• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.269 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Kan je bij alternatieven dan niet de makkelijke versie aangeven? Mensen die op Ong Bak zoeken denken dat er maar 2 delen op MM staan ipv 3.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat kan wel even bij hoge uitzondering ja.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Toch een kleine opmerking over het sluiten van topics als "Cliché reacties bij films op Moviemeter". Dat er topics gesloten worden omdat ze niet getolereerd worden op MM is één ding, maar een topic sluiten omdat een paar onverlaten het niet na kunnen laten om ontopic te blijven vind ik jammer. Laat het topic mooi open en geef die zeikerd even een schop onder hun kont ipv zomaar een topic dicht te gooien?

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Er wordt nog naar gekeken. Kwetie is dan ook of het bij zo'n topic niet telkens automatisch op ruzies en persoonlijke berichten uitdraait. Maar wellicht heb je gelijk, dus dat wordt nog beproken.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

De regisseurs Bob Lindquist en Bosse Lindquist zijn één en dezelfde persoon. Moet zijn Bosse Lindquist, zie IMDb:

Bosse Lindquist

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dankjewel!

Bij deze aangepast: Bosse Lindquist

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Nog terugkomend op het bericht van twee dagen geleden, we hebben inderdaad besloten om het topic niet te heropenen om de genoemde reden.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

(afbeelding) dan aan alle users die het daar verpest hebben. Had een erg interessant topic kunnen zijn.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

@ OH: zeg nu eens gericht tegen wie je het hebt, dan kan er ook op gereageerd worden. -edit- Daarbij ligt de sluiting ervan aan de aard van het topic;

Knisper wrote:

Kwestie is dan ook of het bij zo'n topic niet telkens automatisch op ruzies en persoonlijke berichten uitdraait.

Dus, chill...

Dan nog een vraag: in Overigen >> Algemeen >> Just a joke... kan ik geen video's bekijken of embedden, hebben meer mensen daar last van of weet iemand waar dit aan kan liggen?

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Welke browser gebruik je MB? ik heb er geen last van, anders moet je misschien je cookies e.d. verwijderen?

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Ik zal es kijken, bedankt.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Meneer Bungel wrote:

@ OH: zeg nu eens gericht tegen wie je het hebt, dan kan er ook op gereageerd worden. -edit- Daarbij ligt de sluiting ervan aan de aard van het topic;

(quote)
Dus, chill...

Ik hoef geen opsomming te maken, het gaat om de hele meute die na een waarschuwing van een mod gewoon blijven hangen in een moralistisch discussietje dat bij het topic niks van doen heeft.

Verder zijn er genoeg van zulke topics die wel gewoon voortbestaan op MM omdat er niet persoonlijk gestangd wordt. Je gaat mij ook niet vertellen dat men zonder dit incident het topic ook meteen had gesloten. Er zit een schat aan interessante discussies in de openingsvraag, gewoon jammer dat dat dan weer voor iedereen door een paar mensen verpest moet worden. Zelfs na waarschuwing.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Bij de eerste waarschuwing werden geen berichten verwijderd - een teken aan de wand. En de inschatting van mods blijft gewoon overeind; het is een bij voorbaat weinig levensvatbaar topic omdat het ruzie-bevordelijk is, punt. En bedankt voor de opsomming.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

De inschatting van de mods is gebaseerd op een halve pagina aan berichten. Was gestart met een pagina aan kwalitatieve discussies en er was geen haan die er naar gekraaid had. Nogmaals, er zijn nog soorgelijke topics die wel geduld worden, gewoon omdat er niks ernstigs is voorgevallen.

En bedankt voor de opsomming.

Graag gedaan.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Nogmaals, nogmaals, nogmaals... prima.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Meneer Bungel wrote:

Bij de eerste waarschuwing werden geen berichten verwijderd - een teken aan de wand. En de inschatting van mods blijft gewoon overeind; het is een bij voorbaat weinig levensvatbaar topic omdat het ruzie-bevordelijk is, punt. En bedankt voor de opsomming.

Er zijn wel meer topics ruzie-bevorderlijk denk ik. Die sluit je toch ook niet allemaal? Daarvoor heeft MM moderators. Wat moeten zij anders doen als topics die onvriendelijk worden meteen gesloten worden?

Het cliché topic had best potentie. Gewoon de offtopic berichten wissen en weer verder gaan. Als het topic na een paar weken niks waard is kan je het altijd nog sluiten. De users die er misbruik van maken moet je straffen. Niet de oplossing kiezen dat het topic dan maar dicht gaat.

Ik denk dat het er in het voetbaltopic wel onvriendelijker aan toe is gegaan En die is ook nog steeds open. Af en toe een korte ruzie is toch geen drama? Zolang je elkaar maar respecteert.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

Het cliché topic had best potentie. Gewoon de offtopic berichten wissen en weer verder gaan. Als het topic na een paar weken niks waard is kan je het altijd nog sluiten. De users die er misbruik van maken moet je straffen. Niet de oplossing kiezen dat het topic dan maar dicht gaat.

Voor de laatste keer: zo zit het niet in elkaar wat betreft het sluiten van dat topic, lees het hier nog maar eens terug. Van mij hadden die berichten trouwens ook gewist mogen worden, maar de mods hebben ingeschat dat het een kwestie van tijd is eer iets soortgelijks weer zal/zou gebeuren...

Ajax&Litmanen1 wrote:

Ik denk dat het er in het voetbaltopic wel onvriendelijker aan toe is gegaan En die is ook nog steeds open. Af en toe een korte ruzie is toch geen drama? Zolang je elkaar maar respecteert.

Het voetbaltopic heb ik ook wel wat over vernomen, maar gelukkig heb ik daar niets te zoeken/vinden. En respect = je middelvinger opsteken naar degenen die reageren op een ongepaste post (omdat je niet wilt snappen dat de reden van sluiting anders ligt)?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Meneer Bungel wrote:

En respect = je middelvinger opsteken naar degenen die reageren op een ongepaste post (omdat je niet wilt snappen dat de reden van sluiting anders ligt)?

Wel eerlijk discussiëren. Het gaat over de mensen die zelfs na waarschuwing van een mod (slotje) blijven doorzemelen. Zij zijn diegene die het inderdaad verpesten voor andere mensen die wél zin hebben in een zinvolle discussie en zij verdienen inderdaad een middenvinger. Nogmaals.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

De voortzetting van het 'gezemel', zoals jij dat noemt, is onvermijdelijk als die persoonlijke aanval niet verwijderd wordt mét een duidelijke begrenzing, maar dat ligt dus aan de aard van het topic; er zal offtopic gegaan worden (is de inschatting van de mods), omdat users te makkelijk uitgenodigd worden om een persoonlijke aanval in te zetten. Onbegonnen werk voor de mods dus. Resultaat: slotje. Eerlijker kan ik het niet maken.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

[er zal offtopic gegaan worden (is de inschatting van de mods), omdat users te makkelijk uitgenodigd worden om een persoonlijke aanval in te zetten. Onbegonnen werk voor de mods dus.

Dat is gewoon de situatie omdraaien. Hoeveel topics zijn er niet op MM die uitnodigen tot persoonlijk bashen, veel meer nog dan het topic in kwestie. Toch worden die topics niet gesloten. Niet omdat de mods daar inschatten dat het wel goed zal lopen, maar omdat er binnen die topics gezorgd wordt dat het niet uit de hand loopt.

Jij lijkt er van uit te gaan dat het topic no matter what gesloten zou zijn, terwijl het op MM wemelt van voorbeelden die het tegendeel bewijzen. Als iedereen gewoon braaf z'n mond had gehouden na de eerste waarschuwing was het topic er nog gewoon geweest, en wilde je echt een kwalijke post weghebben is er toch nog altijd de "meld misbruik" knop?

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Kwestie van lezen:

Knisper wrote:

Er wordt nog naar gekeken. Kwetie is dan ook of het bij zo'n topic niet telkens automatisch op ruzies en persoonlijke berichten uitdraait. Maar wellicht heb je gelijk, dus dat wordt nog beproken.

Knisper wrote:

Nog terugkomend op het bericht van twee dagen geleden, we hebben inderdaad besloten om het topic niet te heropenen om de genoemde reden.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Ik heb het niet over de vijgen na pasen maar de opmerking van knisper in het originele topic. Ik kan zometeen ook de lul gaan uithangen in een bestaand topic of 5 die daarna gesloten zullen worden omdat ze erg gevoelig zijn voor het uitlokken van persoonlijke vetes. Als de topics zich ondertussen al bewezen hebben zullen ze er misschien wat langer over nadenken, maar als het gedoe al begint op pagina 1 zal de beslissing een stuk makkelijker zijn.

Heeft weinig met het topic an sich te maken, wel met timing.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Dan hebben we er maar andere ideeën over. Ik ben klaar.

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

Onderhond wrote:

Ik heb het niet over de vijgen na pasen maar de opmerking van knisper in het originele topic. Ik kan zometeen ook de lul gaan uithangen in een bestaand topic of 5 die daarna gesloten zullen worden omdat ze erg gevoelig zijn voor het uitlokken van persoonlijke vetes.

Nee, dat heeft dan hoogstwaarschijnlijk gevolgen voor jou, en niet voor die topics.

Als de topics zich ondertussen al bewezen hebben zullen ze er misschien wat langer over nadenken, maar als het gedoe al begint op pagina 1 zal de beslissing een stuk makkelijker zijn.

Heeft weinig met het topic an sich te maken, wel met timing.

In dit voorbeeld waren er gewoon meerdere users, die zich schuldig maakten aan een persoonlijke aanval. Het liep uit de hand en daar hebben we het met het moderator team over gehad. Soms zijn er wel eens verschillen, maar in dit geval waren alle moderatoren het er unaniem over eens, dat het beter was op het topic te sluiten. Dat een of meerdere users dat jammer vinden, snap ik best, maar op deze manier is het beter zo en geeft het meer rust.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Ik kan in Safari m'n avatar niet wijzigen. Als ik een bestand heb gekozen en ik klik op opslaan blijft 'ie maar laden. In Firefox kom ik dan wel gewoon op de pagina waar ik een gedeelte van de afbeelding moet selecteren. Ik heb trouwens een Mac.

O en nog een vraagje: waarom kan je in je profiel alles verbergen, behalve je geslacht? Als je dat eenmaal hebt aangevinkt kan je hooguit nog je geslacht wijzigen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Herken deze problemen persoonlijk niet in Safari op de Mac. Zal op de lijst zetten dat je je geslacht moet kunnen verwijderen

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Voeg dan direct de optie toe dat je ze beide kan aanvinken. Wellicht is die behoefte er ook.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Spetie wrote:

Nee, dat heeft dan hoogstwaarschijnlijk gevolgen voor jou, en niet voor die topics.

Wel als ik een aantal andere gebruikers meekrijg, toch? Zo is het toch net gegaan bij het Cliché topic.

Ik stoor mij trouwens niet aan de beslissing van de mods (al vind ik ze wel jammer) maar aan de personen die na een eerste waarschuwing gewoon lekker doorgaan met rellen. Zij zijn degene die het voor anderen verpesten.

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

Ja, met meerdere gebruikers is het een ander verhaal. Dan heeft het inderdaad weer gevolgen voor het desbetreffende topic.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

De film Showdown in Little Tokyo (1991) staat dubbel in het TV-overzicht.

vrijdag 30 november, 0:30 uur op TV (SBS6)

vrijdag 30 november, 1:05 uur op TV (SBS6)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.