• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.299 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

eRCee wrote:

Flop 100

Gezocht via google, zal vast ook op een andere manier te bereiken zijn.

Dank je. De opmaak van de site zit niet helemaal lekker - er blijven rare bugs op zitten.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Wat is die site toch traag vanavond. Het duurt vaak een minuut of meer voor een pagina laadt. Kan er daar echt niets aan gedaan worden? Ik gebruik een Mac Studio als computer, dus daaraan zal het zeker niet liggen.

Toch nog één lichtpuntje in de duisternis. Bij Safari en Monterey 12.4 werken de submenu's weer onder mijn avatar.

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Is hier vandaag ook ontzettend traag.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12838 votes

Zo kan je iets makkelijk interacteren met waardevolle advertenties. Anders zijn ze verdwenen voor je er erg in hebt.

Arnie

• 1082 messages
  • 1881 votes

Vraagje, hoe kan het dat in het tv-filmoverzicht Vlaamse zenders als VTM 2, 3 en 4 er niet tussen staan? Ik veronderstel dat we nog steeds geen voorkeuren kunnen instellen qua land?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Arnie wrote:

Vraagje, hoe kan het dat in het tv-filmoverzicht Vlaamse zenders als VTM 2, 3 en 4 er niet tussen staan? Ik veronderstel dat we nog steeds geen voorkeuren kunnen instellen qua land?

Dit lijkt me er een voor joachimt of kappeuter. Iets voor op de lijst?

joachimt (crew films)

• 3796 messages
  • 9724 votes

eRCee wrote:

(quote)

Dit lijkt me er een voor joachimt of kappeuter. Iets voor op de lijst?

Ik weet te weinig van het TV-overzicht af. Deze laat ik dus even aan kappeuter over.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Er was vroeger een instelling waarbij je in je profiel kon aangeven het Belgische tv-overzicht te willen zien.

Die service is geloof ik op een een gegeven moment gestopt.

Volgens mij zie je nu dus enkel nog films op Belgische zenders die de meeste Nederlanders in zenderpakket kunnen ontvangen. Daarom zitten veel commerciële Vlaamse zenders hier niet bij, omdat we die in Nederland niet kunnen zien.

We kunnen bij eerstvolgend overleg met de ontwikkelaars vragen of er weer een uitgebreider Vlaams tv-zender overzicht kan komen en bijpassende instelling in het profiel.

De crew kan wel zelf zenders toevoegen maar als het filmaanbod niet ingelezen wordt vanuit een Belgische bron, hebben we daar nu niets aan.

Arnie

• 1082 messages
  • 1881 votes

Ok, helder. MM is dus weer helemaal Nederlands geworden

Hoop dat het inderdaad toegevoegd kan worden, gezien de hoeveelheid inwoners van België hier rondlopen (en de hoeveelheid toffe films op die zenders).

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Wat is er met de site aan de hand? Of is ie alleen bij mij steeds zo traag?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Zonder in detail te treden, er zijn technische problemen die niet 1-2-3 opgelost kunnen worden.

De crew legt voorlopig het werk betreffende het behandelen van toevoegingen neer, omdat er momenteel toevoegingen verdwijnen.

horizons

• 5687 messages
  • 2402 votes

Klinkt niet heel goed.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Merkte het al een tijdje vanavond dat alles in de soep liep. Heel jammer.

Gelukkig hebben we ons dagelijkse Amber Heard nieuws nog op deze site. Om de tijd te vullen.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Het is nu toch al verschillende keren dat we hebben vastgesteld dat de site buggy is. Het is niet de eerste keer dan toevoegingen verdwijnen. Toch wel echt jammer en demotiverend. Ik denk met weemoed terug aan enkele jaren geleden toen alles probleemloos verliep met een site zonder toeters en bellen en zonder veel reclame.

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

Zal Jordy al vinden dat ie opeens wel erg veel tijd over heeft?

• 11900 messages
  • 5305 votes

Stel nou he, stel, gewoon een gedachte, dat ze alle nieuwsberichten stoppen zodat ze die tijd kunnen gebruiken in het verbeteren van de site? Zou zo mooi zijn.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Ik wil mijn stemmen in een nieuw database bestand op mijn computer zetten en stel tot mijn verbazing vast dat ze niet alfabetisch gesorteerd zijn per score zoals enkele jaren geleden. Wat een soep. Ze staan volgens datum. Dat is echt niet overzichtelijk. Is er daar echt geen mouw meer aan te passen. ☹️

Flavio

• 4893 messages
  • 5225 votes

Je kunt even overschakelen naar de klassieke modus, daar staan je stemmen nog wel op alfabet.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

De site is vandaag nagenoeg onbruikbaar. Loopt vast en laad niet door. Enorm vervelend.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Vanmorgen en nu niets van gemerkt, maar kan toeval zijn.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Vooral bij het plaatsen van berichten duurt het soms een tijd. Ik heb wel enkele correcties kunnen inzenden.

• 11900 messages
  • 5305 votes

Flavio wrote:

Je kunt even overschakelen naar de klassieke modus, daar staan je stemmen nog wel op alfabet.

Maar waarom dit veranderd is in de nieuwe modus is me een raadsel. Een van de vele bugs die ik graag zo snel mogelijk opgelost zie worden.

Flavio

• 4893 messages
  • 5225 votes

Natuurlijk, ik ook. Ik probeer het niet goed te praten, gaf alleen even een tip hoe je je stemmen op alfabetische volgorde kan vinden.

• 11900 messages
  • 5305 votes

Flavio wrote:

Natuurlijk, ik ook. Ik probeer het niet goed te praten, gaf alleen even een tip hoe je je stemmen op alfabetische volgorde kan vinden.

Dat begreep ik Maar ik vind het dan jammer dat het dan via een onnodige omweg moet.

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Waarom wil moviemeter perse mijn locatie weten? En hoe vaak kun je dat vragen? En waarom wil Younes mij perse updates geven? En hoe opdringerig kun je daar dan weer in zijn…,

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Flavio wrote:

Het lijkt me dat de nieuwe eigenaren van de site (en hun koers) er juist op uit zijn dat de huidige modus inmiddels zoveel mogelijk de norm is, of binnen afzienbare tijd in elk geval zal worden? Maar dit maakt het voor mij (en voor vele anderen) niet aantrekkelijk om uiteindelijk helemaal over te stappen. Van mij mogen die nieuwsberichten er best staan, die kan ik prima negeren en als dit de site helpt met zoveel mogelijk inkomsten genereren die het voortbestaan waarborgen lijkt me dat niet onredelijk, maar het begint er met de dag meer op te lijken dat de focus - met name het afgelopen jaar - compleet daar op is komen te liggen, en gebruikersonvriendelijkheid en bugs de norm zijn geworden. Met alle respect maar hoe lang is die lijst inmiddels wel niet, en hoeveel mensen zitten er eigenlijk op? Op jullie voetbal en F1 sites, waar de passie duidelijk wel ligt, zie ik dit niet gebeuren? Ik ben geen technische jongen maar hoe moeilijk kan het zijn om een stemtabel alfabetisch te maken? Ik wil niet de verkapte nostalgist uithangen, maar hoe kan het dat de site ruim 15 jaar technisch liep als een Zwitsers uurwerk, op 1 man sterk, terwijl alles keer op keer in elkaar lijkt te storten terwijl er een heel team achter schijnt te zitten? Als het je dan niet om de inhoud te doen is (wat wel blijkt aangezien de zustersites sinds de overname compleet genegeerd worden) lijkt het me ook niet meer dan fair dat een site die je maandelijks ongetwijfeld een riant zakcentje oplevert, terwijl een gepassioneerde crew vrijwillig voor je zwoegt en blijft dweilen met de kraan open, in elk geval fatsoenlijk draaiende te houden, of zeg ik nou iets heel geks?

Als het initiële doel was om de site zoveel mogelijk te moderniseren lijkt me dat in elk geval pijnlijk mislukt. Er waren dagen dat ik hier rondhing in 2004 en de site beter werkte. Dat fora misschien hun beste tijd hebben gehad en compleet lijken te zijn opgegaan in zielloze sociale media is al behoorlijk pijnlijk, maar als daar de ziel inmiddels niet meer ligt laat die dan in godsnaam verplaatsen naar een goed werkende zoekmachine en het mede mogelijk maken van een zo compleet mogelijke catalogus. Nu zullen dan vooral de vaste en gerespecteerde leden weglopen, een sentiment dat ik me kan indenken dat jullie niet delen omdat de meeste van jullie nog in je strontluier liepen toen de wortels voor deze site werden gelegd, maar uiteindelijk zul je hier ook je nieuwe doelgroep (de klikkers en dagjesmensen) op verliezen, want ook die wensen een gebruikersvriendelijke site.

Edit: Die is overigens niet tegen Flavio gericht. Ik ben ook helemaal niet uit op een discussie, niemand hoeft hier wmb ook op te reageren. Ik wilde dit alleen even gezegd hebben, na me dik 2 jaar te hebben ingehouden in de hoop dat het uiteindelijk beter zou worden. Geregeld heb ik discussies met oudgedienden die de site wel de rug hebben toegekeerd en er geen goed woord meer voor over hebben en ik begin steeds meer tot de conclusie te komen dat ik weinig argumenten meer kan bedenken om ze ongelijk te geven. Ik zal de site uiteraard blijven bezoeken tot het schip definitief gezonken is, daar zijn de warme gevoelens en de verbondenheid te groot voor, maar helaas wel met veel minder plezier als vroeger.

GoodOldJack

• 1339 messages
  • 4625 votes

Geen idee of er nog mensen zijn maar ik heb ondertussen vier keer de vraag gehad of ik geen lid wil worden van beste film en serie tips via facebook. Op zich niet eens tegen maar toen ik de eerste keer accepteerde bleken alle links te gaan over nogal dodgy plekken waarin vooral volwassenen met een hoge nood zich zouden amuseren (als het al geen pure schadelijke links zijn). Zelfs daar ben ik niet altijd geheel tegen, ik heb ook al is een nood, maar ik hou mijn film en serie updates en mijn volwassenenentertainment liefst gescheiden. Ik kan me ook moeilijk bedenken dat dit van moviemeter zelf komt.

Ik vermoed een gekend probleem maar ik dacht ik meld het toch maar even.

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

@ niethie

Goed verhaal waar ik helemaal achter sta.

Welke voetbal en F1 site zijn ook van deze eigenaar als ik vragen mag?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Ik zou wel adviseren om te taggen bij dit soort kritiek. meter_fan en Tim94

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Ach, als het allemaal in het honderd loopt kun je hier altijd nog lekker babbelen over het weer en over Max. Vooral als je sarcastisch bent.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.