- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12840 votes
Al is het maar omdat de stemmers niet eens tot een algemene consensus kunnen komen hoe de lijst moet opgesteld worden 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Het gaat toch meer om het idee, initiatief en de opzet? En inderdaad er zijn stemmers die heel wispelturig zijn en steeds hun stem wijzigen of de film(s) zelf niet goed kunnen beoordelen (heb ik soms ook last van.)
Ik ben wel nieuwsgierig naar de lijst(en)! (en velen anderen vast ook!) daar gaat het om 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ging het niet pas ergens over spookstemmen die zomaar opdoken. Het omgekeerde komt ook voor, zie deze stemmengrafiek van Qing Mei Zhu Ma (1985) / Taipei Story (wie heeft die 5* gegeven??)

Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Kan een vandaag verwijderde stem zijn die nog niet in de grafiek is verwerkt. Waarschijnlijk na de nachtelijke update zal hij weg zijn.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Kan een vandaag verwijderde stem zijn die nog niet in de grafiek is verwerkt. Waarschijnlijk na de nachtelijke update zal hij weg zijn.
Nee, hij is niet weg. Ook wel stug dat bij een film met maar 3 stemmen er dan precies op deze dag dat ik kijk een stem verwijderd is. Maar die kans is nog altijd groter dat een aap met ad random typen een roman voltooit.
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
vermoedelijk dus niet het omgekeerde, maar zo'n spookstem die te wachten staat om tevoorschijn te poppen bij de eerstvolgende stem...
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Nog een dagje geduld dan...
Ik vermoed dat er morgen minimaal één stem bijkomt.
host
-
- 64 messages
- 161 votes
Is het niet een idee om in de 'toplijsten - overige' een categorie 'kerstfilm' op te nemen? Misschine kan ik dan binnenkort die ene wèl goede kerstfilm vinden tussen de vele bagger die elk jaar (in herhaing) over de TV wordt uitgestort?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik denk niet, dat dat gaat gebeuren. Die lijsten zijn gebaseerd op de twee hoofdgenres die bij de film staan .....dan zou je ook categorie Sinterklaas, Pasen, ..... moeten opnemen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Je kunt ook hier kijken. Voor niet-standaard genres is altijd wel een topic geopend met tips. Tips genoeg lijkt me. O ja , er is een genre 'familie'.
edit]dat heb je al gedaan zie ik
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ik had daarnet een MALWARE-melding in dit topic: Overigen >> Algemeen >> Wat voor horloge(s) dragen de MM-users?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Heb je een screenshot / weergave van de tekst die er stond?
Ik krijg die melding niet, maar het is waarschijnlijk een plaatje afkomstig van een dubieuze site. Die kan ik weghalen als ik weet om welk object het ging.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Heb je een screenshot / weergave van de tekst die er stond?
Ik krijg die melding niet, maar het is waarschijnlijk een plaatje afkomstig van een dubieuze site. Die kan ik weghalen als ik weet om welk object het ging.
Het gaat over de eerste pagina van dat topic.
Kreeg zonet weer die melding:

kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dankjewel!
Als het goed is krijg je de melding nu niet meer. Ik heb een afbeelding weggehaald.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Nee, hij is niet weg. Ook wel stug dat bij een film met maar 3 stemmen er dan precies op deze dag dat ik kijk een stem verwijderd is. Maar die kans is nog altijd groter dat een aap met ad random typen een roman voltooit.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat kan het zijn ja, maar tijdens dat wachten gaat het dan fout en krijg ik deze foutmelding (printscreen gemaakt):
(afbeelding)
Dit zou niet meer voor moeten komen, als het goed is.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik ben verheugd dat ik hierbij kan aankondigen dat Jawaddedadde opnieuw de crew komt versterken!
Wederom als crewlid voor het afhandelen van toevoegingen en correcties en het bijhouden van de filmpagina's.
Welkom terug bij de crew Tom, ik wens je veel succes en plezier! 
Mac Hammer Fan
-
- 6025 messages
- 7444 votes
Ik ben verheugd dat ik hierbij kan aankondigen dat Jawaddedadde opnieuw de crew komt versterken!
Wederom als crewlid voor het afhandelen van toevoegingen en correcties en het bijhouden van de filmpagina's.
Welkom terug bij de crew Tom, ik wens je veel succes en plezier!
Dat is goed nieuws.
Tom in elk geval bij voorbaat bedankt voor al je werk.
Veel succes in het vervolg van je taak als crewlid.

606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik kon al die tijd (en dat is vanaf 10.30) niet op de site komen en gaat nou nog niet helemaal goed. Blijft hangen. Ik heb bij andere websites geen problemen, ik gebruik I.E. Nog meer mensen?
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Zo te horen word het eens tijd voor Google Chrome?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Zo te horen word het eens tijd voor Google Chrome?
Of voor een bril. Ik schrijf toch:
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Hier ook heel de middag al traag. Pagina's laden meestal niet eens.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Gelukkig. Vervelend dat de bereikbaarheid minder was voor sommigen, mocht dit vaker voorkomen hoor ik het graag zodat ik het probleem kan onderzoeken.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Nu is alles weer oké.
Maar vanmiddag kreeg ik zeer vreemd uitziende (sobere) pagina's te zien, en openen van persoonlijke berichten etc. was niet mogelijk.
Dat duurde niet al te lang gelukkig.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja dat was een foutje van mij
is niet wat er hier bedoeld werd volgens mij
madmax1
-
- 2216 messages
- 711 votes
Ja net als Brix had ik ook ,dacht al een mooie vernieuwende site ,was even wennen maar alles opende als vanouds.
Alles stond links gerekt geposteerd ,zag er komisch uit want aan de rechter kant was alles blank.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.