- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ik heb nergens last van met GC, of IE. @t Jarno: Ik denk dat je gewoon GC moet deinstalleren en dan weer installeren. Want als je de pagina vernieuwd, moet het ook weg zijn. Heeft niks met het uitlijnen te maken. (denk ik)
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Viel me ook op, is pas sinds gisteren volgens mij dat afkappen en verspringen. Kreeg het zelf bij The Great Mouse Detective (1986) (in Firefox).
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Momenteel lukt het me niet om films toe te voegen? Steeds springt het invulformulier weer naar de pagina 'home'?
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Iemand enig idee waarom de poster bij Frank Zappa: Phase II - The Big Note (2002) is verwijderd ten faveure van een random plaatje van Zappa met gitaar?
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7278 votes
Is al weer terug geplaatst. Zocht een iets betere bron, vandaar. Dat random plaatje was overigens een still uit de film
Druk maar eens op F5 (verversen).
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
Vandaag merk ik dat de site soms erg traag is. Sommige pagina's laden slechts na bijna een minuut. Ik merk dat er anderen zijn die ook problemen hebben? Ook toevoegen gaat erg moeizaam. Wat zou er aan de hand zijn?
Het verschijnsel lijkt sporadisch op te treden, op andere momenten gaat het beter.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
gaat het nu goed met de uitlijning van de kijkwijzer iconen?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
gaat het nu goed met de uitlijning van de kijkwijzer iconen?
Bij het voorbeeld dat ik postte wel 
edit: en die van jarno1975 ook
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
In een oude IE versie staan de kijkwijzer logo's ín de poster.
Maar begrijpelijk dat je die niet meer ondersteunt.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
IE7?
IE8 en hoger wordt ondersteund, als iets daar niet goed is ga ik er naar kijken
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De film To the Arctic 3D is alsnog verwijderd, omdat nu blijkt dat die maar 40 minuten duurt.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
IE7, ja. Op mijn werk gaan ze met hun tijd mee 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
op je werk moet je ook hele andere dingen doen 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Het is blijkbaar toch nog niet helemaal opgelost.
Hier bijvoorbeeld staan de kijkcijfer symbolen nu ook door de poster.
Ik gebruik Chrome als browser.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
bij deze weer een nieuwe poging

Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Als je een lap tekst kopieert in het veld voor een nieuw bericht krijg je altijd de melding dat je niets mag kopiëren zonder dat je de rechten er op hebt. Je moet dan iets aanvinken vooraleer je kunt posten maar wanneer je op de preview knop klikt, dan verdwijnt die melding en moet je niets meer aanvinken om het bericht toch te kunnen posten.
Op zich niet zo erg natuurlijk maar het lijkt me niet de bedoeling.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
dat is niet erg consequent inderdaad, zal ik eens naar kijken
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > iPhone / Android apps
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Is het niet wat om een Moviemeter dating/partnerruil/swingers topic op te starten?
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Nouja, ik ben wel serieus hoor. Moviemeter staat toch open met tientallen verschillende topic/onderwerpen/ondernemingen, dus het lijkt me helemaal geen slecht idee om dat soort topics op te starten. Aangezien hier misschien nog wel eens singles oogjes hebben op andere users of liefde zoeken, (heb het wel vaak gemerkt) die zouden zich bijvoorbeeld kunnen melden op de "grote single topic", en als je je kwakkie een keer kwijt wil, dan ga je naar de swingers topic om bijvoorbeeld afspraakjes te maken of een swinger-meeting feest te organiseren. (Beetje zoiets als een bunga bunga feest van Berlusconi)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Je bent écht serieus?
Zoiets hoort toch niet op een filmsite joh, er zijn honderden andere sites waar je daarvoor terecht kunt.
Als het nou een topic is waar iemand een filmmaatje zoekt, bijvoorbeeld om marathons mee te houden of om mee naar de bioscoop te gaan, dat is een ander verhaal. Maar als je seks zoekt zijn er andere opties lijkt mij.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Je bent écht serieus?
Zoiets hoort toch niet op een filmsite joh, er zijn honderden andere sites waar je daarvoor terecht kunt.
Als het nou een topic is waar iemand een filmmaatje zoekt, bijvoorbeeld om marathons mee te houden of om mee naar de bioscoop te gaan, dat is een ander verhaal. Maar als je seks zoekt zijn er andere opties lijkt mij.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Liefde en seks dan.
''.. en als je je kwakkie een keer kwijt wil, dan ga je naar de swingers topic om bijvoorbeeld
afspraakjes te maken of een swinger-meeting feest te organiseren.''
Ik snap niet hoe dat op een site als deze thuis hoort.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ja maar dat zijn 9 van de 10 keer allemaal fakers, en de site barst meestal van de Roemeense virussen en onsmakelijke pop ups, dus vandaar.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ja maar dat zijn 9 van de 10 keer allemaal fakers, en de site barst meestal van de Roemeense virussen en onsmakelijke pop ups, dus vandaar.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ja, het is namelijk ook een beetje omdat de Moviemeter Meeting topic gewoon de laatste tijd dood is. Denk ik: laat ik eens voor de verandering een ander soort meeting voorstellen, misschien trekt dat wel meer mensen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.