- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Het vinkje om vertaalde reacties aan/uit te zetten staat live. Wanneer je hem uitzet worden de berichten verborgen. Wanneer je hem weer aanzet, worden de berichten weer zichtbaar.
Top! Maar kan je ook ergens wel of geen toestemming geven dat jouw berichten vertaald worden? Volgens mij wel een vraag die bij heel veel mensen leeft.
Tim94 (developer)
-
- 1700 messages
- 286 votes
Top! Maar kan je ook ergens wel of geen toestemming geven dat jouw berichten vertaald worden? Volgens mij wel een vraag die bij heel veel mensen leeft.
Dat is dit. Wanneer hij uitstaat worden berichten niet meer vertaald en verborgen die al vertaald zijn.
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Je gebruikt twee browsers die bijna niemand gebruikt, volgens mij. Hier, in Chrome, werkt alles.
Opera & Edge gebruiken beide Chromium, net als Google Chrome. Daarnaast is vooral edge een browser die toch steeds meer gebruikt wordt.
De verticale tabs in Edge zijn geweldig.
ZAP!
-
- 5449 messages
- 3621 votes
Ik heb tot twee keer toe een bericht proberen te plaatsen bij Clerks, maar er verschijnt niets. Wel staat in de updates dat ik er gepost heb?! Hebben meer mensen hier last van? Ik gebruik Firefox.
(dit bericht verschijnt bij dus wel...)
-edit- in de nieuwe modus zie ik wel mijn bericht bij Clerks...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik heb tot twee keer toe een bericht proberen te plaatsen bij Clerks, maar er verschijnt niets. Wel staat in de updates dat ik er gepost heb?! Hebben meer mensen hier last van? Ik gebruik Firefox.
(dit bericht verschijnt bij dus wel...)
Ik vermoed dat de oude layout inmiddels meerdere bugs bevat.
Daar wordt niet meer aan bugfixing voor gedaan helaas, wat wel begrijpelijk is.
ZAP!
-
- 5449 messages
- 3621 votes
Ik vermoed dat de oude layout inmiddels meerdere bugs bevat.
Daar wordt niet meer aan bugfixing voor gedaan helaas, wat wel begrijpelijk is.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Toch begrijp ik wel dat er weinig meer op de oude layout wordt gedaan qua onderhoud, ze willen tenslotte de nieuwe site goed onderhouden en daar tijd in steken. Het is alleen zo jammer dat ook de nieuwe site nu al jaren problemen ondervindt.
ZAP!
-
- 5449 messages
- 3621 votes
Toch begrijp ik wel dat er weinig meer op de oude layout wordt gedaan qua onderhoud, ze willen tenslotte de nieuwe site goed onderhouden en daar tijd in steken...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Is kwestie van wennen hoor.
ZAP!
-
- 5449 messages
- 3621 votes
Is kwestie van wennen hoor.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik heb het echt wel geprobeerd, maar ik heb er niks mee. Gaan de andere Meters op den duur ook over op de nieuwe modus btw?
Daar weet ik niks van.
TMP
-
- 1890 messages
- 1715 votes
Helemaal mee eens. Wat moet je nog met deze site als je de berichten niet eens meer allemaal kan lezen? Die nieuwe site blijft er verschrikkelijk uitzien en bevat ook de nodige bugs, dus overstappen is ook niet echt een optie. Het uitschakelen van die vertalingen lijkt in de klassieke modus ook niet te lukken. Heb ze in de 'nieuwe' modus uitgeschakeld, maar blijf ze in de klassieke modus zien.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik snap het ook niet. Ik vraag hier ook al weken om. Dat je geen nieuwe features toe wil voegen aan de oude layout, alle begrip voor. Maar zorg er op zijn minst voor dat het nog gewoon goed werkt met het plaatsen van een bericht of het lezen van geplaatste berichten. Dat is toch het minimale wat je mag vragen van een berichtensite als MM?
Ik heb er dus ook last van.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dit kan ik in mijn profiel niet vinden...
Toon avatars bij berichten
Klassieke modus
Overschakelen naar de klassieke modus
Ingevoegde media
Ik geef toestemming om alle ingevoegde media te tonen
Ik wil geen ingevoegde media zien
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Wat mij betreft wordt die hele oude modus afgekoppeld en op non actief gezet. Dat gezeur daarover steeds. Wen aan de nieuwe modus of blijf weg.
Ik heb liever dat elke seconde die aan de oude modus besteed door de onderhoudsploeg gestoken wordt in de nieuwe modus.
Dat "niet kunnen wennen" lijkt me ook meer een kwestie van "niet willen wennen", want zo verschrikkelijk als de oude-modus-sekte doet of het is, is het helemaal niet.
TMP
-
- 1890 messages
- 1715 votes
Dit kan ik in mijn profiel niet vinden...
Toon avatars bij berichten
Klassieke modus
Overschakelen naar de klassieke modus
Ingevoegde media
Ik geef toestemming om alle ingevoegde media te tonen
Ik wil geen ingevoegde media zien
Valt in de klassieke modus niet te vinden. Ik heb het in de nieuwe modus uitgeschakeld, maar het werkt dan niet in de klassieke modus.
Wat mij betreft wordt die hele oude modus afgekoppeld en op non actief gezet. Dat gezeur daarover steeds. Wen aan de nieuwe modus of blijf weg.
Ik heb liever dat elke seconde die aan de oude modus besteed door de onderhoudsploeg gestoken wordt in de nieuwe modus.
Dat "niet kunnen wennen" lijkt me ook meer een kwestie van "niet willen wennen", want zo verschrikkelijk als de oude-modus-sekte doet of het is, is het helemaal niet.
Als berichten al niet meer allemaal te lezen zijn in de klassieke modus en je wil daar niks aan doen, dan kun je die modus inderdaad maar beter uitschakelen, want dan heeft het geen enkel nut meer. Er wordt trouwens al geen tijd meer in die modus gestoken en de nieuwe modus blijft desondanks vol bugs zitten (inmiddels al jaren), dus dat geeft weinig hoop.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
de nieuwe modus blijft desondanks vol bugs zitten (inmiddels al jaren), dus dat geeft weinig hoop.
Dat is een zeer terechte bron van ergernis.
ZAP!
-
- 5449 messages
- 3621 votes
De andere sites zitten bovendien nog altijd in de oude modus, dus dat helpt met 'moeten' wennen aan de nieuwe modus op ook niet bepaald mee.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
]Kunnen we welles-nietes over gaan doen, maar zoals ik al aangaf: wanneer dit nieuwe probleem van geen berichten meer kunnen plaatsen / terugzien blijvend is, dan zal MoMe over een weekje of zo uit mijn bladwijzerbalk verdwijnen.
Dat is geen kwestie van welles of nietes. Dat is precies wat ik al aangaf: Wen aan de nieuwe modus of blijf weg. Lijkt me een redelijke keuze.
Er zit blijkbaar al zoveel energie in het goed krijgen van de nieuwe modus, dat er niets meer aan de oude wordt gedaan, en als die dan problemen gaat geven, dan is dat maar zo. Het geklaag over die problemen kost ook weer tijd en energie. Steek dat dan maar liever in de sites die nog wel in je bladwijzerbalk blijven staan.
ZAP!
-
- 5449 messages
- 3621 votes
Dat is geen kwestie van welles of nietes.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Ja, en dan hoop je natuurlijk dat ik "nietes' zeg...
(Antwoord van ZAP: "nietes".)
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Het is een kwestie van tijd en de oude modus verdwijnt. Je kunt er beter gewoon aan wennen, anders is straks die "verplichte" overstap een grote klap.
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
Het is een kwestie van tijd en de oude modus verdwijnt. Je kunt er beter gewoon aan wennen, anders is straks die "verplichte" overstap een grote klap.
Mwah. Ik lees net dat alle andere meters op de oude modus draaien. Ik ruik derhalve een kans om met een beetje creativiteit van seriemeter een beetje het oude moviemeter te maken.
Denk erover na zou ik zeggen. Bij voldoende animo open ik op termijn misschien wel een weertopic .
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Ook prima gewend aan nieuwe modus. Zo’n verschil was het uiteindelijk niet.
En dat er geen tijd meer in de oude modus gestoken zou worden is allang bekend, en behoeft geen uitleg meer wat mij betreft. Voldongen feit, of je dat nu leuk vind of niet.
Fijn dat het vinkje er is voor niet vertalen van recensies. Dank! 
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Mwah. Ik lees net dat alle andere meters op de oude modus draaien. Ik ruik derhalve een kans om met een beetje creativiteit van seriemeter een beetje het oude moviemeter te maken.
Denk erover na zou ik zeggen. Bij voldoende animo open ik op termijn misschien wel een weertopic .
De ambities met alleen MoMe zijn volgens mij al rond de overname aan ons verteld, en het lijkt me langzamerhand ook wel duidelijk dat dit hun goudmijn is, de andere sites hebben die ambitie niet of minder, waarvan ik weet dat alleen MuMe heel erg actief is, misschien nog wel actiever dan deze site.
Ook dat van seriemeter kun je op je buik schrijven, die zit nu al geïntegreerd met MoMe, en als je leest hoeveel moeite de kleinste dingen al kosten, maken ze daar echt hun handen niet aan vuil.
Splinters
-
- 2620 messages
- 1391 votes
De ambities met alleen MoMe zijn volgens mij al rond de overname aan ons verteld, en het lijkt me langzamerhand ook wel duidelijk dat dit hun goudmijn is, de andere sites hebben die ambitie niet of minder, waarvan ik weet dat alleen MuMe heel erg actief is, misschien nog wel actiever dan deze site.
Ook dat van seriemeter kun je op je buik schrijven, die zit nu al geïntegreerd met MoMe, en als je leest hoeveel moeite de kleinste dingen al kosten, maken ze daar echt hun handen niet aan vuil.
Ik heb het dan ook niet over ze. Ik heb het over de community. Ik heb het over de community die al jarenlang onophoudelijk klaagt over bugs, overvloedige reclame, nepnieuws danwel nonnieuws enz enz enz.
Kortom, neem het heft in eigen hand en los alles zelf op. En hoe kun je eea beter oplossen dan en masse naar een andere klassieke metersite te verkassen en daar films toe te gaan voegen?
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
De tekst 'Moviemeter is niet de plek om maatschappelijk-politieke discussies te voeren' in de nieuwssectie is weer weggehaald, omdat deze tekst in zichzelf een bron werd van niet-aflatende discussie.
De spagaat tussen de koers van de redactie en die van de moderators verandert hierdoor niet. De moderators van MM zijn gecommitteerd aan het behouden van de aloude cultuur van onze site ten aanzien van hoe we als community met elkaar omgaan. Dit geldt met name voor maatschappelijk-politieke discussies, die niet zijn toegestaan. Zowel in filmtopics als onder nieuwsberichten geldt dat er on-topic altijd net wat meer ruimte is, zoals al eerder is gecommuniceerd en toegepast. Helaas blijkt deze ruimte ook vaak voor off-topic doeleinden gebruikt te worden.
Ter verduidelijking van het beleid van de moderators zullen de gedragsregels, zoals te vinden in de wiki, iets worden uitgebreid. Onder de streep blijft het echter in zekere mate arbitrair, dat is onvermijdelijk en altijd al zo geweest.
ZAP!
-
- 5449 messages
- 3621 votes
...onophoudelijk klaagt...
ZAP!
-
- 5449 messages
- 3621 votes
Ja, en dan hoop je natuurlijk dat ik "nietes' zeg...
Overigens heb ik zojuist een bericht geplaatst bij Clerks II en die verschijnt wel gewoon in de oude modus. Het bericht bij Clerks zie ik nog steeds niet. Wordt vervolgd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.