- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Ik wil ook nog wel eens op de nieuwsberichten klikken in de hoop een woke discussie aan te treffen. Bijna dagelijks wel raak.
Handje popcorn erbij en genieten.
Kolderiek is het juiste woord. Gisteren bij jinek een groep klagende vrouwen aan het woord terwijl een zender verder een dildohelm werd opgezet en aan de premier werd gevraagd of ie toevallig nog had geneukt.
Popcorn? Allicht. Maar de breuklijnen die door de samenleving lopen zijn diep, heel diep. Daar kun je zoals oa moviemeter je centen mee verdienen maar ergens schuurt het tot het uiteindelijk een keer klapt, ergens iemand in de samenleving doorslaat en het niet langer grappig is.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Kolderiek is het juiste woord. Gisteren bij jinek een groep klagende vrouwen aan het woord terwijl een zender verder een dildohelm werd opgezet en aan de premier werd gevraagd of ie toevallig nog had geneukt.
Popcorn? Allicht. Maar de breuklijnen die door de samenleving lopen zijn diep, heel diep. Daar kun je zoals oa moviemeter je centen mee verdienen maar ergens schuurt het tot het uiteindelijk een keer klapt, ergens iemand in de samenleving doorslaat en het niet langer grappig is.
Klopt Splinters. Ik hoop alleen maar dat ik op dat moment niet op de verkeerde plek ben toevallig. Verder kan ik er vooral om lachen. Wat moet je er anders mee?
Overigens, je bent zelf ook niet vies van een beetje provocatie toch?
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Mijn pm aan ZAP!
Goedemiddag,
Ik probeer na te gaan waarom jouw tag aan eRCee mislukt (althans dat de naam van degene anders is). Om uit te sluiten, gebruik jij de klassieke modus om reacties te plaatsen?
Wanneer ik hem tag dan wordt namelijk altijd zijn echte gegevens getoond. Ik kan er nog geen vinger opleggen. Het id van ketelbinkie is gelijk aan het tvmeter id van eRCee
ZAP!: Hoi. Ja, ik gebruik de klassieke modus.
De klassieke modus zorgt voor het probleem. Voor iedereen, graag niet meer vanaf de klassieke modus mensen taggen. Wij zitten intern ook in een dilemma, moeten we het sluiten (of gedeeltelijk - reacties plaatsen uitzetten). Wij zijn zelf ook niet voor sluiten. Maar het is wel handig dat jullie berichten met tags via de huidige website gaat plaatsen.
Achter de schermen is MovieMeter sinds de nieuwe versie compleet op de schop gegaan. Twee sites zijn samengevoegd tot 1. Daarbij is ook het reageren en taggen veranderd. Zoals al vaker aangeven, de klassieke site wordt niet meer ondersteund.
Ik gok dat überhaupt alleen een selecte groep de klassieke modus nog gebruiken, dus dit zal lang niet voor iedereen van toepassing zijn.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Tim94is het echt veel werk om (bijna een jaar geleden gevraagd aan joachimt)waarom staat er in updates van toevoegingen wel met grote letters KORT maar zodra je stemt zie je dit KORT niet meer terug in je eigen updates, of staat dit al gepland in aanpassingen op de site. Het antwoord was staat op wensenlijst.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Tim94is het echt veel werk om (bijna een jaar geleden gevraagd aan joachimt)waarom staat er in updates van toevoegingen wel met grote letters KORT maar zodra je stemt zie je dit KORT niet meer terug in je eigen updates, of staat dit al gepland in aanpassingen op de site. Het antwoord was staat op wensenlijst.
Dus je wilt een label 'KORT' op de filmpagina hebben? Dit is iets wat ik sowieso intern moet bespreken. Ik kan het alleen toevoegen mocht dat mogen en nodig zijn.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Nee in het overzicht van mijn stemmen. Dus dat je tussen al die films bij korte films KORT zie staan,
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Nee in het overzicht van mijn stemmen. Dus dat je tussen al die films bij korte films KORT zie staan,
Hier? Stemmen van Dick2008
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Precies.
Dat kan ik wel toevoegen.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Ok mooi bedankt.
Bij hoeveel minuten is iets een korte film?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Goeie vraag. Als ik het goed heb waren in het verleden film korter dan 42 minuten niet toevoegbaar.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Goeie vraag. Als ik het goed heb waren in het verleden film korter dan 42 minuten niet toevoegbaar.
Ik wacht ff tot morgen. Of er nog meer antwoorden op komen. Heb de speelduur in ieder geval als data al klaarstaan op de pagina op de testserver.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij de nieuwe toevoegingen worden in de updates al korte films vermeld op basis van de speelduur.
Je zou dat even na kunnen kijken welk getal we daar hebben genomen.
Ik denk dat we uit zijn gegaan van 40 minuten of minder voor een korte film. Bij de Oscars voor korte films houden ze dat ook aan namelijk.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Bij de nieuwe toevoegingen worden in de updates al korte films vermeld op basis van de speelduur.
Je zou dat even na kunnen kijken welk getal we daar hebben genomen.
Ik denk dat we uit zijn gegaan van 40 minuten of minder voor een korte film. Bij de Oscars voor korte films houden ze dat ook aan namelijk.
Ja 40 zie ik.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Heb een eerste opzet live gezet.
Even zoeken op 'KORT'.
Kan de styling nog aanpassen mochten jullie dat willen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik vind het prima. Duidelijk en overzichtelijk.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Je zou KORT misschien gewoon achter de titel zetten, dat scheelt scrollen. Maar goed.
Ik wacht ff tot morgen. Of er nog meer antwoorden op komen. Heb de speelduur in ieder geval als data al klaarstaan op de pagina op de testserver.
lijkt me goed idee. 
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ligt het aan mij of is de site onwijs traag?
tijs.k
-
- 139 messages
- 6 votes
ik krijg vandaag allemaal vage errors met Apache
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Je zou KORT misschien gewoon achter de titel zetten, dat scheelt scrollen. Maar goed.
lijkt me goed idee.
Het KORT labeltje staat nu gewoon op dezelfde regel.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
hele verbetering nu KORT er staat (voor onderscheid lange of korte films). Dank.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Top 100 beste films van de laatste jaren
Wordt deze lijst überhaupt nog vernieuwd? Er staat geen enkele film van 2021 en 2022 in. En nog wel films die al zeker vier jaar geleden uitgebracht zijn.
Eigenlijk is mijn vraag: kunnen jullie deze lijst weer updaten?
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5398 votes
Als ik mijn laatste notificatie aanklik, kom ik op een veel oudere pagina van hetzelfde topic (waarin ik genoemd ben) uit.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Vraagje over de profielpagina.
Daar staan je laatste meningen. Drie van films en drie van series. Echter zonder onderscheid hierin en ook de tijdnotatie klopt niet helemaal. Je ziet hier alleen een dag genoemd staat terwijl de series in dit geval van veel langer geleden zijn.
Zou dit onderscheid beter zichtbaar kunnen, met een subtitel Films en of Series of een geel streepje zoals iets hoger, boven de eerste ook staan bijvoorbeeld.
Daarnaast lijst de hele website zo ingericht dat de film boven de series komen in de pikorde, hier is dat andersom.
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5398 votes
dit is al heel lang het geval ja. mij ook al eens opgevallen maar dan heb je het over maanden terug.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Vraagje over de profielpagina.
Daar staan je laatste meningen. Drie van films en drie van series. Echter zonder onderscheid hierin en ook de tijdnotatie klopt niet helemaal. Je ziet hier alleen een dag genoemd staat terwijl de series in dit geval van veel langer geleden zijn.
Zou dit onderscheid beter zichtbaar kunnen, met een subtitel Films en of Series of een geel streepje zoals iets hoger, boven de eerste ook staan bijvoorbeeld.
Daarnaast lijst de hele website zo ingericht dat de film boven de series komen in de pikorde, hier is dat andersom.
(afbeelding)
(afbeelding)
Heb even het profiel van kappeuter gepakt: Profiel van kappeuter
Er ging iets mis met de datum's van series. Dat is opgelost. Ook heb ik een ander datum notatie functie gebruikt dat ook maanden/dag en eventueel jaar pakt als dat niet het huidige jaar is.
Wat er momenteel gebeurt: 3 laatste film reviews en 3 laatste season reviews.
Dit wil ik later wanneer ik meer tijd heb, wel veranderen in aparte tabjes. Films en Series.
Voor nu heb ik er even (TV serie) neergezet om het ietsjes duidelijker te maken (hetzelfde dat we gebruiken op de filmografie pagina's).
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Vanwege offtopic discussie over homofilie, BBB, Parler en nu.nl is de reactiesectie hier alsnog gesloten: Jutta Leerdam gespot met Jake Paul, Guy Pearce biedt excuses aan | MovieMeter Recap - MovieMeter.nl
Wie heel graag z'n reactie wil teruglezen om op een ander platform te herplaatsen, die mag me een PM sturen dan quote ik je bericht(en) terug.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Wat je misschien kunt herstellen Tim94als je in stemmenoverzicht zoekt, bijvoorbeeld de 4* stemmen en je kiest daar een titel om te bekijken en je gaat daarna terug naar het stemmenoverzicht moet je steeds opnieuw van boven naar beneden scrollen. In de oude layout is dit niet, dan kom je gewoon terug bij die film in het overzicht en kan je zo verder naar beneden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.