• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.301 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dankjewel, ik heb de foutieve vermelding weggehaald!

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Ook vandaag weer een dubbele in het televisie overzicht

While She Was Out (2008)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bij deze dubbele weggehaald. Bedankt!

• 10970 messages
  • 2790 votes

Kappeuter plaatste zojuist een link op zijn twitter naar dit topic Film >> Festivals en evenementen >> European Film Awards - EFA

Maar wanneer ik op die link klik wordt het reageer venster niet getoond. Refresh helpt ook niet. Alleen als ik dan in de grijze balk op "topic" klik komt het venster wel tevoorschijn.

Geen idee of dit nu altijd is of alleen bij deze link.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Kan het weleens zijn dat berichten zomaar verdwijnen? Heb af en toe het idee dat ik ooit een recensie typte en dat die verdwenen is op den duur. Al kan ik het ook fout hebben natuurlijk, maar soms staat me bij van bepaalde films dat ik daar wat bij heb getypt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

In principe niet. We hebben daar althans nooit bewijs voor gevonden (in de logs kunnen we nagaan waar recensies zijn geplaatst).

Het is aannemelijk dat je je vergist, dat je denkt dat je bij een bepaalde film al een recensie had getypt. Ik heb dat zelf ook wel eens.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Ik heb zelfs wel eens het gevoel dat hele films (soms met recensie en al) verdwijnen. Deze is bijvoorbeeld pas recentelijk toegevoegd, terwijl ik zwoor dat de film er al op stond! Maar blijkbaar niet. Hetzelfde had ik al eerder met deze film. Maar wellicht verbeeld ik het me.

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

Baggerman wrote:

Hetzelfde had ik al eerder met deze film.

er is nog een tweede Kichiku: Kichiku Dai Enkai (1997)

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Nee, ik zou ècht zweren dat degene die ik bedoelde er al eerder op heeft gestaan mèt commentaar erbij. Wellicht ben ik

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

kappeuter wrote:

In principe niet. We hebben daar althans nooit bewijs voor gevonden (in de logs kunnen we nagaan waar recensies zijn geplaatst).

Het is aannemelijk dat je je vergist, dat je denkt dat je bij een bepaalde film al een recensie had getypt. Ik heb dat zelf ook wel eens.

Tja, wellicht. Maar films als Låt den Rätte Komma In en The Wrestler zag ik laatst ineens zonder een stem van mij (wel vaker overigens, maar die herinner ik me nog) waarvan ik toch wel weet dat ik daar ooit op gestemd had.

En als ik m'n filmlog kijk zie ik veel stemmen zonder mening erbij, terwijl ik deze eigenlijk altijd typ, op een enkele uitzondering na. Aangezien ik daarin nogal gestructureerd ben en me ergens vaag herinner wat ik getypt heb valt me dat gewoon op.

Overigens sla ik sinds kort de meningen op op m'n harde schijf, dus als er ooit echt iets verdwijnt dan weet ik zeker of iets getypt is. Laat het dan wel weten.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

OK, mocht het zo zijn, geef het dan inderdaad even aan ons door.

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Er was ooit een linkje (geheim!) waarmee je een lijstje tevoorschijn haalt van films uit een specifiek jaar waarop je hebt gestemd. Eens heb ik dat opgeslagen, maar ben het kwijt. Bestaat het nog ergens? Mijn dank is bij voorbaat groot.

• 10970 messages
  • 2790 votes

Zou het niet handiger zijn als je dat in de zoekfunctie zou aan kunnen vinken. Nu kun je wel aanvinken Alleen films waarop ik niet heb gestemd. Kan daar niet een vinkje onder met Alleen films waarop ik heb gestemd.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Goodfella wrote:

Er was ooit een linkje (geheim!) waarmee je een lijstje tevoorschijn haalt van films uit een specifiek jaar waarop je hebt gestemd. Eens heb ik dat opgeslagen, maar ben het kwijt. Bestaat het nog ergens? Mijn dank is bij voorbaat groot.

Gewoon in je profiel op het tabblad "stemmen" drukken(waar je de grafiek ziet staan) en dan achteraan de link het desbetreffende jaartal neerzetten waarvan je jouw cijfers wilt zien. Weinig geheims aan hoor

rep_robert - MovieMeter.nl

Of bijvoorbeeld:

of:

Maar dan in je eigen account

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

jarno1975 wrote:

Zou het niet handiger zijn als je dat in de zoekfunctie zou aan kunnen vinken. Nu kun je wel aanvinken Alleen films waarop ik niet heb gestemd. Kan daar niet een vinkje onder met Alleen films waarop ik heb gestemd.

Je kunt gewoon in je eigen stemmen zoeken (onderste mogelijkheid). Of bedoel je iets anders?

• 10970 messages
  • 2790 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

(quote)
Je kunt gewoon in je eigen stemmen zoeken (onderste mogelijkheid). Of bedoel je iets anders?

Je hebt helemaal gelijk.

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

rep_robert wrote:

Gewoon in je profiel op het tabblad "stemmen" drukken(waar je de grafiek ziet staan) en dan achteraan de link het desbetreffende jaartal neerzetten waarvan je jouw cijfers wilt zien. Weinig geheims aan hoor

Ha, dankje!

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Volgens mij is die optie er pas sinds kort. Dan kon toch eerst niet i.v.m. belasting server?

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Dk2008 wrote:

Volgens mij is die optie er pas sinds kort. Dan kon toch eerst niet i.v.m. belasting server?

Ik merkte het ook nog niet zo lang geleden op, gelukkig ben ik niet de enige, want ik sloeg mezelf nog voor de kop dat ik dat niet eerder had gezien; had me anders een hoop tijd kunnen besparen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het is er al maanden, maar het is er inderdaad ooit ook niet geweest

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Jordy wrote:

maar het is er inderdaad ooit ook niet geweest

De tijd gaat snel, maar ooit is nog niet zo lang geleden. De Site >> Algemeen >> Zoekmogelijkheden

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Volgens mij had ik een tijd geleden het MovieMeter Top 100 2012 (+ persoonlijke top 10 2012 en floplijst) topic aangemaakt om wat tips op te doen voor de top 10 van 2012 maar ik vind het topic nergens meer terug?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Is samengevoegd met een topic dat al bestond met hetzelfde onderwerp:

Film >> Toplijsten en favorieten >> Dynamische Top- / Floplijst 2012

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Aah, daarmee dat ik het niet meer terug vond. Beetje jammer dat ik daar nooit een bericht over heb gekregen maar bon. Ik dacht al dat ik zot was aan het worden

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Waar is dat ene topic nu heen? ("Het allerkortste topic ooit")?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Waarschijnlijk verwijderd omdat het nergens over ging?

Leo1954

• 2073 messages
  • 2565 votes

In De Site > Algemeen > Openen van een nieuw tabblad of juist niet:

Zelf vind ik het prettig als je kijkt bij bijvoorbeeld Updates er een nieuw tabblad wordt geopend. Deze manier is echter niet consequent doorgevoerd. Als ik kijk naar Huur / On Demand of Koop is het gedrag anders en wordt de pagina vervangen door de aan geklikte betreffende film.

Is dit gedaan met een bepaalde bedoeling?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Eerst was de optie er niet, toen zei iemand: ik zou updates graag automatisch in een nieuw venster laten openen, toen heb ik precies die optie gebouwd. Zo ging het ongeveer.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Mescaline wrote:

Waarschijnlijk verwijderd omdat het nergens over ging?

Ik was al een half uur bezig met alle topics op dit forum te verzamelen met 1 bericht.

Leo1954

• 2073 messages
  • 2565 votes

Is het zinnig om die optie bij elke keuze door te voeren Jordy? Mij lijkt het wel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.