• 177.976 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.057 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

Er is tussen de crew en mij een document waar we dit bijhouden. Voor specifieke vragen, kun je hen het best een bericht doen. Ik ga me in dit topic wat minder laten horen.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Maar wat ik nog graag wil weten voordat je helemaal verdwijnt: is er nu een kans dat er een door mij ongewenste vertaling van een bericht komt elke keer als ik een nieuw bericht plaats?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Er komt een mogelijkheid dit uit te vinken.

Ste*

• 2070 messages
  • 1386 votes

eRCee wrote:

Er komt een mogelijkheid dit uit te vinken.

Mooi zo. Ik dacht, toen ik er voor het eerst op stuitte, dat er een of andere rare bug aan het werk was. Ik heb ook echt geen zin om mijn Nederlands geschreven reviews in krom Engels te zien.

Echt wat een waanzin.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Enig idee hoelang we die bug nog mee gaan maken met ''nieuwe berichten in een topic'' waarna die Engelse rommel erbij staat? Dat is echt zeer irritant.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Overigens kan ik de laatste tijd ook soms geplaatste berichten van users niet meer lezen in de klassieke modus. 98 procent wel, maar een paar niet. Zoals bv nu bij de film Bullet Train.

En ik weet dat deze oude modus niet de gewenste versie is, maar dit maak ik nu pas sinds kort mee qua berichten.

Ik vind de nieuwe site zo schreeuwerig en gebruiksonvriendelijk (vaak geprobeerd, vorige week nog) dat ik weiger over te stappen tot het echt niet anders kan.

• 11900 messages
  • 5305 votes

Maar liefst drie keer het bericht vertaald van Fisico en twee keer het bericht van Ste* bij Gladbeck: Das Geiseldrama.

Het is een druppel op een gloeiende plaat, maar tot deze bug gefixt is zal ik geen berichten meer bij films plaatsen. Jammer, ik deel graag mijn enthousiasme over Hindi-films maar het is niet anders zo.

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

BlueJudaskiss wrote:

Maar liefst drie keer het bericht vertaald van Fisico en twee keer het bericht van Ste* bij Gladbeck: Das Geiseldrama.

Het is een druppel op een gloeiende plaat, maar tot deze bug gefixt is zal ik geen berichten meer bij films plaatsen. Jammer, ik deel graag mijn enthousiasme over Hindi-films maar het is niet anders zo.

Als het goed is zijn de berichten eruit gefilterd. Het ging niet om standaard berichten maar om dynamisch ingeladen berichten. Daar werd geen rekening met vertaalde berichten gehouden.

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

kappeuter

Om het vinkje o.a. werkend te krijgen ga ik wederom een aanpassing aan de berichten tabel doen. Die erg groot is. Jullie kunnen timeouts ondervinden!

• 11900 messages
  • 5305 votes

Iemand zin in nog een nieuwe bug? Ja, nee? Bij Baahubali: The Beginning (Film, 2015) staat er nu vier keer dat de film via Netflix te zien is.

Oh ja, en in mijn - niet-alfabetische - stemmenlijst komen nog vaak films dubbel voor.

Ik wil echt niet steeds hoeven klagen maar het wordt me zo moeilijk gemaakt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

BlueJudaskiss wrote:

Iemand zin in nog een nieuwe bug? Ja, nee? Bij Baahubali: The Beginning (Film, 2015) staat er nu vier keer dat de film via Netflix te zien is.

Dat klopt. Hij staat in vier versies op Netflix.

Engelse, Hindi, Malayalam en Tamil versie. Elke versie is afzonderlijk gelinkt op Netflix en op MM, zodat je zelf kunt kijken welke versie je wil zien.

Oh ja, en in mijn - niet-alfabetische - stemmenlijst komen nog vaak films dubbel voor.

Welke titels staan er bij jou dubbel, heb je een voorbeeld?

Mogelijk gaat het om miniseries? Die staan soms zowelop het Seriesgedeelte en onderwater ook nog op het filmgedeelte. Dan kan het zijn dat je voorheen zowel op TvMeter en op MM gestemd hebt. Dat zou verklaren waarom je dubbele vermeldingen hebt.

Als het je stoort kan ik wel dubbele stemmen weghalen, maar dan moet je even aangeven welke. Dat is geen probleem.

Als het ook films betreft is het een bug.

Alfabetische stemmenlijst staat op de wensenlijst met hoge prioriteit. Dit hoef je niet steeds opnieuw te melden.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Op de mainpage verschijnt weer een nieuw type nieuwsbericht. Shorts. Kan deze ook al categorie worden aangemaakt zodat we die kunnen uitzetten? Iets te hoog shownieuws gehalte als je het mij vraagt.

wwelover

• 2605 messages
  • 3953 votes

schram101 wrote:

Op de mainpage verschijnt weer een nieuw type nieuwsbericht. Shorts. Kan deze ook al categorie worden aangemaakt zodat we die kunnen uitzetten? Iets te hoog shownieuws gehalte als je het mij vraagt.

Ha wilde net hetzelfde hier posten. Sowieso een vaag concept.

Zowel voor als achter de schermen en binnen de privésituatie van celebrity's ontstaan zoveel ontwikkelingen, verhalen en geruchten dat niet alles op juistheid kan worden gecontroleerd of in aanmerking komt voor een losstaand nieuwsartikel

En dan met dit nieuwtje komen. Maar inderdaad ik heb geen zin om nu alsnog 'TV nieuws' te krijgen.

Rick18

• 232 messages
  • 5294 votes

schram101 wrote:

Ik dacht eerst dat het over korte films ging, helaas.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dat er nog ruimte daar is voor nog meer domme clickbait-titeltjes zeg.

Ondertussen kijken we nog steeds naar die vreselijke Engelstalige berichten aan in elk topic...

TMP

• 1890 messages
  • 1715 votes

Elvis (Film, 2022) - MovieMeter.nl

Ik heb bij deze film een review geplaatst. Die is in de klassieke modus niet te zien. (De laatste drie berichten zijn overigens allemaal niet te zien in die modus.) In de 'nieuwe' modus is mijn bericht wel te zien en in 'mijn updates' in de klassieke modus zie ik dan weer wel dat ik een bericht bij die film heb geplaatst. Bij andere films in de klassieke modus kan ik dan weer wel zeer recente berichten zien, dus het is niet zo dat helemaal niks doorkomt.

edit: Als ik in de klassieke modus filter op meningen krijg ik mijn review trouwens weer wel te zien.

robertinho

• 1512 messages
  • 2935 votes

The Oceanic Six wrote:

Overigens kan ik de laatste tijd ook soms geplaatste berichten van users niet meer lezen in de klassieke modus. 98 procent wel, maar een paar niet. Zoals bv nu bij de film Bullet Train.

En ik weet dat deze oude modus niet de gewenste versie is, maar dit maak ik nu pas sinds kort mee qua berichten.

Ik vind de nieuwe site zo schreeuwerig en gebruiksonvriendelijk (vaak geprobeerd, vorige week nog) dat ik weiger over te stappen tot het echt niet anders kan.

Ik gebruik ook nog steeds de klassieke modus. Mijn vriendin zocht laatst op haar telefoon iets op over een film en klikte op Moviemeter, omdat ze weet dat ik dat gebruik. Dan kom je dus op de nieuwe site. Na het klikken was haar eerste reactie: "Jezus...", toen scrollde ze naar beneden, wilde ergens op klikken en klikte er naast omdat ineens een pop up of reclame het beeld verschoof: "Pfff...". Die verwacht ik niet snel terug.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

robertinho wrote:

Die verwacht ik niet snel terug.

Das wel een erg drastische reden om het uit te maken.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Tjezes de pezes. In de tijd van paard en wagen ging het versturen van boodschappen nog sneller dan nu hier op MM. En dat is niet een incident helaas.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik zou graag horen of dit nog gefixed gaat worden...

Het is zo random. Het ene bericht is prima te lezen, een ander bericht is niet meer zichtbaar.

Ik verwacht niet dat jullie de oude versie blijven verbeteren, maar het zou fijn zijn als je ieder geval de bestaande content kan lezen.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Ik wil toch ook nog even zeggen dat ik niet wil dat mijn meningen in het Engels vertaald worden. Ik heb ze geschreven voor Nederlandstalige lezers. Ik hoop dat er een mogelijkheid komt om aan te vinken dat mijn meningen niet automatisch vertaald worden. Ik ben blijkbaar niet de enige.

Roger Thornhill

• 6011 messages
  • 2445 votes

Ongelooflijk vervelend: een reclame die zó'n groot deel van het scherm bestrijkt dat ook de zoekbalk daardoor wordt bedekt, soms al bij het laden, soms "binnenschuivend" terwijl ik kijk, soms duidelijk zichtbaar, soms totaal onzichtbaar, maar altijd met hetzelfde resultaat: terwijl ik een zoekterm intyp word ik onverhoeds getransporteerd naar de site van het bedrijf van de reclame in kwestie. Het scherm verversen helpt soms maar niet altijd – in het ergste geval moet ik de hele site verlaten en op een ander moment terugkomen.

Splinters

• 2620 messages
  • 1391 votes

Met die shorts en de disclaimer onder de "shorts" op de voorpagina zakt moviemeter wel heel erg door het ijs.

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

Web server is returning an unknown error Error code 520

Al meer dan een week hetzelfde probleem....... ?

merijn2

• 1 messages
  • 0 votes

Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik wilde even melden dat ik geen videos op jullie site (zoals trailers) kan afspelen. Ik heb windows 10. Bij Opera krijg ik wel een pop-up, maar die blijft wit. Tenzij ik mijn ad-blockers uitschakel, dan gebeurt er helemaal niets. Bij Edge krijg ik de videos wel afgespeeld, maar na 10 seconden zegt Edge dat hij de "advertentie" heeft gestopt vanwege het te veel gebruiken van de resources.

c de vries

• 157 messages
  • 0 votes

merijn2 wrote:

Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik wilde even melden dat ik geen videos op jullie site (zoals trailers) kan afspelen. Ik heb windows 10. Bij Opera krijg ik wel een pop-up, maar die blijft wit. Tenzij ik mijn ad-blockers uitschakel, dan gebeurt er helemaal niets. Bij Edge krijg ik de videos wel afgespeeld, maar na 10 seconden zegt Edge dat hij de "advertentie" heeft gestopt vanwege het te veel gebruiken van de resources.

Je gebruikt twee browsers die bijna niemand gebruikt, volgens mij. Hier, in Chrome, werkt alles.

jippie2010

• 2612 messages
  • 8082 votes

jippie2010 wrote:

(quote)

Ondertussen zijn we bijna twee weken verder. Maar ondanks de toezegging dat het opgepakt wordt werkt de functie niet. Dit moet toch sneller kunnen dunkt me. Wat is de actuele status behalve dat het 'doorgegeven' is?

Maak daar drie weken van... lastig om niet gefrustreerd te raken. Ik zou graag zien dat dit met prioriteit opgepakt én opgelost wordt.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

jippie2010 wrote:

(quote)

Maak daar drie weken van... lastig om niet gefrustreerd te raken. Ik zou graag zien dat dit met prioriteit opgepakt én opgelost wordt.

Maak daar maar volgend jaar van.

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

Het vinkje om vertaalde reacties aan/uit te zetten staat live. Wanneer je hem uitzet worden de berichten verborgen. Wanneer je hem weer aanzet, worden de berichten weer zichtbaar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.