• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.077 actors
  • 9.372.303 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ben bang van niet, sorry. Kan me persoonlijk niet voorstellen dat veel mensen dit zouden willen. Zou eerdergenoemde functie nu niet meer gebouwd hebben. Denk dat het beter is om zelf met ctrl+click, middelste muisknop, of andere shortcuts een nieuw venster te openen.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Niet echt storend maar wel een beetje vreemd.

Hier werkt de muis-over functie wel als je op een user gaat staan:

Pagina niet gevonden - MovieMeter.nl

En hier niet:

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zal daar eens naar kijken eerdaags

Leo1954

• 2073 messages
  • 2565 votes

Dank je voor je antwoord Jordy. Zelf vind ik dat het geheel in ieder geval consequent zou moeten blijven. Ik vind het prettig, een nieuw tabblad, maar als het niet werkt geen ramp. Denken om de ene keer wel Ctrl-klik en de andere niet te moeten gebruiken, werkt niet echt. Er zijn talloze sites waar er geen nieuw tabblad wordt geopend, IMDB bijvoorbeeld.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat openen van een nieuw tabblad bij de updates is iets dat standaard uitstaat. Dit kun je in je profiel in- en uitschakelen. Standaard worden links (consequent) niet in een nieuw venster geopend.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Er zit toch een verschil tussen 'nieuw venster' en 'nieuw tabblad' . Is het mogelijk om ook daar uit te kiezen. Daar worstel ik nog wel eens mee.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja dat verschil bestaat nog steeds inderdaad.

Omdat met het handiger tabsysteem nieuwe vensters eigenlijk overbodig worden, kun je het in Firefox gelijkstellen:

Options > tabs:

Open new windows in a new tab instead

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Er zit toch een verschil tussen 'nieuw venster' en 'nieuw tabblad' . Is het mogelijk om ook daar uit te kiezen. Daar worstel ik nog wel eens mee.

Nee dat is aan je browser (-instellingen), daar kan ik geen invloed op uitoefenen. Volgens mij openen alle moderne browser tegenwoordig nieuwe vensters standaard in nieuwe tabbladen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

AGE-411 wrote:

(quote)

Ik was al een half uur bezig met alle topics op dit forum te verzamelen met 1 bericht.

Zag het ja en toen begon een andere member weer dat dat niet het idee van het topic was, dus het was nogal vaag zeg maar

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Dat topic kreeg van ons een slotje en is daarna op verzoek van de topicstarter verwijderd.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Jordy wrote:

(quote)

Nee dat is aan je browser (-instellingen), daar kan ik geen invloed op uitoefenen. Volgens mij openen alle moderne browser tegenwoordig nieuwe vensters standaard in nieuwe tabbladen.

Dan zal het alleen op het werk zijn. Hadden we het pas ook al over: IE7

Leo1954

• 2073 messages
  • 2565 votes

Ik wist niet dat je de updates kon aanpassen naar het niet openen van een nieuw tabblad. Hoe prettig ook, ik ga voor het consequente gedrag van de site. Bedankt Jordy!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

mooi

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

voor dat ik mijn stem uitbracht bij La Chair de l'Orchidée (1975) waren er nog 0 stemmen (zie ook de comment van pippo), maar bij het uit brengen van de stem popte er opeens een eerdere op!? gebeurt dat vaker?

Tonke

• 134 messages
  • 1982 votes

Het werd al geopperd in het MovieMeter Top 100 2012 (+ persoonlijke top 10 2012 en floplijst) forum, maar is het geen idee om de tijdelijke top 10 van 2012 op de pagina van iedere user te laten zien, zodat het bekijken van een ieders jaarlijkse top 10 toegankelijk wordt? Het lijkt mij een leuke feature!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zou leuk zijn, maar best wat werk (want dan willen we dat natuurlijk ook met terugwerkende kracht...). Denk niet dat het er van komt, andere zaken hebben even voorrang.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Nee hoor dat hoeft wat mij betreft niet per sé met terugwerkende kracht.

Het is dus niet op een envoudige manier mogelijk om die tijdelijke 'feature' van nu in het profiel van de de user weer te geven? Want het mag na 31 december ook weer weg wat mij betreft.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Alles is natuurlijk mogelijk, maar dan moet ik (m.i. belangrijkere of leukere) klussen laten liggen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Helder.

Jordy wrote:

Alles is natuurlijk mogelijk, maar dan moet ik (m.i. belangrijkere of leukere) klussen laten liggen.

Ha, eindelijk een regisseurs Top 10!!

Tonke

• 134 messages
  • 1982 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Ha, eindelijk een regisseurs Top 10!!

Of een "looking-forward-to" top 10! Een soort rotatielijst-achtige feature over films van het komende jaar waar naar uitgekeken wordt. Het lijkt mij in ieder geval erg leuk om wat meer filmachtergrond van de user kant en klaar op het gebruikersprofiel te kunnen zien. Al begrijp ik dat het jaarlijstje nu een beetje kort dag is. Maar als langetermijnproject?

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Laatst had ik als gebruiker een mijlpaal bereikt van 1000 berichten, ik check mijn profiel nu en zit ineens onder 900 berichten?

Hoe kan dit? heeft dit te maken met het opschonen van Forumberichten of?

Vreemd

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Misschien wel bere-gezellig geslowchat?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Het al enige tijd gesloten slowchat topic 'Frustraties' is verwijderd. Wellicht had je daar zoveel berichten gepost.

Het was al niet meer op de site te vinden trouwens.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ik kan mij wel herinneren dat ik een jaar geleden veel slow-chat deed op het Forum: Frustraties (wat al meer dan een jaar verwijderd is) maar dat kwam omdat ik nieuw was. Maar 100 berichten geslonken? poeh, das wel veel. Maar goed ik weet nu waar het vandaan kwam/komt.

Bedankt

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

sinterklaas wrote:

Misschien wel bere-gezellig geslowchat?

Ja als jij met je leuke ideeen komt of je humoristische opmerkingen, waar veel mensen op ingaan? tja neem mij dan niet kwalijk (om te reageren) Sintje

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De toevoeging Devil's Angel is alsnog verwijderd, omdat dit dezelfde film blijkt te zijn als I'm Not Jesus Mommy (2010)

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Movie-Addicted wrote:

(quote)

Ja als jij met je leuke ideeen komt of je humoristische opmerkingen, waar veel mensen op ingaan? tja neem mij dan niet kwalijk (om te reageren) Sintje

Mij hoor je der ook niet over.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Tot wanneer kun je de top 10 van 2012 invoeren? Ik geloof dat ik een aantal jaar geleden net te laat was met het invoeren en dat wil ik nu voorkomen

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Je hebt tot en met de 30e om je lijst in te voeren of aan te passen.

De lijst zal oudjaarsdag, maandag 31 december verschijnen op de site.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Bedankt Kapp! Dan heb ik nog even om wat achterstand in te halen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.