- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
tijs.k
-
- 139 messages
- 6 votes
Heb nog even verder gezocht. Blijkbaar heeft filmvandaag deze functionaliteit wel (niet betaald).
filmvandaag[punt]nl/veelgestelde-vragen
Misschien een idee om deze functionaliteit in Moviemeter zelf te bouwen? Moviemeter weet immers al welke nieuwe films/series er via on-demand beschikbaar komen.
dit is een goede tip. gebruik dit al een tijdje en het is wel heel handig.. ook om alle overzichten erop te filteren is fijn. heb het ook eens geprobeerd via JustWatch maar die informatie klopt heel vaak niet dus dat had weinig nut.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Het niveau van inhoud van de artikelen ligt weer bijzonder hoog de laatste dagen!
Is dat ooit wel eens goed geweest?
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Gokreclame verdwijnt na kleine twee jaar weer uit straatbeeld - nos.nl
Mooi zo. Opbokken met die meuk. Je werd er mee doodgegooid bij de lokale bushaltes. Juist op een plek waar veel jongeren staan iedere dag. Hufters.
Hopelijk zien we het hier nu ook niet meer, maar ik kan zo gauw geen eenduidig antwoord op die vraag vinden, nog voor ik mijn tweede koffie heb gehad 
joolstein
-
- 10829 messages
- 8915 votes
Hopelijk zien we het hier nu ook niet meer, maar ik kan zo gauw geen eenduidig antwoord op die vraag vinden, nog voor ik mijn tweede koffie heb gehad
Hier een helpende hand;
In de praktijk betekent dat dat er een einde komt aan gokreclame op tv, radio, in tijdschriften en in de buitenlucht. Online kunnen gokbedrijven nog wel reclame maken, maar dan moeten ze aantonen dat minstens 95 procent van het publiek dat wordt bereikt 24 jaar of ouder is.
Oftewel online is reclame (en dus op MM) gewoon toegestaan mits je eigen richt op jongeren onder de 24
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Boven de 24 bedoel je denk ik in je laatste zin 
Maar ik denk niet dat het argument dat MovieMeter zich evident richt op 24 plus, juridisch stand houdt. Ze maken films vaak expres PG13 om juist het jongere publiek ook aan te kunnen trekken. MovieMeter heeft artikelen over superhelden films op de voorpagina. Er zijn hier genoeg bezoekers van 15-18, en vast ook jonger. Ik betwijfel of MM aan kan tonen dat dit structureel minder dan 5% zou zijn.
Maar goed, als het wel blijft, ga ik er vermoedelijk weer werk van maken en me beraden op welke stappen er te nemen zijn. Ik besteed mijn tijd het liefst anders, maar gokreclame op MovieMeter vind ik echt niet kunnen. Als je links onderaan kijkt zie je dat 100% van de partners goksites zijn, zo f*cking jammer. Eerst maar eens afwachten, kijken wat er gebeurt.
joolstein
-
- 10829 messages
- 8915 votes
Boven de 24 bedoel je denk ik in je laatste zin
Oh...ja er is een woordje afgevallen Oftewel online is reclame (en dus op MM) gewoon toegestaan mits je eigen niet richt op jongeren onder de 24 
Je kan ook nog denken aan iets in bouwen zodat er een reclame-scheiding is tussen leden en niet leden, of een leeftijdsgrens voor leden toepassen. De vraag is of je dat natuurlijk wil! Nu geloof ik dat leden al meer gevrijwaard waren van reclame. Daar heb ik geen weet van door de Ad-blockers!
De links onderaan zijn denk ik ook weer wat anders want die vallen, doordat het partners zijn niet onder adverteren met reclame. En zouden kunnen worden gezien als bv. de Bioscoopagenda of het Netflix aanbod. Maar over die wet- en regelgeving weet ik niets! Enfin het is vooral aan de eigenaar om dit uit te zoeken! En inderdaad gewoon afwachten!
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Ik had hier een reactie geplaatst, maar daarna is het dichtgegaan, waarom eigenlijk?
Idris Elba vereerd dat hij genoemd werd om James Bond te spelen: 'Dit is gestoord'
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Dat is afgesproken binnen de crew, omdat deze discussie telkens ontspoort en vanuit de nieuwssectie constant weer van voren af aan begint. In het forum is de verwijzing naar het artikel herplaatst en kan evt. worden gereageerd: Wie zou jij als Bond-acteur willen zien? - Film: Cast en crew - filmforum - moviemeter.nl.
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
ok daar heb ik niks van meegekregen, het leek mij wel een goede Bond, geen idee dat zoiets ook al ontspoord. 
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Er gaat iets mis bij de usernames vanuit Mijn Updates. Bij From - Seizoen 1 staat er in mijn overzicht ‘pedro’ maar klik ik op het topic blijkt het laatste bericht van ‘lang pee’. Klik je op de username zelf kom je ook bij die laatste terecht
MisterPink
-
- 1352 messages
- 6861 votes
Mijn stemmen op de Wajda films les Possédés en Krajobraz po Bitwie worden niet meegerekend in de gemiddelde score. Bug?
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ligt het nou alleen aan mij of is deze site weer zoooo onwijs traag?
jippie2010
-
- 2612 messages
- 8083 votes
In het afgelopen half uur was de website nagenoeg onbereikbaar. Wat is er aan de hand?
MisterPink
-
- 1352 messages
- 6861 votes
Mijn stemmen op de Wajda films les Possédés en Krajobraz po Bitwie worden niet meegerekend in de gemiddelde score. Bug?
Stemmen verhoogd naar 4,5*
Stem nu wel meegeteld. Je kan blijkbaar geen 4* geven. Vreemd.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Stemmen verhoogd naar 4,5*
Stem nu wel meegeteld. Je kan blijkbaar geen 4* geven. Vreemd.
Op zich is dit niet de bedoeling. Het kan zijn dat het een nacht duurt voordat het gemiddelde is aangepast. Misschien kan kappeuter er meer over zeggen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja zou kunnen, 's nachts worden wel lijsten bijgewerkt namelijk.
Op een filmpagina zie je meestal wel meteen de wijziging.
Het lijkt me sterk dat een stem niet meegeteld wordt. Het is bij ons niet bekend als bug.
MisterPink
-
- 1352 messages
- 6861 votes
Een stem was al van vorige week. Stem verwijderen en opnieuw proberen biedt ook geen soelaas. Maar ik vind het goed zo 4,5*
Site moet wel betrouwbaar blijven natuurlijk.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Een stem was al van vorige week. Stem verwijderen en opnieuw proberen biedt ook geen soelaas. Maar ik vind het goed zo 4,5*
Site moet wel betrouwbaar blijven natuurlijk.
Dat is vreemd.
Als het nog eens gebeurt meld het dan nogmaals, dan kan de programmeur hier naar kijken.
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
De functionaliteit "zoek bericht of gebruiker" bij een film werkt maar gedeeltelijk. Je kan wel nog zoeken op een "bericht", maar niet meer naar een "gebruiker".
Als voorbeeld:
Thiver
-
- 474 messages
- 5394 votes
Films opzoeken gaat ook niet geweldig. Als ik 'Indiana Jones' intik, dan krijg ik alleen de oude films en ook met 'Dial of Destiny' krijg ik niets gevonden. Met 'Insidious' zelfs geen enkel resultaat...
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Films opzoeken gaat ook niet geweldig. Als ik 'Indiana Jones' intik, dan krijg ik alleen de oude films en ook met 'Dial of Destiny' krijg ik niets gevonden. Met 'Insidious' zelfs geen enkel resultaat...
Werkt hier wel
https://i.imgur.com/PG0BjBn.jpeg
Overigens wel met je eens dat de zoekfunctie kut is. Een extra letter levert vaak een compleet andere lijst resultaten op ook wanneer dat helemaal niet logisch is.
Thiver
-
- 474 messages
- 5394 votes
Ik zie het al: alleen van toepassing als je de klassieke modus gebruikt.
Moet ik dan toch eindelijk overschakelen naar dat lelijke, veel te drukke design? 
Warp
-
- 963 messages
- 3046 votes
Ook het probleem hier, kan veel films niet meer vinden, ik gebruik moviemeter eigenlijk alleen maar mobiel. De nieuwe modus is niet clean, inderdaad veels te druk met onnodige troep en echt tyfus veel reclame. Jammer dit.
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Moet ik dan toch eindelijk overschakelen naar dat lelijke, veel te drukke design?
Dat van het zoeken van films lijkt inderdaad alleen van toepassing op de klassieke modus (gebruik ik ook), maar de functionaliteit "zoek bericht of gebruiker", werkt in beide modus niet.
Je hoeft niet de nieuwe modus perse te gebruiken. Ik maak gebruik van de klassieke modus in Firefox en als in de klassieke modus iets niet werkt, dan open ik Microsoft Edge en daarin gebruik ik MovieMeter in de nieuwe modus. Daarin zag ik namelijk dat de functionaliteit "zoek bericht of gebruiker" ook niet werkt.
robertinho
-
- 1512 messages
- 2935 votes
Heb hetzelfde probleem. Mooi klote.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
horizons
-
- 5687 messages
- 2404 votes
Op musicmeter.wordt er eveneens over geklaagd.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De zoekmachine is nog steeds kapot.
Word er momenteel aan gewerkt of is dit het?
Tanguy
-
- 455 messages
- 2052 votes
De zoekmachine is nog steeds kapot.
Word er momenteel aan gewerkt of is dit het?
Ik ben bang dat dit het is. Dat is wel vervelend, want het gebruik van de klassieke modus wordt hierdoor wel erg bemoeilijkt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Er is nog niet naar de zoekmachine gekeken voor zover ik weet, de crew wacht ook nog op reactie.
Bij crewtools en bij taggen hebben we ook te maken met zoekmachine problemen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.