- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De Free Record Shop webshop wordt gerund door ECI, dit staat buiten het faillisement:
ECI Holding is eigenaar van de Free Record Shop webshop en staat buiten het faillissement. Alle online bestellingen worden gewoon uitgeleverd. Helaas kan er momenteel geen gebruik gemaakt worden van de FRS cadeaucard.
Ik had er vrijdag iets besteld, dat had ik netjes zaterdag binnen.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ah, zo. Gaat die naam nog veranderd worden dan, of blijft dat zo?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat zou ik niet weten. ECI beheert de FRS webshop al langer dan een jaar.
Voorlopig blijft het wel zo denk ik. FRS zal nog wel een doorstart krijgen, dus het 'merk' blijft bestaan.
Ik denk dat ze meer omzet genereren met meerdere websites, dan met een website. Cosmox is ook van ECI.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
De Free Record Shop webshop wordt gerund door ECI, dit staat buiten het faillisement:
Ik had er vrijdag iets besteld, dat had ik netjes zaterdag binnen.
ECI Holding is eigenaar van de Free Record Shop webshop en staat buiten het faillissement. Alle online bestellingen worden gewoon uitgeleverd. Helaas kan er momenteel geen gebruik gemaakt worden van de FRS cadeaucard.
Ik moet er wél bij zeggen dat je dus niet meer via de winkel moet bestellen, en vervolgens je bestelling laten bezorgen IN DE WINKEL want dat heb ik laatst ook gedaan, en die bestellingen worden dus niet meer uitgeleverd aan de winkels.
Dus als je wilt bestellen, moet je het via internet doen, en je spullen THUIS laten bezorgen, en niet in de winkel laten bezorgen.
Dat is wel belangrijk om te weten. Ik moest laatst weken wachten op twee dvd's, en die zijn uiteindelijk niet meer in de winkel aangekomen, want dat valt weer wél onder FRS en dus werden die items niet meer geleverd aan de winkel....
Uiteindelijk heb ik die bestelling afgezegd (dat werd me ook aangeraden door de medewerkers, en ik was zeker niet de enige), en opnieuw bestelt via internet en thuis laten bezorgen, en dat ging prima !!
Dus: thuis via internet bestellen, en op je thuisadres laten bezorgen, en niet in de winkel!!!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat is een nuttige tip. Dankjewel!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Waarom staat FRS nog steeds als aanbieder gelinkt via films op MoMe? Die zijn toch failliet? Ik kwam het hier zonet tegen: Futurama: Into the Wild Green Yonder (2009).
Is die grote notificatiebalk/banner op de FRS website je niet opgevallen? Valt niet te missen toch? 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Nee, ik zag alleen FRS op MoMe staan, ik heb niet doorgeklikt.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Om even terug te keren op de Pokémon berichten van 2 juni. Blijkbaar houdt IMDB er voor een aantal films zowel een Amerikaanse versie als een Japanse versie op na. Van de eerste film staan beide versies op de site:
Gekijô-ban Poketto Monsutâ - Myûtsû no Gyakushû (1998)
Pokémon: The First Movie (1999)
Dit valt nog ergens te begrijpen want naar het schijnt zouden beide films serieus van elkaar verschillen. Het is wat onduidelijk maar het gaat hier wel degelijk om dezelfde film. Dit staat onder andere op de wikipedia pagina van de film.
Maar waar trek je dan eigenlijk juist de lijn? Volgens mij zijn er maar 2 oplossingen: ofwel verwijder je één van beide versies (ik zou dan de Japanse versie verwijderen want die heeft minder stemmen) ofwel worden de alternatieve Japanse versies van de andere films ook toegevoegd. Deze zijn:
Gekijô-ban poketto monsutâ: Kesshô-tô no teiô (2000) - imdb.com
die staat gelijk aan: Pokémon 3: The Movie (2001)
Poketto monsutâ: Serebî - Toki wo koeta deai (2001) - imdb.com
die staat gelijk aan: Pokémon 4Ever (2002)
Gekijô-ban poketto monsutaa: Mizu no Miyako no Mamori Gami Ratiasu to Ratiosu (2002) - imdb.com
die staat gelijk aan: Pokémon Heroes (2003)
Gekijô-ban poketto monsutâ: Adobansu jenerêshon pokemon renjâ to umi no ôji manafi (2006) - imdb.com
die staat gelijk aan: Pokémon Ranger and the Temple of the Sea (2006)
Gekijô ban poketto monsutâ: Daiamondo pâru - Diaruga vs Parukia vs Dâkurai (2007) - imdb.com
die staat gelijk aan: Pokémon: The Rise of Darkrai (2008)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dankjewel voor het uitzoeken!
We zullen dit even overleggen binnen de toevoegingencrew en hier een beslissing over nemen.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3216 votes
Net wilde ik m'n avatar veranderen. Nu krijg ik niet meer het gebruikelijke venster waar ik m'n avatar moet bijsnijden, maar ga ik direct naar mijn profiel en staat de hele afbeelding in de linkerbovenhoek (zoals je kan zien). Dit heb ik zowel op de mobiele site als met Safari. Is het een foutje, doe ik iets verkeerd?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Misschien is het er al, maar is er ook een optie dat je precies kan zien hoeveel titels je in een jaar hebt gezien? Of moet je dan altijd je hele filmlog gaan doorspitten?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Net wilde ik m'n avatar veranderen. Nu krijg ik niet meer het gebruikelijke venster waar ik m'n avatar moet bijsnijden, maar ga ik direct naar mijn profiel en staat de hele afbeelding in de linkerbovenhoek (zoals je kan zien). Dit heb ik zowel op de mobiele site als met Safari. Is het een foutje, doe ik iets verkeerd?
Als de afbeelding precies vierkant is, wordt die stap inderdaad overgeslagen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Misschien is het er al, maar is er ook een optie dat je precies kan zien hoeveel titels je in een jaar hebt gezien?
Staat het hier? De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst
Wat is eigenlijk het nut?. (Je wilt meer/minder films het volgend jaar kijken
)
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Wil inderdaad mijn filmgedrag per jaar bij kunnen houden, maar heb al een andere site er voor. 
Decec
-
- 6743 messages
- 8585 votes
Miss Pettigrew Lives for a Day (2008)
staat twee keer op voor tv
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
Ik heb een vraag weet niet waar ik dit kan plaatsen dus probeer ik
het in dit topic.
Het valt mij geregeld op dat er stemmen worden uitgebracht terwijl de film
nog moet uitkomen in de bioscoop,nu bv al 7 stemmen bij hummingbird.
Hoe moet ik dat zien?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Festivals of mensen die de film al gedownload hebben ... in dit geval waarschijnlijk het laatste.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Wat ook nog zou kunnen, (sneak) preview, recensenten, of in ander land gezien. Kennelijk is deze film in wat oost-blok landen al te zien.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik ben de afgelopen weken bezig geweest met grote veranderingen aan de site, waar jullie als het goed is niet veel van merken. Je ziet hooguit een kleine grafische aanpassing hier en daar, maar onder water heb ik een heleboel opgeschoond, weggegooid, opnieuw gestructureerd. Allemaal zodat de site in de toekomst beter te onderhouden is.
Aangezien er dus veel veranderd is, zal er ongetwijfeld hier of daar een foutje in de site geslopen zijn. Als je ergens iets vreemds ziet, op de desktop of mobiele versie, hoor ik het graag.
Naast dit onderhoud heb ik ook de volgende bugs opgelost / aanpassingen gedaan:
- soms foute link in notificatie bij nieuw privebericht
- de term "notificatie" is overal vervangenen door de term "melding
- als je op je telefoon naar de desktop versie gaat, kun je via het menu ook weer terug naar de mobiele versie
- mobiel: er is nu ook een knop / popupje voor het plaatsen van smilies
- zoeken zou weer moeten werken via windows phone 8
mjk87 (moderator films)
-
- 14515 messages
- 4513 votes
Heb je bovenin het een en ander in lay-out veranderd jordy? Die berichtenwolkjes lijken ronder, en "ingelogd als mjk87" ziet er ook anders uit dan normaal.
Edit, ja dus 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Smiley venster is ook veranderd, alles oogt soepeler nu. Layout van de discussies/forum oogt ook iets anders.
mjk87 (moderator films)
-
- 14515 messages
- 4513 votes
Smiley venster is ook veranderd, alles oogt soepeler nu
Moet je smileys weer leren zoeken 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
voor de mensen die geinteresseerd zijn in de techniek
Waar eerst alle achtergronden, rondje hoekjes, schaduw etc met achtergrondplaatjes gedaan werden (trager, onrustiger in de schermopbouw) worden er nu met css3 technieken gezorgd dat de site er uit ziet zoals hij er uit moet zien. Zolang er nog geen nieuw design is, in ieder geval. Dit zou moeten zorgen voor sneller laden, rustiger opbouw van de pagina, etc.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik was net bezig een aantal stemmen van 1 naar 2 over te zetten, zodat de rij films op 1 pagina blijft, maar nou ben ik pagina 2 (r t/m z) opeens kwijt. Op alfabet staan ze er nog wel in.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
wat bedoel je precies, welke pagina bekijk je?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Jordy: ik kijk wss scheel maar waar staat het linkje terug naar de mobile versie? 
Edit: http://www.moviemeter.nl/images/jquery-ui/ui-bg_flat_75_ffffff_40x100.png geeft een 404 not found.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.