• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.979 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja helaas:

Horrify, streamingdienst voor horrorfans, stopt eind juli - denachtvlinders.nl

De Nachtvlinders wrote:

Waarom stopt Horrify?

Gevraagd om een reactie op het stoppen laat Dutch Channels, het bedrijf achter Horrify, weten dat ze zich willen focussen op een aantal andere themakanalen waarmee ze reeds internationaal actief zijn.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Bij de persoon Alfred Hitchcock staat vermeld dat hij 62 titels heeft geregisseerd, maar als je telt zijn het er minder. Hoe is dat te verklaren?

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9722 votes

Simon Smith wrote:

Bij de persoon Alfred Hitchcock staat vermeld dat hij 62 titels heeft geregisseerd, maar als je telt zijn het er minder. Hoe is dat te verklaren?

Goeie vraag......

Je hebt gelijk overigens. Ik tel er ook maar 59 ipv 62.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Een vleugje mystery / suspense

Bekend van: Psycho, Rear Window en Vertigo

Deze info komt geautomatiseerd van TMDb. Dit zijn precies 3 titels. Dat zou wel eens de bron van het euvel kunnen zijn.

Ik vermoed dat deze 'bekend van' titels dubbel zijn geteld, waardoor het aantal 3 hoger is dan zou moeten. Dan is het onze eigen teller + TMDb info.

Er spelen overigens nog wat meer filmografie-bugs. Soms is de sortering niet volledig chronologisch, of worden recente titels ineens onderaan ipv bovenaan vermeld. Of zowel onder- en bovenaan de filmografie.

Daar moet nog eens goed naar gekeken worden door de programmeur.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

kappeuter wrote:

Daar moet nog eens goed naar gekeken worden door de programmeur.

Geef jij dit door?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Simon Smith

Ja, ik zet het op de bugslist!

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

Kan het zijn dat de stemverdeling tabellen bij de usersinfo niet kloppen?

Ik liep toevallig tegen user debbes aan. In de tabel van de stemverdeling zie je geen balkje bij de 0,5 beoordelingen, terwijl als je dat aan klikt, er tientallen 0,5 beoordelingen staan.

(Ik hoop maar dat ze er nog staan als jullie er naar kijken, want ik heb ook een melding gedaan bij een mod. Op voorhand excuses mocht dat elkaar kruisen).

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bedankt voor het melden! Die 0,5 stemmen zijn geplaatst op 24 oktober, dan had die grafiek inmiddels kloppend moeten zijn (overzichten worden 's nachts bijgewerkt).

Ik zal het aan de programmeur voorleggen. Als het niet meteen opgelost kan worden zal het op de bugslijst gezet worden.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Mededeling:

Sinds de notificatie-functie en de mobiele site is het steeds meer ingeburgerd geraakt om hele berichten te quoten, zelfs als dit bericht als laatste in het topic is geplaatst.

Dit is echter niet de bedoeling. Zie ook de gedragsregels.

Graag alleen het deel van een bericht quoten waar je rechtstreeks op reageert.

Een mooi alternatief als je in het algemeen wil reageren maar wel de aandacht van de vorige poster wil trekken, is taggen op gebruikersnaam.

Te lange quotes zullen geschoond worden om topics leesbaar te houden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

eRCee wrote:

Mededeling:

Sinds de notificatie-functie en de mobiele site is het steeds meer ingeburgerd geraakt om hele berichten te quoten, zelfs als dit bericht als laatste in het topic is geplaatst.

Dit is echter niet de bedoeling. Zie ook de gedragsregels.

Graag alleen het deel van een bericht quoten waar je rechtstreeks op reageert.

Een mooi alternatief als je in het algemeen wil reageren maar wel de aandacht van de vorige poster wil trekken, is taggen op gebruikersnaam.

Te lange quotes zullen geschoond worden om topics leesbaar te houden.

Top!

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Ajax&Litmanen1: ja precies.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Sorry

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik heb goed nieuws voor de gebruikers:

Een van de meest storende bugs die nog open stonden was de bug 'dit topic bevat geen berichten'. Hierbij klikte je in de updates op de link naar een forumtopic, maar er kwam vervolgens een lege pagina tevoorschijn met deze foutmelding.

Ik maak hierbij bekend dat deze bug is opgelost!

Excuses voor het ongemak dat jullie hierbij hebben gehad.

Tim94 wederom bedankt!

We hebben meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt het filmforum wat te reorganiseren.

De volgende veranderingen zijn met ingang van vandaag actief:

Het gebruikersforum heeft nu een aparte plek gekregen in het forum en is een hoofdcategorie geworden.

De forumcategorieën Toplijsten en favorieten en Filmgames zijn hier naartoe verplaatst.

https://www.moviemeter.nl/images/uploads/gebruikers-forum-11-2021.png

Onder de hoofdcategorie Film is een nieuwe subcategorie toegevoegd: Bioscopen

https://www.moviemeter.nl/images/uploads/bioscopen%20forum%2011-2021.jpg

Hieronder zijn maarliefst 45 topics gegroepeerd die betrekking hebben op bioscopen, bioscoopervaring en alles wat hier direct of indirect mee te maken heeft:

https://www.moviemeter.nl/images/uploads/bioscopen%20-%20filmforum%20-%2011-2021.png

De twee Pakketservice forumtopics zijn verplaatst naar het gebruikersforum. Dit was eerst een hoofdcategorie op de site, maar omdat deze beroemde MM-dienst helaas niet meer actief is, hebben we dit verplaatst. Het versturen van dvd's via de post is niet meer 'rendabel' voor een dergelijke service.

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Mooie vooruitgang, kapp!

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ik zat vanmiddag al te zoeken naar de 'filmgames' forum . Door automatisme scroll ik nog steeds naar beneden, ff wennen.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Wat me al een paar keer opviel was dat als je bij regisseurs hun oeuvre opzoekt, de films niet altijd zoals in het verleden chronologisch opgesomd staan (kijk bijvoorbeeld bij Filmografie Yôji Yamada, waar 'Baka Marudashi' niet op de juiste plaats staat). Is deze bug bekend en hoe komt deze?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Baggerman

Ja klopt, dat is een bekende bug, staat op de bugslijst met een na hoogste prioriteit.

We hebben meerdere voorbeelden verzameld. Sommige nieuwe films komen om onverklaarbare reden ook onderaan de lijst te staan, of worden dubbel vermeld.

De programmeur moet hier nog eens een keer goed in duiken.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Bedankt voor de uitleg kapp!

film013

• 37 messages
  • 3302 votes

De film Meurtres à la Pointe du Raz is wel te vinden wanneer ik zoek op Moviemeter (id 1137803), maar als ik deze aanklik dan krijg ik deze melding: "Niet gevonden Deze film is niet bekend op MovieMeter.nl"

Kan dit gerepareerd worden? Hierbij 2 linkjes naar deze film op IMDB en naar Tv5Monde waar een Nederlandstalige plotomschrijving staat:

"Meurtres à..." Meurtres à La Pointe du Raz (TV Episode 2020) - IMDb

MEURTRES A LA POINTE DU RAZ | TV5MONDE Europe - europe.tv5monde.com

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Als de programmeur toch druk bezig is met bugs fixen....ik vind het erg storend dat wij op het forum meldingen krijgen dmv een melding van een geplaatst bericht dat er in het crewtopic van MM is gepost. Dan klik je er weer op om wat te lezen en dan is het een afgeschermd bericht.

MarkAjx1

• 247 messages
  • 16431 votes

Ik gebruik nog steeds de oude layout van Moviemeter. Hier kon ik via regisseur zoeken op hoeveel films ik van deze regisseur heb gestemd, met de bijbehorende gemiddelde. Dit kan nu niet meer, weet iemand of er een storing in zit of dat dit gewoon niet meer mogelijk is? Zou wel jammer zijn want dat vond ik altijd mooi aan MovieMETER??

MarkAjx1

• 247 messages
  • 16431 votes

Niet teveel reacties, kan het niet zo goed bijhouden (altijd handig zo'n forum )

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

MarkAjx1 wrote:

Niet teveel reacties, kan het niet zo goed bijhouden (altijd handig zo'n forum )

De oude layout wordt nu helaas niet meer ondersteund. Er zijn hier en daar wat bugs, die zullen niet meer worden opgelost.

De functionaliteit van stemgemiddelde per regisseur komt vooralsnog helaas niet terug op de nieuwe website.

Wat je wel kunt doen is de stemtabel functionaliteit gebruiken, dan zie je snel welke films je al gezien hebt.

Op de nieuwe site kun je dit ook doen bij acteurspagina's en VOD overzichten. Ik raad je absoluut aan de nieuwe layout uit te proberen. De meeste storende bugs zijn inmiddels verholpen.

MarkAjx1

• 247 messages
  • 16431 votes

Erg jammer hoor. Ik hoop wel dat de naam MovieMETER, met nadruk dus op meter in ere wordt gehouden.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

MarkAjx1 wrote:

Erg jammer hoor. Ik hoop wel dat de naam MovieMETER, met nadruk dus op meter in ere wordt gehouden.

Ja zeker. De stemtabel functie heeft na de eerste evaluatie na presentatie van de nieuwe website meteen de hoogste prioriteit gekregen.

Dat het stemgemiddelde voorlopig niet terugkeert heeft met name ook te maken met de complexiteit van nieuwe personenpagina's:

Tim94 wrote:

Voorlopig in ieder geval niet. Hebben het daar intern overgehad. Je kunt personen nu niet meer beoordelen op alleen het regisseurs zijn. En personen kunnen zowel regisseren als acteren e.d.

Buiten dat hoort het gemiddelde, het gemiddelde van een film of serie te zijn. En verdient een bijrol hetzelfde als een hoofdrol. Dat is niet te doen eigenlijk.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Volgens mij heeft MovieMeter langer zonder dan met stemgemiddelde per regisseur bestaan, als ik me niet vergis? Ik zou de functie ook liever terugzien overigens, dat wel.

MarkAjx1

• 247 messages
  • 16431 votes

Ik heb gisteren nog gewoon kunnen kijken op de oude layout, naar alle gemiddeldes en dergelijke van de regisseur.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Moet deze pagina niet een keer worden gesplitst in een film- en seriedeel? Dat zijn toch 2 gescheiden toevoegsystemen?

Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9722 votes

Simon Smith wrote:

Moet deze pagina niet een keer worden gesplitst in een film- en seriedeel? Dat zijn toch 2 gescheiden toevoegsystemen?

Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

Die pagina kom je op via het toevoegen van een film. Het gaat dus alleen over films. Via het toevoegen van een serie kom je op een andere wiki.

legian

• 777 messages
  • 0 votes

Met de melding van een like van een bericht op Musicmeter wordt in sommige gevallen verwezen naar een pagina op Moviemeter. Zie Het grote feedback / opmerkingen topic #2 - MusicMeter.nl. Aangezien daar geen dion.ollie of meter_fan te vinden zijn meld ik het hier even. In de hoop dat het hier wel opgepakt kan worden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.