga ik direct naar mijn profiel en staat de hele afbeelding in de linkerbovenhoek (zoals je kan zien). Dit heb ik zowel op de mobiele site als met Safari. Is het een foutje, doe ik iets verkeerd?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Misschien is het er al, maar is er ook een optie dat je precies kan zien hoeveel titels je in een jaar hebt gezien? Of moet je dan altijd je hele filmlog gaan doorspitten?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ibendb wrote:

Net wilde ik m'n avatar veranderen. Nu krijg ik niet meer het gebruikelijke venster waar ik m'n avatar moet bijsnijden, maar ga ik direct naar mijn profiel en staat de hele afbeelding in de linkerbovenhoek (zoals je kan zien). Dit heb ik zowel op de mobiele site als met Safari. Is het een foutje, doe ik iets verkeerd?

Als de afbeelding precies vierkant is, wordt die stap inderdaad overgeslagen.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Mescaline wrote:

Misschien is het er al, maar is er ook een optie dat je precies kan zien hoeveel titels je in een jaar hebt gezien?

Staat het hier? De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst

Wat is eigenlijk het nut?. (Je wilt meer/minder films het volgend jaar kijken )

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Wil inderdaad mijn filmgedrag per jaar bij kunnen houden, maar heb al een andere site er voor.

Decec

• 6743 messages
  • 8585 votes

Miss Pettigrew Lives for a Day (2008)

staat twee keer op voor tv

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Aangepast, bedankt!

mar007

• 1151 messages
  • 949 votes

Ik heb een vraag weet niet waar ik dit kan plaatsen dus probeer ik

het in dit topic.

Het valt mij geregeld op dat er stemmen worden uitgebracht terwijl de film

nog moet uitkomen in de bioscoop,nu bv al 7 stemmen bij hummingbird.

Hoe moet ik dat zien?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Festivals of mensen die de film al gedownload hebben ... in dit geval waarschijnlijk het laatste.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Wat ook nog zou kunnen, (sneak) preview, recensenten, of in ander land gezien. Kennelijk is deze film in wat oost-blok landen al te zien.

mar007

• 1151 messages
  • 949 votes

ah op die manier(en).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik ben de afgelopen weken bezig geweest met grote veranderingen aan de site, waar jullie als het goed is niet veel van merken. Je ziet hooguit een kleine grafische aanpassing hier en daar, maar onder water heb ik een heleboel opgeschoond, weggegooid, opnieuw gestructureerd. Allemaal zodat de site in de toekomst beter te onderhouden is.

Aangezien er dus veel veranderd is, zal er ongetwijfeld hier of daar een foutje in de site geslopen zijn. Als je ergens iets vreemds ziet, op de desktop of mobiele versie, hoor ik het graag.

Naast dit onderhoud heb ik ook de volgende bugs opgelost / aanpassingen gedaan:

- soms foute link in notificatie bij nieuw privebericht

- de term "notificatie" is overal vervangenen door de term "melding

- als je op je telefoon naar de desktop versie gaat, kun je via het menu ook weer terug naar de mobiele versie

- mobiel: er is nu ook een knop / popupje voor het plaatsen van smilies

- zoeken zou weer moeten werken via windows phone 8

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Heb je bovenin het een en ander in lay-out veranderd jordy? Die berichtenwolkjes lijken ronder, en "ingelogd als mjk87" ziet er ook anders uit dan normaal.

Edit, ja dus

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Smiley venster is ook veranderd, alles oogt soepeler nu. Layout van de discussies/forum oogt ook iets anders.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

rep_robert wrote:

Smiley venster is ook veranderd, alles oogt soepeler nu

Moet je smileys weer leren zoeken

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

voor de mensen die geinteresseerd zijn in de techniek

Waar eerst alle achtergronden, rondje hoekjes, schaduw etc met achtergrondplaatjes gedaan werden (trager, onrustiger in de schermopbouw) worden er nu met css3 technieken gezorgd dat de site er uit ziet zoals hij er uit moet zien. Zolang er nog geen nieuw design is, in ieder geval. Dit zou moeten zorgen voor sneller laden, rustiger opbouw van de pagina, etc.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Strak hoor Jordy, ziet er mooi uit

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik was net bezig een aantal stemmen van 1 naar 2 over te zetten, zodat de rij films op 1 pagina blijft, maar nou ben ik pagina 2 (r t/m z) opeens kwijt. Op alfabet staan ze er nog wel in.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

wat bedoel je precies, welke pagina bekijk je?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Jordy: ik kijk wss scheel maar waar staat het linkje terug naar de mobile versie?

Edit: http://www.moviemeter.nl/images/jquery-ui/ui-bg_flat_75_ffffff_40x100.png geeft een 404 not found.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.