• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.182 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Misschien leuk om films naast de bekende toplijst notering ook een vermelding te geven op welke plek ze zijn beland in de MovieMeter top 100 die elke december samengesteld wordt? Misschien geeft dat wel extra promotie voor de lijsten?

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Is bij meer mensen de site erg traag? Al de hele avond.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Op de mobiel gaat ie iig wel vloeiend

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

jarno1975 wrote:

Is bij meer mensen de site erg traag? Al de hele avond.

Hier niet, maar ik zit er vanavond weinig op. Momenteel ieder geval geen last.

Is je 386-er niet eens toe aan vervanging?

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

@A&L: Eigenlijk wel, maar ook voor mij is het crisis

Het lijkt nu overigens weer goed te gaan.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Zoals ieder jaar is er weer (veel) discussie over of films uit 2011 nou wel in deze 2012-toplijst moeten of niet. Zelf maakt het me weinig uit wat mensen doen, maar is het misschien een idee om bij de zoekmachine een extra filter in te voeren: bioscooprelease? Zo kan ik alle films filteren die in Nederland(!) in 2012 in de biscoop zijn gekomen.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Die link staat toch bij Top 10 2012: Bioscoopoverzicht - MovieMeter.nl

Of bedoel je wat anders?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Is het misschien een idee om films die in de rejectionlijst staan die zeker niet toevoegbaar zijn gelijk te verwijderen. Dat om de overzicht te bewaren want nu staan er veel die echt niet toevoegbaar zijn in de lijst.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Dat wordt eens in de zoveel tijd gedaan door de crew, maar het is erg veel werk.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Baggerman wrote:

Dat wordt eens in de zoveel tijd gedaan door de crew, maar het is erg veel werk.

Ik wil best eens mee helpen, ik kijk ook wel eens de lijst na.

Misschien dat meer film toevoegers waaronder ik dat willen mee doen of al doen.

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Is er een mogelijkheid om de toplijsten van vorige jaren terug te zien? Of worden die alleen in Januari beschikbaar gesteld? Is toch redelijk jammer/zonde of niet, dat daar niks meer mee wordt gedaan? Zou handig voor mij zijn om te zien welke goede films van 2011 ik heb gemist.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Je kan nog altijd wel een toplijst op basis van stemgemiddelde zien:

Pagina niet gevonden - MovieMeter.nl

etc.

Maar ik denk dat je bedoelt die op basis van welke men ingestuurd heeft aan het einde van het jaar?

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

DonOswaldo wrote:

Je kan nog altijd wel een toplijst op basis van stemgemiddelde zien:

etc.

Maar ik denk dat je bedoelt die op basis van welke men ingestuurd heeft aan het einde van het jaar?

Ja, die bedoel ik inderdaad. Maar ik denk dat kappeuter me al uit de nood geholpen heeft.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

De volgende films zijn in tijd veranderd op BBC2 vanwege voetbal. Heb het via PM al aan Stinissen door gegeven. Maar zet het hier zodat iedereen het weet, want op internet is het niet gewijzigd.

Follow the Fleet komt nu om 13.55

Shall we Dance om 15.45

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Jawaddedadde wrote:

Die link staat toch bij Top 10 2012: Bioscoopoverzicht - MovieMeter.nl

Of bedoel je wat anders?

Dat is het totale bioscoopoverzicht. Ik wil alleen de films hebben waar ík op gestemd heb. Met genereer stemtabel zou ik dan iedere maand af moeten gaan.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Toch opvallend:

The Departed (winnaar in 2006) kwam in 150 lijstjes voor, terwijl Drive (winnaar 2011) in 335 lijstjes voorkwam!

De site is meer dan verdubbeld op die 5 jaar.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Statisticus van beroep.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Even een vraagje; als ik bij een willekeurige film de "buy" link aanklik, krijg ik geregeld een pagina die verlopen is. Soms moet ik een paar keer F5'en voordat de pagina laadt. Hebben meer mensen hier last van?

Nog iets: ik zag ook nu weer in het bioscoopoverzicht bij "The Hobbit", dat Vlissingen er niet instaat. Dat was me al meer opgevallen. Toch draait ie daar wel degelijk. Hoe komt dit?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

narva77 wrote:

Even een vraagje; als ik bij een willekeurige film de "buy" link aanklik, krijg ik geregeld een pagina die verlopen is. Soms moet ik een paar keer F5'en voordat de pagina laadt. Hebben meer mensen hier last van?

Soms is een bepaalde dvd inmiddels uitverkocht, dus staat 'ie niet meer in het overzicht, maar verder zou ik het niet weten.

Heb je voorbeelden van de films waarbij het je opviel?

Nog iets: ik zag ook nu weer in het bioscoopoverzicht bij "The Hobbit", dat Vlissingen er niet instaat. Dat was me al meer opgevallen. Toch draait ie daar wel degelijk. Hoe komt dit?

Deze bioscoop (/bioscopen?) is (/zijn) waarschijnlijk niet aangesloten bij Belbios.

MovieMeter toont alleen de bioscoopagenda van bioscopen die aangesloten zijn bij Belbios, het landelijke reserveringssysteem.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Ik kan op het moment geen film toevoegen? Steeds springt het invulformulier (na lange laadtijd) terug naar de pagina 'home'. Erg irritant. Hier heb ik overigens al veel vaker last van. Anderen ook?

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

kappeuter wrote:

Soms is een bepaalde dvd inmiddels uitverkocht, dus staat 'ie niet meer in het overzicht, maar verder zou ik het niet weten.

Heb je voorbeelden van de films waarbij het je opviel?

Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel echt dat mijn PC aangeeft dat de pagina "verlopen" is, alsof ie vastloopt...

Zoals hier beschreven:

http://support.microsoft.co...

Voorbeelden heb ik even niet, maar het zijn er teveel om hier op te noemen. Misschien ligt het aan mijn browser....?

Deze bioscoop (/bioscopen?) is (/zijn) waarschijnlijk niet aangesloten bij Belbios.

MovieMeter toont alleen de bioscoopagenda van bioscopen die aangesloten zijn bij Belbios, het landelijke reserveringssysteem.

CineCity in Vlissingen is volgens mij gewoon aangesloten bij Belbios hoor...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

narva77 wrote:

Misschien ligt het aan mijn browser....?

Zou kunnen. Welke browser heb je? Heb je de nieuwste versie ervan?

Hier kun je controleren of je plugins up-to-date zijn: link

narva77 wrote:

CineCity in Vlissingen is volgens mij gewoon aangesloten bij Belbios hoor...

Ik denk het toch niet, want ik vind geen bioscopen in Vlissingen op Belbios.nl.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

narva77 wrote:

Als het langer dan een week geleden is dat de resultaten zijn opgehaald bij Beslist.nl, gebeurt dit opnieuw en moet je hier even op wachten. Zal er eens over nadenken hoe dit beter kan

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

kappeuter wrote:

Ik denk het toch niet, want ik vind geen bioscopen in Vlissingen op Belbios.nl.

Je hebt gelijk, zo te zien hebben zij hun eigen Belbios-systeem, zowel voor Vlissingen als voor Terneuzen. Vreemd...

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Jordy wrote:

(quote)

Als het langer dan een week geleden is dat de resultaten zijn opgehaald bij Beslist.nl, gebeurt dit opnieuw en moet je hier even op wachten. Zal er eens over nadenken hoe dit beter kan

Dat kan het zijn ja, maar tijdens dat wachten gaat het dan fout en krijg ik deze foutmelding (printscreen gemaakt):

(afbeelding)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Tonke wrote:

Het werd al geopperd in het MovieMeter Top 100 2012 (+ persoonlijke top 10 2012 en floplijst) forum, maar is het geen idee om de tijdelijke top 10 van 2012 op de pagina van iedere user te laten zien, zodat het bekijken van een ieders jaarlijkse top 10 toegankelijk wordt? Het lijkt mij een leuke feature!

Nog even over nagedacht, zal proberen te zorgen dat deze straks op oudjaarsdag (tegelijk met de complete lijst) inzichtelijk zijn. Wil dat niet nu al doen, omdat ik het leuk vind dat de totale lijst pas op oudjaarsdag bekend is.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Jordy wrote:

(quote)

Nog even over nagedacht, zal proberen te zorgen dat deze straks op oudjaarsdag (tegelijk met de complete lijst) inzichtelijk zijn. Wil dat niet nu al doen, omdat ik het leuk vind dat de totale lijst pas op oudjaarsdag bekend is.

And what about het vermelden van die topnoteringen bij de films(voor de tweede keer)? Krijgt de toplijst ook meer aandacht. Dus dat je bijvoorbeeld bij Drive ziet staan:

"Drive is door de gebruikers van MovieMeter verkozen tot de nummer 1 film van 2011

bekijk hier de volledige toplijst van 2011"

Of iets in die trend En zo dan de hele top 100 afgaan. Zelfde idee als met de normale toplijst natuurlijk, maar dan meer als promotie om te gaan stemmen en dat de pagina's niet in een stoffig archief verdwijnen. Het is lastig om op de pagina's van die lijsten te komen als je niet weet waar je moet zoeken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik vind die lijst persoonlijk een aardigheidje, niet meer. Een momentopname die op 2 januari z'n waarde weer kwijt is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.