- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Wel geinig dat iedereen dit nu serieus neemt.
Maare, mijn grapje bleek toch een goed idee te zijn, dus ik zou het nu wel serieus moeten bedoelen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wel geinig dat iedereen dit nu serieus neemt.
Maare, mijn grapje bleek toch een goed idee te zijn, dus ik zou het nu wel serieus moeten bedoelen.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Jajaaa, sinterklaas nu ineens beetje terugdeinzen?
hahaa wat een mannetje
Of je bent teleurgesteld dat ik het niet meende. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Dat is ook mijn soort humor, heb ik wel vaker iemand mee te pakken gehad. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Nouja, ik vind het opzich ook geen slecht idee. Weg met dingen in een doofpot stoppen. Maar ik wist al dat de mods dat nooit zullen toelaten en dat er dan alleen maar nog meer wanhopige mannen en vrouwen de site belasten. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ach, daten lukt zonder zo'n topic ook wel. Voordat je het weet ben je, net als ik, met een andere user getrouwd en heb je samen en kind. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Nouja, MM-Swingertopic was voor mij meer de hoofdvoorstel, om zo de Moviemeter bunga bunga feestjes te organiseren. Dat daten etc zette ik er enkel bij ter compensatie. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Aantal slowchat / ongeinberichten verwijderd. Nu weer dit topic gebruiken waar het voor bedoeld is.
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
De docu Kamperen met God kan weer verwijderd worden, want die stond er al op.
hutsekluts
-
- 373 messages
- 552 votes
MM-gebruikers, ik heb een vraag over de zoekbalk, rechtsboven in het scherm, onder je inlognaam. Helemaal rechts in die zoekbalk staat een vergrootglas.
D.w.z. dat hoort daar te staan. Bij mij is dat vergrootglas sinds enige tijd weg......
Normaal is het zo dat als je in de zoekbalk al begint met intypen van een filmtitel, de zoekmachine met matches komt.
Maar sinds dat vergrootglas bij mij weg is, kan ik niet meer zoeken in MM.
Ik kan intypen wat ik wil, er gebeurt niks. Ook als ik na het intypen van een bestaande filmtitel op ENTER druk, gebeurt er ook niks. Ik blijf dus in de homepagina.
Rara...... Wie Weet Raad?
Waarvoor bij voorbaat dank!
groet,
Dirk
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Even je browser-cookies / browser-cache legen zou oplossing van het probleem kunnen zijn.
hutsekluts
-
- 373 messages
- 552 votes
YES !
Kappeuter, dank voor je oplossing !
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Ik ga het hier maar even vragen. Geraak niet meer in mijn oude e-mail, is er mogelijkheid om mijn e-mail adres te veranderen hier op Moviemeter? Heb wel even gezocht maar niets gevonden.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Staat in je 'mijn profiel' tab
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ik heb een vraag over de mobiel site. Ik lees daarop wel is wat recensies. Alleen vind ik die van mijzelf nooit terug. Zelfs bij een film met weinig stemmen en weinig reacties staat dan soms '0' recensies terwijl ik er zelf wel degelijk 1 heb geschreven.
Is hij dan niet goed genoeg? Of worden alleen de berichten van een aantal 'belangrijke' gebruikers geplaatst?
Ik zie mijzelf namelijk helemaal nergens terug. Zelfs niet bij een film met slechts 5 stemmen. Daar worden dan 4 recensies weer gegeven, maar wederom .... die van mij is nergens te vinden.

Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Je hebt gewoon geen enkel bericht gemarkeerd als "persoonlijke mening of recensie"...
Recensie/mening filter - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat is de verklaring inderdaad.
Als je recensies aanmerkt voor het recensiefilter, komen ze ook in aanmerking voor plaatsing op de homepage.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Oo zoo, ik voelde me al enorm tekort gedaan. Maar dan is het duidelijk.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Je kan ze alsnog gaan aanvinken. 
Vervolgens komen de recensies ook op je filmlog te staan. Zie bijvoorbeeld mijn filmlog
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Code Name: Foxfire (1985) is alsnog verwijderd omdat het een pilot betreft.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb een vraag over de mobiel site. Ik lees daarop wel is wat recensies. Alleen vind ik die van mijzelf nooit terug. Zelfs bij een film met weinig stemmen en weinig reacties staat dan soms '0' recensies terwijl ik er zelf wel degelijk 1 heb geschreven.
Is hij dan niet goed genoeg? Of worden alleen de berichten van een aantal 'belangrijke' gebruikers geplaatst?
Ik zie mijzelf namelijk helemaal nergens terug. Zelfs niet bij een film met slechts 5 stemmen. Daar worden dan 4 recensies weer gegeven, maar wederom .... die van mij is nergens te vinden.

Je denkt dat er crewleden bezig zijn met het beoordelen van recensies? 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Heb je tien verschillende titels? Ik kan me geen problemen herinneren, maar met wat meer informatie moet het proleem gevonden kunnen worden.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Nee laat maar Knis, ben er al achter. Hij deed moeilijk om een of andere reden bij de film Un Prophète (2009) misschien omdat ik de titel zocht op Un ipv Pr
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Waarom staan alle Ong Bak films anders ingevoerd? De ene heet Ong-Bak, de andere Ong Bak etc etc. Als ik ''Ong Bak'' intyp krijg ik alleen deel 2 en 3 te zien. Kan het ook aangepast worden dat je op deze wijze deel 1 kan krijgen in de lijst?
Deze bedoel ik dus:
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Omdat dat nu eenmaal de titel is van de film zoals ook op imdb.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Gewoon IMDB aanhouden, en bij correctie even juist invoeren.
Dan zou alles gelijk moeten zijn.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Hij bedoelt dat er bij deel 1 een streepje tussen Ong-Bak staat en bij de andere delen niet.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja de titels zijn blijkbaar verschillend qua formattering. Dat zie je op IMDb, maar ook op Wikipedia.
Het is niet anders, we gaan dat niet gelijktrekken, omdat die films nou eenmaal zo heten.
Gebeurt overigens vaker bij vervolgen. Soms gaat men ineens van Romeinse cijfers naar gewone cijfers en vice versa. Wellicht heeft men nu uit commercieel oogpunt het streepje opgeofferd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.