• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.991 actors
  • 9.370.972 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

eRCee wrote:

De tekst 'Moviemeter is niet de plek om maatschappelijk-politieke discussies te voeren' in de nieuwssectie is weer weggehaald, omdat deze tekst in zichzelf een bron werd van niet-aflatende discussie.

De spagaat tussen de koers van de redactie en die van de moderators verandert hierdoor niet. De moderators van MM zijn gecommitteerd aan het behouden van de aloude cultuur van onze site ten aanzien van hoe we als community met elkaar omgaan. Dit geldt met name voor maatschappelijk-politieke discussies, die niet zijn toegestaan. Zowel in filmtopics als onder nieuwsberichten geldt dat er on-topic altijd net wat meer ruimte is, zoals al eerder is gecommuniceerd en toegepast. Helaas blijkt deze ruimte ook vaak voor off-topic doeleinden gebruikt te worden.

Ter verduidelijking van het beleid van de moderators zullen de gedragsregels, zoals te vinden in de wiki, iets worden uitgebreid. Onder de streep blijft het echter in zekere mate arbitrair, dat is onvermijdelijk en altijd al zo geweest.

Ik zou je als tip geven: Gewoon een tijdje helemaal niet meer modereren op politieke discussies en verwensingen.

Dan wordt het hier binnen de kortste keren zo'n zwijnenstal dat zelfs de eigenaren (waar ik graag wat ongewenst politieke beeldspraak voor van stal haal) overstag zullen gaan.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Bedankt voor de tip, maar ik geloof niet dat dit positief zal werken. Qua bezoekersaantallen schijnt de site het goed te doen. Echter, zonder moderatie gaan waarschijnlijk nog meer vaste gebruikers vertrekken.

Ik zou er (op persoonlijke titel) eerder voor pleiten het een beetje gezelliger proberen te houden met elkaar, want volgens mij is dat de enige manier om de community die er nog is te behouden.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

ZAP! wrote:

(quote)
Nee. Ik had liever gezien dat je je er niet mee bemoeid had, maar men kan niet alles hebben.

Overigens heb ik zojuist een bericht geplaatst bij Clerks II en die verschijnt wel gewoon in de oude modus. Het bericht bij Clerks zie ik nog steeds niet. Wordt vervolgd.

Ik zie je bericht in de oude modus wel gewoon.

ZAP!

• 5448 messages
  • 3621 votes

Kondoro wrote:

Ik zie je bericht in de oude modus wel gewoon.

Bij Clerks? Ik helaas (nog steeds) niet. Maar goed, bij Clerks II vandaag dus wel - ik zie het nog even aan.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

ZAP! wrote:

(quote)
Bij Clerks? Ik helaas (nog steeds) niet. Maar goed, bij Clerks II vandaag dus wel - ik zie het nog even aan.

ZAP! wrote:

Viel me heel hard mee.

Wel weird dat hij als eerste god bedankt op de aftiteling. Leesvoer voor de liefhebber.

En daaronder nog een bericht met de zelfde tekst als je eerste zin.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

ZAP! wrote:

(quote)
Nee. Ik had liever gezien dat je je er niet mee bemoeid had, maar men kan niet alles hebben.

Overigens heb ik zojuist een bericht geplaatst bij Clerks II en die verschijnt wel gewoon in de oude modus. Het bericht bij Clerks zie ik nog steeds niet. Wordt vervolgd.

Je kunt niet alles hebben inderdaad. Ik bemoei me er wel mee omdat ik van mening ben dat er veel belangrijker problemen aan te pakken zijn dan problemen in de oude modus.

Hup, slot op dat ding. Kan men zich met de nieuwe modus bezighouden zonder steeds weer rekenschap af te moeten leggen aan de middeleeuwse gebruikers.

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

eRCee wrote:

Bedankt voor de tip, maar ik geloof niet dat dit positief zal werken. Qua bezoekersaantallen schijnt de site het goed te doen. Echter, zonder moderatie gaan waarschijnlijk nog meer vaste gebruikers vertrekken.

Ik zou er (op persoonlijke titel) eerder voor pleiten het een beetje gezelliger proberen te houden met elkaar, want volgens mij is dat de enige manier om de community die er nog is te behouden.

Natuurlijk heb je gelijk, alleen jammer dat het ons die-hards zo verrekte moeilijk gemaakt wordt.

Het is best lastig om de beweging die gaande is te negeren. Ik veracht echt alles waar de nieuwe eigenaren voor staan en dat wordt je elke keer in je gezicht gesmeten als je de site bezoekt.

Het zal wel aan mijn hart gaan ofzo.

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

Badalamenti wrote:

Web server is returning an unknown error Error code 520

Al meer dan een week hetzelfde probleem....... ?

Iemand ??

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Recent had kappeuter ook zo'n soort error en toen hielp het verwijderen van de cookies. Bij mij ging het spontaan over. Of het exact deze melding is weet ik alleen niet.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Badalamenti

Ja cookies verwijderen hielp bij mij. Hopelijk bij jou ook.

ZAP!

• 5448 messages
  • 3621 votes

Kondoro wrote:

En daaronder nog een bericht met de zelfde tekst als je eerste zin.

Ik moet naar de nieuwe modus, dan zie ik ze ook...

Van Bommel

• 37 messages
  • 2527 votes

Hoi.

Word er binnenkort weer films geplaatst op On demand van Netflix ?

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Van Bommel wrote:

Hoi.

Word er binnenkort weer films geplaatst op On demand van Netflix ?

Ik heb dit op 26 september maar weer een keer gemeld - niet de eerste keer. Ik begrijp dat het irritatie opwekt als ik dingen vaak meld dus ik ben voorzichtiger geworden maar inderdaad; ook deze bug is nog steeds niet opgelost.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

ZAP! wrote:

(quote)
Ik moet naar de nieuwe modus, dan zie ik ze ook...

Wellicht een keer heen en weer switchen?

ZAP!

• 5448 messages
  • 3621 votes

Kondoro wrote:

Wellicht een keer heen en weer switchen?

Al een paar keer gedaan.

wwelover

• 2605 messages
  • 3953 votes

Wat is de toegevoegde waarde van die dagelijkse 'recaps'. Alle nieuwtjes staan letterlijk eronder op de homepage...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

wwelover wrote:

Wat is de toegevoegde waarde van die dagelijkse 'recaps'. Alle nieuwtjes staan letterlijk eronder op de homepage...

Click$$$$$$$$$$$$$$$$

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Beste Tim, kan je me ieder geval nou eens aangeven waarom je in de oude layout deels wel en deels niet berichten meer kan lezen?

Op tvmeter kan ik wel het nieuwe bericht bij She-Hulk lezen, maar niet bij Lord of the rings.

Tot voor kort kon ik gewoon alles lezen. Is dit nou zoveel investering dat het niet meer kan worden gefixed?

stinissen (crew films & series)

• 23436 messages
  • 76920 votes

Beste Tim Tim94ik krijg maar geen respons op mijn berichten daarom probeer ik het nu zo. De handmatige functie om films toe tevoegen in het tv overzicht werkt nog steeds niet is al maanden. Zo ook de series die op on demand komen zijn bijna geen koppelingen meer het begint nu ook bij films en documentaires in eerste instantie gaat het bijna altijd om Netflix maar de andere aanbieders beginnen nu ook de crew zegt vaak dat ze handmatig niet kunnen koppelen. Ik hoop dat het allemaal wordt opgelost...

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

Ik zal beide punten op de bugslijst zetten. Voor de klassieke modus ga ik even kijken tegen de tijd. Maar ga daar niet veel tijd aan besteden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Tim94 wrote:

Ik zal beide punten op de bugslijst zetten. Voor de klassieke modus ga ik even kijken tegen de tijd. Maar ga daar niet veel tijd aan besteden.

Thanks. Ik heb er overigens begrip voor dat die modus geen nieuwe opties meer krijgt, maar zou fijn zijn dat ieder geval de basisfunctionaliteiten van een forumsite blijven werken, berichten lezen en reageren.

Hebben jullie trouwens cijfers van hoeveel geregistreerde leden nog de oude modus gebruiken? Ben daar best benieuwd naar

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Thanks. Ik heb er overigens begrip voor dat die modus geen nieuwe opties meer krijgt, maar zou fijn zijn dat ieder geval de basisfunctionaliteiten van een forumsite blijven werken, berichten lezen en reageren.

Hebben jullie trouwens cijfers van hoeveel geregistreerde leden nog de oude modus gebruiken? Ben daar best benieuwd naar

Ik heb even gekeken maar ik zie overal berichten. In het forum en de pagina's. Bijvoorbeeld bij de Lord of the rings serie The Lord of the Rings: The Rings of Power - Seizoen 1 (2022) - MovieMeter.nl. Als je een specifieke link hebt, ga ik er nog even naar kijken. Heb gekeken op de klassieke modus.

Het aantal dat de klassieke modus gebruikt houden wij niet bij. Maar het zullen er niet heel veel zijn gok is. Er wordt een cookie opgeslagen in je browser en niet opgeslagen in de database.

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

stinissen wrote:

Beste Tim Tim94ik krijg maar geen respons op mijn berichten daarom probeer ik het nu zo. De handmatige functie om films toe tevoegen in het tv overzicht werkt nog steeds niet is al maanden. Zo ook de series die op on demand komen zijn bijna geen koppelingen meer het begint nu ook bij films en documentaires in eerste instantie gaat het bijna altijd om Netflix maar de andere aanbieders beginnen nu ook de crew zegt vaak dat ze handmatig niet kunnen koppelen. Ik hoop dat het allemaal wordt opgelost...

Het werkt weer. Er ging wat mis met het maken van unieke id's per nieuw toegevoegde film/serie.

TMP

• 1890 messages
  • 1715 votes

Tim94 wrote:

(quote)

Ik heb even gekeken maar ik zie overal berichten. In het forum en de pagina's. Bijvoorbeeld bij de Lord of the rings serie The Lord of the Rings: The Rings of Power - Seizoen 1 (2022) - MovieMeter.nl. Als je een specifieke link hebt, ga ik er nog even naar kijken. Heb gekeken op de klassieke modus.

Het aantal dat de klassieke modus gebruikt houden wij niet bij. Maar het zullen er niet heel veel zijn gok is. Er wordt een cookie opgeslagen in je browser en niet opgeslagen in de database.

Clerks. (Film, 1994) - MovieMeter.nl

Volgens mijn updates is het laatste bericht: afgelopen maandag om 15:50 uur, door ZAP!

Bij mij is het laatste zichtbare bericht echter: The Oceanic Six, geplaatst: afgelopen zaterdag om 21:56 uur.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Tim94 wrote:

(quote)

Het gaat bij mij om de serietopics van losse reeksen, in dit geval seizoen 1 van LOTR en She-Hulk. Bij She-Hulk zie ik het meest recente bericht van vandaag (8.39 uur door horizons) en bij LOTR is het laatste zichtbare bericht die van mijzelf vorige week vrijdag om 23.57 uur, terwijl er meerdere berichten daarna nog zijn geplaatst, met als nieuwste die van DJFrankie gisteravond om 22.51 uur. Die zie ik dus niet meer in de klassieke modus.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

Tim94 wrote:

(quote)

Je zou het natuurlijk kunnen toetsen. Ik zit bijvoorbeeld nog in de klassieke modus. Dat bevalt uitstekend. Ik heb een aantal maanden geleden rondgekeken in de nieuwe modus en schrijf dit bericht nav het commentaar over het niet kunnen lezen van berichten in de nieuwe modus. Het moet gezegd, de nieuwe modus is aanzienlijk gebruiksvriendelijker geworden tov de lancering ervan. Desalniettemin bevalt de klassieke modus mij uitstekend. Zover ik kan zien kan ik alles lezen vanuit de klassieke modus.

Van Bommel

• 37 messages
  • 2527 votes

BlueJudaskiss wrote:

(quote)

Ik heb dit op 26 september maar weer een keer gemeld - niet de eerste keer. Ik begrijp dat het irritatie opwekt als ik dingen vaak meld dus ik ben voorzichtiger geworden maar inderdaad; ook deze bug is nog steeds niet opgelost.

Bedankt voor het antwoord. Succes ermee.

ZAP!

• 5448 messages
  • 3621 votes

TMP wrote:

Volgens mijn updates is het laatste bericht: afgelopen maandag om 15:50 uur, door ZAP!

Bij mij is het laatste zichtbare bericht echter: The Oceanic Six, geplaatst: afgelopen zaterdag om 21:56 uur.

Splinters wrote:

...schrijf dit bericht nav het commentaar over het niet kunnen lezen van berichten in de nieuwe modus...

Het ging bij mij om het niet kunnen lezen van berichten in de oude modus. Ook gericht aan Tim94:

Het is tot nu toe bij die ene twee berichten bij Clerks gebleven, dus het lijkt mee te vallen. Ik heb net nog even een berichtje bij A Mighty Wind geplaatst en dat gaat ook weer goed...

stinissen (crew films & series)

• 23436 messages
  • 76920 votes

Tim94 wrote:

(quote)

Het werkt weer. Er ging wat mis met het maken van unieke id's per nieuw toegevoegde film/serie.

Dus we kunnen nu ook weer koppelen?

Films die bv op Netflix komen dat na het koppelen weer de link werkt.

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9722 votes

stinissen wrote:

(quote)

Dus we kunnen nu ook weer koppelen?

Films die bv op Netflix komen dat na het koppelen weer de link werkt.

Je noemde twee dingen: tv-overzicht en Netflix

Ik denk dat Tim het alleen over het tv-overzicht had.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.