• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.816 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Er zit een fout in de toevoeging van de volgende film

I Want to Get Married (2012)

I Want to Get Married (2011)

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Overijverige toevoegcrew die toevallig tegelijkertijd met dezelfde films bezig zijn. De foutieve films zullen weer verwijderd worden.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Hannibal wrote:

Overijverige toevoegcrew die toevallig tegelijkertijd met dezelfde films bezig zijn. De foutieve films zullen weer verwijderd worden.

hahaha kan gebeuren, die van 2012 is foutief

Ondertussen is de film gecorrigeerd en beide 2011.

Ook de films Seminarian, The (2010) staat er 2x

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ook Secret of HEMA, The (2012) staat er 2 keer in.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik heb de dubbelen verwijderd. Bedankt voor het melden!

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Als ik op films stem/recensie schrijf, dan komt de eerste van de dag niet op mijn Facebook tijdlijn, maar de tweede wel. Iemand anders hier last van?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Gaat dit bij anderen wel goed?

Ik zal er binnenkort weer eens naar kijken, of het bij mij nog goed gaat.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Ik heb vandaag op 2 films gestemd en die zijn beiden op mijn FB pagina terecht gekomen.

Locutus

• 606 messages
  • 5883 votes

Bij mij werkt de facebook plugin niet. Krijg bij het stemmen een popup om in te loggen op fb en als ik dan op login klik gebeurt er niks (alleen een refresh zo lijkt het). Zowel op iPad als op desktop.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

sinterklaas wrote:

Als ik op films stem/recensie schrijf, dan komt de eerste van de dag niet op mijn Facebook tijdlijn, maar de tweede wel. Iemand anders hier last van?

Ik heb precies hetzelfde.

Krijg overigens ook altijd die popup.

• 10971 messages
  • 2790 votes

Een ander dingetje, deze regisseur Pavla Fleisher is met geen mogelijkheid te vinden met de zoekfunctie. Daarnaast vraag ik me af of de Romeinse I er wel achter hoort. Op imdb is er maar een te vinden met deze naam. En daarnaast moet de naam met sch geschreven worden volgens mij (zoals op imdb).

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Ik heb net nog eens gestemd op een film en die stem komt perfect op mijn FB pagina terecht. Bij mij geen problemen dus.

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Als je eenmaal ingelogd bent, dan doet ie 't bij mij daarna ook gewoon altijd. Alleen de stem die je plaatst, waarna die inlogpop-up verschijnt, die stem neemt ie niet mee. Wat ik dan meestal doe is de stem verwijderen en opnieuw stemmen dan pakt ie 'm wel.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Okee bedankt, dan kan ik gericht(er) zoeken naar het probleem.

Locutus

• 606 messages
  • 5883 votes

Ik ben altijd ingelogd, maar bij mij gaat het altijd fout Op de mobiele site deed ie het wel (behalve dan dat ik elke keer de "nog eventjes" popup kreeg). Maar de mobiele site is nu offline? De app gaf bij mij teveel problemen, dus die gebruik ik niet meer

Op de ipad opent hij trouwens een tab als ik de facebook login knop klik. Hij sluit die tab meteen weer en er gebeurt verder niks. Ik ben gewoon ingelogd op fb op de ipad (in safari, niet met de fb app). Stem verwijderen en weer opnieuw stemmen geeft hetzelfde resultaat.

Hmmm net nu weer op de desktop geprobeerd en kreeg weer de facebook login popup. Klik op de knop en een andere popup opent en sluit. Verder leek er niks te gebeuren, maar toch staat mijn stem nu op fb. Weird.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja vreemd allemaal. Zal het ook eens op de iPad testen,of dat bij mij wel goed gaat

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Opmerking forum bericht op: Ik zoek een... filmtitel (reeds door mij geplaatst);

Movie-Addicted schreef: Hé Brix, dat viel mij ook al op! Tenslotte moet je een account aanmaken om wat te vragen op MM forums, ergens wel begrijpelijk dat mensen dan snel een account aanmaken omdat zij echt opzoek zijn naar een bepaalde film of antwoorden

Misschien is het een optie voor de Moderators en/of Crew om een "Openbaar Forum" op te stellen voor Niet-geregistreerde gebruikers, met vragen etc.. op MovieMeter. Dit om zoveel mogelijk (ik noem het even non-actieve gebruikers) te beperken

Is dit "mogelijk" een optie?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

een forum voor niet registreerde gebruikers, en spambots

nee sorry dat vind ik niet zo'n goed idee, als je mee wil doen op deze site moet je je even inschrijven

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Ik krijg vaak onderstaand bericht als ik de zoekfunctie gebruik:

Je zoekopdracht is te algemeen en kan niet uitgevoerd worden. Je moet minimaal een van de volgende selecties maken:

een genre selecteren

een land selecteren

of de jaartallen aanpassen zodat je maximaal op een periode van 10 jaar zoekt

Vroeger kon je bijvoorbeeld opzoeken welke films met meer dan 2000 stemmen je nog niet gezien had. Tegenwoordig is dat onmogelijk geworden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Klopt.

• 10971 messages
  • 2790 votes

Jordy wrote:

een forum voor niet registreerde gebruikers, en spambots

nee sorry dat vind ik niet zo'n goed idee, als je mee wil doen op deze site moet je je even inschrijven

Je zou eventueel iets in kunnen bouwen dat een nieuwe gebruikers pas in bepaalde topics kunnen posten als ze een x aantal berichten hebben geplaatst. Dat zie je wel vaker bij fora.

Als je hier tenminste iets aan zou willen doen. Mij stoort het verder niet.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

jarno1975 wrote:

(quote)

Je zou eventueel iets in kunnen bouwen dat een nieuwe gebruikers pas in bepaalde topics kunnen posten als ze een x aantal berichten hebben geplaatst. Dat zie je wel vaker bij fora.

Als je hier tenminste iets aan zou willen doen. Mij stoort het verder niet.

Je kan het ook simpelweg oplossen door 1 topic toehankelijk te maken voor niet geregistreerde gebruikers.

Dat kan je dan als directe link weergeven in de linkerkolom. (Enkel bij niet geregistreerde gebruikers)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zo'n topic zou binnen de kortste keren volstaan met duizenden spamberichten. Los van de vraag of het gewenst is.

• 10971 messages
  • 2790 votes

Kan het zijn dat er iets niet klopt met de uitlijning van de regisseurs/acteurs

Bijvoorbeeld hier: Straight A's (2012)

Wilson staat daar op de 2e regel en niet achter Luke.

Edit: Het lijkt zich alleen voor te doen bij films waar die kijkwijzer symbolen bij staan.

Hier bijvoorbeeld ook: Paranormal Activity 4 (2012)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Welke browser?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Opera oa, heeft inderdaad te maken met die logotjes (aangezien ze recht gefloat worden, ze komen nét zo diep dat de acteurs daar afgekapt worden).

Microdata btw

• 10971 messages
  • 2790 votes

Jordy wrote:

Welke browser?

Google Chrome. En het is pas sinds kort.

Barfly

• 1873 messages
  • 1749 votes

Firefox heeft dezelfde afkapping zoals jarno meldt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

okee ik zie het ook inderdaad, ga ik eerdaag naar kijken

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Hier ook, in IE.

Heeft idd te maken met die kijkwijzerlogo's, maar die facebook/twitter logo's kunnen het ook zijn.

@Jarno, je kan eventueel de functie compatibiliteitsweergave (groen logo met scheur erin) gebruiken (indien aanwezig), maar dan komen die facebook/twitter knopjes weer ergens anders terecht...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.