- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Hoort deze niet meer bij series: (American Masters) You're the Top: The Cole Porter Story (Film, 1990) en Yours for a Song: The Women of Tin Pan Alley (Film, 1999)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hoort deze niet meer bij series: (American Masters) You're the Top: The Cole Porter Story (Film, 1990) en Yours for a Song: The Women of Tin Pan Alley (Film, 1999)
Reeksen als het Uur van de Wolf en American Masters kunnen los op het filmgedeelte worden toegevoegd.
Het zijn losstaande documentaires van verschillende makers.
Als het als reeks toegevoegd zou worden ben je de specifieke discussiepagina kwijt en kun je alleen nog over een seizoen discussiëren. Daar schiet je bij zulke reeksen weinig mee op.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Onlangs maakte Flavio bekend zijn taken als moderator neer te leggen.
We zijn hierna op zoek gegaan naar versterking van de crew.
Ik maak hierbij bekend dat mjk87 de crew komt versterken als moderator.
Martijn ik wens je veel plezier en succes bij je crewtaken. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Goede keuze! Een moderator waar ik vermoedelijk geen bonje mee zal krijgen

Veel succes!
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Uitstekende keuze! Fijn dat je dat op je wilt nemen

Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Beste mjk87, ik wens je veel succes met je nieuwe functie. 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik heb vanochtend mijn meningen aangevinkt maar nu staat bij alle berichten:
Snarestrike
2 berichten
3 stemmen

eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Snarestrike
2 berichten
3 stemmen
Dit is doorgespeeld aan de developer.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Snarestrike
2 berichten
3 stemmen
Ik heb het aangepast en de naam goed gezet (voor films en series). Heb wel de review count weggehaald. Maar zijn toch alleen je eigen berichten.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bedankt!
Dat is juist wel iets dat users bijhouden en melden in het gebruikersmijlpalen topic, als ze mooie mijlpaal met aantal reviews hebben behaald. Kan dat svp weer terug?
Ik wil zelf ook wel graag weten hoeveel recensies ik heb geschreven. Dat soort dingen zijn essentieel voor de community.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Bedankt!
Dat is juist wel iets dat users bijhouden en melden in het gebruikersmijlpalen topic, als ze mooie mijlpaal met aantal reviews hebben behaald. Kan dat svp weer terug?
Geldt alleen voor die pagina's en kloppen niet. Ga daar nu geen tijd aan besteden. Bij alle andere pagina's staat het aantal gewoon. Ook op je profiel.
henrykobus
-
- 18 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > sinds de verandering van de website:
ik denk inmiddels nu een paar jaar terug dat de website compleet veranderd is. wat in mijn beleving al niet fijn was, en nog steeds is. vond de oude versie veel fijner werken.
valt mij de laatste tijd op dat nu ook steeds vaker een popup tevoor schijn komt bij het scrollen over een pagina.
zijn er meer mensen die zich er aan storen of ben ik de enige hierin.
waarom is toen uberhaubt de hele website veranderd.
hoe dan ook ik vind het steeds hinderlijker worden om over de moviemeter pagina's te scrollen. met nu de popup maar ook al die reclame banners
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Op de profielpagina's (https://www.moviemeter.nl/user/180211) heb ik nu tabjes voor films en series toegevoegd om de 'Nieuwste beoordelingen' te splitten.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Op de profielpagina's (https://www.moviemeter.nl/user/180211) heb ik nu tabjes voor films en series toegevoegd om de 'Nieuwste beoordelingen' te splitten.
Goede aanpassing, top.
Maar ik mis nog wel echt 1 ding bij de scheiding tussen films en series en dat is de weergave van de statistieken.
Aantal stemmen:
Stemmen op films:
Stemmen op series:
Aantal afleveringen gemarkeerd als gezien:
Aantal berichten:
Aantal berichten als mening gemarkeerd:
Aantal toevoegingen:
Dit leest echt heel onrustig maar nog meer jammer is dat de cijfers van gemarkeerde meningen bij films en series gecombineerd zijn. Kan dit ook worden gesplitst? Zo loop ik met films qua stemmen/reviews 1 op 1 maar blijkt dit niet uit mijn profiel op de nieuwe lay out.
Kunnen dat geen 2 rijtjes worden? Voor films en voor series? Misschien kunnen zaken als woonplaats, aantal berichten en aantal afleveringen gezien wel weggehaald worden? Zie ik zelf persoonlijk weinig meerwaarde in.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Weghalen zou ik niet aanbevelen.
Dat zijn zaken die juist bij de community horen en het net iets persoonlijker maken.
En niet iedereen markeert meningen, dan is aantal berichten wel fijne indicatie om te zien hoe actief een gebruiker is.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Goede aanpassing, top.
Maar ik mis nog wel echt 1 ding bij de scheiding tussen films en series en dat is de weergave van de statistieken.
Aantal stemmen:
Stemmen op films:
Stemmen op series:
Aantal afleveringen gemarkeerd als gezien:
Aantal berichten:
Aantal berichten als mening gemarkeerd:
Aantal toevoegingen:
Dit leest echt heel onrustig maar nog meer jammer is dat de cijfers van gemarkeerde meningen bij films en series gecombineerd zijn. Kan dit ook worden gesplitst? Zo loop ik met films qua stemmen/reviews 1 op 1 maar blijkt dit niet uit mijn profiel op de nieuwe lay out.
Kunnen dat geen 2 rijtjes worden? Voor films en voor series? Misschien kunnen zaken als woonplaats, aantal berichten en aantal afleveringen gezien wel weggehaald worden? Zie ik zelf persoonlijk weinig meerwaarde in.
Ik heb even gekeken. We gaan niets weghalen maar ik kan wel een specificatie tussen films en series maken en het totaal aantal ook weergeven. Er komen daarvoor geen tabs.
Wat ik kan splitsen zijn de gemarkeerde meningen en de toevoegingen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb even gekeken. We gaan niets weghalen maar ik kan wel een specificatie tussen films en series maken en het totaal aantal ook weergeven. Er komen daarvoor geen tabs.
Wat ik kan splitsen zijn de gemarkeerde meningen en de toevoegingen.
Zou mooi zijn als je de film en serie cijfers kunt splitsen. Ik weet bv dat er leden zijn die niet stemmen op series omdat de filmstatistieken daarmee in de war raken.
En weghalen hoeft niet perse. Was slechts een suggestie om je profiel wat overzichtelijker te krijgen in mijn ogen.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Zou mooi zijn als je de film en serie cijfers kunt splitsen. Ik weet bv dat er leden zijn die niet stemmen op series omdat de filmstatistieken daarmee in de war raken.
En weghalen hoeft niet perse. Was slechts een suggestie om je profiel wat overzichtelijker te krijgen in mijn ogen.
Heb nu alleen voor mensen die zowel voor films als series reviews of toevoegingen hebben gemaakt de data gesplit. Bij jou is dit bijvoorbeeld:
Aantal toevoegingen: 33 (3 films en 30 seizoenen)
en bij mij:
Aantal toevoegingen: 7 (6 films en 1 seizoen)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heb nu alleen voor mensen die zowel voor films als series reviews of toevoegingen hebben gemaakt de data gesplit. Bij jou is dit bijvoorbeeld:
en bij mij:
Top, dit is al zoveel fijner!
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Ongerichte reclame voor online kansspelen vanaf 1 juli verboden - nos.nl
Dit is goed nieuws. Op internet moeten mensen aan kunnen geven dat ze de reclame niet willen zien.
Lavrot
-
- 900 messages
- 0 votes
Mag dat zomaar, reclame filmpjes in de browser ertussen frommelen mét een witte achtergrond, zodat de sluit-optie onzichtbaar wordt? Sowieso heb ik een hekel aan reclame (spam) maar zo erg als het nu is, is ondraaglijk. Ik kap ermee.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Op 27,28,29 staat bij mij 3x dezelfde film, bij jullie ook? De tip 250 beste films
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Op 27,28,29 staat bij mij 3x dezelfde film, bij jullie ook? De tip 250 beste films
Ga ik naar kijken. Hoort niet natuurlijk.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
https://i.ibb.co/g9QcGrT/alris.jpg
Ach ja. Het is Eid al-Fitr (suikerfeest). Dat geeft altijd een boost! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.