- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Laurensv
-
- 266 messages
- 3316 votes
Ik kan op mijn mobiel door alle reclame inmiddels bijna niks meer opzoeken, ik krijg om de haverklap een schermvullende advertentie. Dat lijkt me niet de bedoeling, kan daar iets aan gedaan worden? Dank!
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Het forum zien verdwijnen is een gemis in mijn MM-hartje. Toch de leukste tijd van de site op mee gemaakt, helaas was dat wel van korte duur. Het forum hier is al enige tijd stil, en dat merk ik ook aan mijzelf aangezien ik al een paar jaar terug de visie meer op mijzelf heb gericht om mijn statistieken bij te houden dan op het forum aanwezig te zijn. De enige reden waarom ik nog rond hang op het forum zijn voor mij de filmgames, die zo nu en dan georganiseerd worden en waar ik mij mooi mee bezig weet te houden, en daar stopt het toch echt wel. Dan zit ik toch liever op het forum van MusicMeter.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ik kan op mijn mobiel door alle reclame inmiddels bijna niks meer opzoeken, ik krijg om de haverklap een schermvullende advertentie. Dat lijkt me niet de bedoeling, kan daar iets aan gedaan worden? Dank!
Speel jij dit door joachimt?
joachimt (crew films)
-
- 3796 messages
- 9724 votes
Ik kan nog wel een poging wagen, maar de discussie over de overmatige hoeveelheid reclame hebben we al vaker gevoerd, helaas zonder enig resultaat. Ik zal weer eens proberen.
joachimt (crew films)
-
- 3796 messages
- 9724 votes
Kun je aangeven op welke pagina het gebeurt dat je schermvullende advertenties ziet? En iets meer vertellen waardoor je niet kunt zoeken? Als het kan met screenshots?
Ik weet dat de site flink wat advertenties heeft, maar ik zie ze nooit over content heen staan en de functionaliteit belemmeren.
AMDRadeon
-
- 11 messages
- 1 votes
Zeer irritant als je bijna constant dat Top Gun spoiler filmpje in beeld krijg. Op mobiel.
Laurensv
-
- 266 messages
- 3316 votes
Kun je aangeven op welke pagina het gebeurt dat je schermvullende advertenties ziet? En iets meer vertellen waardoor je niet kunt zoeken? Als het kan met screenshots?
Ik weet dat de site flink wat advertenties heeft, maar ik zie ze nooit over content heen staan en de functionaliteit belemmeren.
Ik krijg het op elke mogelijk pagina te zien. Als ik het menu bovenin de site wil raadplegen, dan kan dat niet, omdat ik niks kan invullen. Maar ik kan bijvoorbeeld ook niet op het 'forum' drukken.
De advertenties zijn de laatste dagen wel 'leeg', het lijkt een bug. Ik weet niet of het lukt met het screenshot.
De vele advertenties zijn verder natuurlijk niet leuk, maar ik snap dat er inkomsten nodig zijn en je went er ook wel aan. Maar het is wel erg vervelend als ik daardoor de site niet meer kan gebruiken.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Zeer irritant als je bijna constant dat Top Gun spoiler filmpje in beeld krijg. Op mobiel.
Eens. Op desktop versie ook.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Roddelnieuws om maar wat meer advertentie-inkomsten te genereren, ik blijf het een tikkeltje vervelend vinden. Ik weet het, die nieuwsberichten die zijn er en die blijven er, maar ik zie de laatste tijd weer zoveel van die twijfelachtige nieuwsberichten voorbij komen dat ik toch even mijn hart erover moest luchten. Bij deze.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Over de MovieMeter Video’s.. sorry maar het niveau is echt niet best. Alleen al kleine dingen als ‘The Gray Man’ en ‘The Grey Man’ door elkaar gebruiken in de tekstblokken staat heel slordig en ook inhoudelijk vind ik de paar filmpjes die ik even kort aan zette ondermaats.
jerome998
-
- 197 messages
- 1789 votes
Af en aan probeer ik al ongeveer een jaar lang de Top 10 regisseurs in mijn profiel te wijzigen/verwijderen. Deze feature lijkt echter volledig verdwenen
Iemand een idee?
Flavio
-
- 4893 messages
- 5224 votes
Helaas...die optie is verdwenen. Zolang je niks wijzigt blijft die staan maar je kunt hem niet meer bijwerken.
Je kunt hem dus wel verwijderen, door in de klassieke modus op zoeken te klikken verdwijnen de namen als sneeuw voor de zon.
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Ik heb ooit gestemd op deze miniserie toen die nog op moviemeter stond, maar nu staat het alleen bij de series afdeling.
Volgens mij had ik er ook een bericht bij gezet, wel jammer dat dat allemaal weg is, of is het nog te vinden bij de films?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Helaas alleen nog te bekijken op de oude layout (klassieke modus).
Op de nieuwe layout wordt automatisch doorgeschakeld naar de series-pagina.
Op de oude layout kun je via onderstaande link de pagina alsnog bekijken:
Volledig eens met mr rumson en LuukRamaker, dit is een goede miniserie, soms wat te overdreven(bombastisch) maar meestal erg genietbaar, ook al klopt er soms weinig van. Wel apart dat het niet wat hoger scoort op imdb, want dit is toch typisch Amerikaans, maar dat zal wel komen omdat het historisch niet correct is.
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Kunnen die berichten dan niet verplaatst worden?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Kunnen die berichten dan niet verplaatst worden?
Dat zou ik graag voor je doen, maar de filmdatabase en series-database zijn gescheiden compartimenten en het is helaas technisch niet mogelijk berichten te verplaatsen van de ene sectie naar de andere.
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Zonde, dus als de oude layout stopt is alles weg?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De berichten worden niet verwijderd, maar dan zou alleen de crew daar nog bij kunnen.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
wie is die man in de pop up filmpjes die filmnieuws behandelt?
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Younes Ben Abdelkader, gebruikersnaam Joenzi. Een van de redacteuren. Zie het filmpje op de voorpagina centraal.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Nog bugs om te rapporteren
1) bij IOS 15.5 en Safari: als ik klik bij een film op statistieken slaat de pagina weg en is die slechts een fractie van een seconde te zien.
2) Monterey 15.4 MacOS Safari: er verschijnen nog steeds geen submenu's onder de avatar als je erop klikt
3) Firefox 100.2 en Monterey: het quoten van een bericht werkt soms niet. Tenzij je meer dan twee minuten wacht.

mrklm
-
- 11374 messages
- 9897 votes
Ik doe hier een pleidooi om het genre 'Satire' toe te voegen op de site. Dat label is zeer bepalend voor de toon van de film. Het ontbreken ervan kan valse verwachtingen opleveren. Onder anderen Bulworth, Life of Brian, Man Bites Dog, M.A.S.H.. en Playtime doe je mijn inziens tekort door ze simpelweg te labelen als 'komedie'.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
+1 van mij, al gok ik zo dat die discussie al eens gevoerd en beslecht is. Maar Dr. Strangelove zou daar ook beter onder kunnen vallen, wat mij betreft.
Echter: Dr. Strangelove en Life of Brian hebben dat op IMDb ook niet, en met de TMDb integratie weet ik vrijwel zeker dat handwerk er niet meer inzit om die nuance aan te brengen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik ben satire op IMDb nog nooit tegengekomen. Ik gebruik wel reference view.
We hebben op MM primair hoofdgenres en bij voorkeur niet allerlei subgenre's.
Satire valt wel onder komedie en zou een nieuw subgenre betekenen.
Alle genres op MM zijn eigen invoer. Biografie, historisch, experimenteel e.d. hebben we ook allemaal handmatig ingevoerd, dat staat los van de TMDb database.
Primaire cast en spelling van namen wordt ook door MM zelf bijgehouden.
John Milton
-
- 24220 messages
- 13385 votes
Dat is zo, ik heb er inmiddels genoeg toegevoegd om dat te weten 
Maar ik bedoelde meer dat we eerder richting meer integratie lijken te gaan dan in richting van meer handwerk. Op zich vind ik genres in eigen hand houden ook wel fijn, aangezien voor het obscuurdere werk IMDb soms niet klopt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Iemand post net een bericht in dit topic:
https://www.moviemeter.nl/film/1143780/info/30#5051820
Ik zie een username bij de updates, maar ik kan het bericht niet zien.
Hoe kan dit? Bij alle andere berichten kan ik dit wel, net gechecked. En ja, ik gebruik de oude modus. In een andere browser waar ik niet ingelogd sta zie ik dat bericht wel.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Vreemd inderdaad. Ik zie 'm op de nieuwe layout wel gewoon in de updates.
Evt. bugs op de oude layout worden niet meer gefixed.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vreemd inderdaad. Ik zie 'm op de nieuwe layout wel gewoon in de updates.
Evt. bugs op de oude layout worden niet meer gefixed.
Ja, de update zie ik ook. Ik kan alleen het bericht niet openen. Alle andere berichten kan ik wel lezen bij updates.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Kan het zijn dat de Flop 100 niet meer bestaat en / of heel slecht te vinden is?
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Gezocht via google, zal vast ook op een andere manier te bereiken zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.